پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

مهلت واکسیناسیون اصناف اعلام شد

24 خرداد 1401
مهلت واکسیناسیون اصناف اعلام شد

به گزارش بانک اول اتاق اصناف ایران پیرو مصوبات بیست و سومین جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مدیریت کرونا مورخ ۱۴۰۰/۷/۲۰، طی اطلاعیه ای اعلام کرد: «کلیه صنوف و تمامی افراد شاغل در اصناف موظف هستند تا پایان مهر ماه حداقل یک دوز از واکسن کرونا و در زمان مقرر نیز دوز دوم را دریافت کنند.»

بر اساس این اطلاعیه، صدور و تمدید پروانه کسب، کارت مباشر و همچنین کارت بهداشت برای تمامی شاغلان در واحدهای صنفی، منوط به انجام واکسیناسیون است. لذا ضروری است کلیه صنوف در انجام این امر مهم تا پایان مهر ماه تعجیل کنند.

گفتنی است فعالیت کلیه مشاغل و به ویژه مشاغلی که مشمول گروه های فعالیت ماده (١٣) قانون آشامیدنی و خوراکی می شوند، از ابتدای آبان ماه امسال، مشروط به دریافت حداقل یک دوز واکسن به شاغلان دراین صنوف و کسب وکارها خواهد بود.

همچنین از اول آبان ماه امسال؛ صدور و تمدید تمامی مجوزهای مربوط به فعالیت کسب و کارها، اعم از کسب و  کارهای خصوصی و عمومی و خدمات دهندگان، نظیر رانندگان انواع ناوگان حمل و نقل بار و مسافر (اعم از درون شهری وبرون شهری)، منوط به واکسیناسیون حداقل دوز اول و ادامه فعالیت ایشان مشروط به واکسیناسیون دوز دوم جامعه هدف مورد نظر،حداکثر تا پایان بهمن ماه ١۴٠٠ است.

شایان ذکر است اطلاعیه فوق به استناد ابلاغیه شماره ۱۱۴۸۳۳ مورخ ۱۴۰۰/۷/۲۵ قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا واصله امروز است.

اخبار مرتبط
به هر حال پیش‌بینی دولت بر فروش بیشتر از این میزان استوار است و همین مساله اولین احتمال عدم تحقق را پررنگ می‎سازد. به عبارت دیگر من معتقدم که این مساله خود مشکلی اساسی برای وقوع کسری بودجه تلقی می‌شود.
در این مصوبه علاوه بر ضریب حقوق شاغلان و بازنشستگان، مبالغ حداقل حقوق و مزایای مستمر، حداقل حکم کارگزینی و سقف خالص پرداختی متوسط ماهانه کارمندان نیز مشخص شده است.
رییس پلیس فتا تهران تأکید کرد: افراد باید پس از مواجهه با این گونه پیام‌ها، حتی از طرف اعضای خانواده‌ی خود، قبل از اقدام به واریز وجه از طریق تماس تلفنی صحت آن پیام را بررسی کنند؛ چرا که ممکن است شبکه‌ی اجتماعی ارسال‌کننده‌ی پیام هک شده باشد و او این پیام را نفرستاده باشد.
معاون بهره برداری و فروش سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ادامه داد: کالا‌های اساسی شامل لوازم خانگی برقی، لوازم آشپزخانه، کالای دیجیتال، وسایل سرمایشی، گرمایشی و ... است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها