جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

مدیران عامل جدید بانک ملت و بانک تجارت مشخص شد

24 خرداد 1401
مدیران عامل جدید بانک ملت و بانک تجارت مشخص شد

 رضا دولت آبادی با تصمیم و راى اعضای هیات مدیره، به عنوان مدیر عامل جدید بانک ملت انتخاب شد. به گزارش بانک ملت، در پی استعفای محمد بیگدلی مدیرعامل پیشین بانک ملت، رضا دولت آبادی به عنوان مدیرعامل جدید، برگزیده و معرفی شد.

رضا دولت آبادی ، مدیر جدید بانک ملت

روابط عمومی بانک ملت با قدردانی از تلاش های صادقانه بیگدلی مدیرعامل پیشین، انتصاب آقای دولت آبادی به عنوان مدیرعامل جدید را به ایشان تبریک می گوید.

*هادی اخلاقی مدیرعامل جدید بانک تجارت شد*

با تصویب هیات مدیره بانک تجارت و تایید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، هادی اخلاقی به عنوان مدیرعامل این بانک انتخاب شد. به گزارش بانک اول به نقل از  روابط عمومی بانک تجارت در این جلسه که عصر چهارشنبه بیست و هشتم مهر ماه برگزار شد اعضای هیات مدیره بانک تجارت به نمایندگی از سوی سهامداران، هادی اخلاقی را به عنوان مدیرعامل جدید بانک تجارت منصوب کردند.

هدی اخلاقی مدیر عامل بانک تجارت

اعضای هیات مدیره بانک تجارت در این جلسه از زحمات صادقانه و ارزشمند رضا دولت آبادی در دوران تصدی سمت مدیر عاملی این بانک تقدیر به عمل آوردند. 

اخبار مرتبط
علاوه بر خدمات بانکی در شعب بانک ملت، سامانه های غیرحضوری مختلف و متنوع این بانک از جمله پیشخوان الکترونیک، بانکداری اینترنتی، همراه بانک، مگابانک و پایانه های خودپرداز و خوددریافت نیز در تمامی ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمت به مشتریان گرامی است.
پرداخت الکترونیکی بهای سوخت در سامانه هوشمند از طریق درگاه بانک ملت انجام می شود و همزمان با بروز اختلال در عرضه بنزین از صبح امروز، شایعات درباره اختلال در سامانه های بانک ملت نیز تشدید شده است.
بانک اول - در آستانه فرا رسیدن ایام عزاداری اربعین حسینی، پایانه های خود پرداز بانک ملت در مناطق مرزی با کشورعراق مستقر شدند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات