پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

محدودیت بانکی برای «بازنشستگان» برداشته شد/ تصمیم جدید دیوان عدالت برای بازنشستگان + جزئیات

24 خرداد 1401
محدودیت بانکی برای «بازنشستگان» برداشته شد/ تصمیم جدید دیوان عدالت برای بازنشستگان + جزئیات

به گزارش بانک اول   هیئت عمومی «دیوان عدالت اداری» با صدور رایی دستورالعمل مشترک تامین اجتماعی و بانک رفاه کارگران در مورد الزام به افتتاح حساب در «بانک رفاه کارگران» برای دریافت مستمری بازنشستگی را ابطال کرد.

اخبار مرتبط
افزایش حقوق 2 میلیون و 200 هزار تومانی فروردین بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری به همراه حقوق خردادماه واریز خواهد شد که مابه التفاوت افزایش حقوق 4 میلیون و 400 هزار تومان خواهد شد.
افزایش ۲۰ درصدی حقوق بازنشستگان ومستمری بگیران برای سال۱۴۰۳ تصویب شد و در سال جدید هم برخی از صندوق‌ها از جمله صندوق بازنشستگی کشوری آن را در حقوق فروردین لحاظ کردند.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در پایان صحبت‌های خود از تعامل و همکاری با دیوان عدالت اداری تقدیر نموده و بر توسعه تعامل هم‌افزا با این نهاد تأکید کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: هر ساله محاسبات افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی در فروردین ماه انجام می‌گیرد و امسال نیز همین روند ادامه می‌یابد و متناسب با افزایش ۳۵ درصدی دستمزد کارگران، مستمری بازنشستگان نیز به همین میزان افزایش پیدا می‌کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها