پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

همراه بانک قرض الحسنه مهرایران

24 خرداد 1401
همراه بانک قرض الحسنه مهرایران

به گزارش بانک اول همراه بانک ها ٬ از پرکاربردترین اپلیکیشن ها در گوشی همراه همه ما است.بیشتر افردای که در بانک ها حساب باز می کنند خواه ناخواه به درخواست خودشان و یا توصیه کارمندان بانک ها نسبت به نصب همراه بانک بر روی تلفن همراه خود اقدام می کنند. به خصوص که امکانات و خدمات ارائه شده در این اپلیکیشن ها روز به روز بیشتر و کامل تر می شود.

بانک قرض الحسنه مهر ایران هم از این قاعده مستثنی نیست و با طراحی و معرفی یک اپلیکیشن همراه بانک پر قدرت و کاربردی نیاز مشترانش به مراجعه حضوری به شعب بانکی را کمتر کرده است.

در همراه بانک مهر ایران علاوه بر امکانات معمول به شرح ذیل حتی می توانید به صورت غیر حضوری حساب افتتاح کنید.

بانک قرض الحسنه مهر ایران همراه بانک خود را در 3 نسخه اندروید ٬ ios٬ و نسخه تحت وب ارائه کرده است ٬ که در زیر می توانید آنها را دانلود و نصب نمایید:

 دریافت نسخه اندروید همراه بانک مهر ایران

دانلود نسخه اندروید از کافه بازار

دانلود نسخه ios از سیب اپ

دانلود نسخه ios  از سیبچه

امکانات همراه بانک قرض الحسنه مهر ایران:

انتقال وجه

اعلام موجودی حساب

استعلام قبوض

مشاهده گردش حساب

خرید شارژ برای اپراتورهای مختلف

خرید بسته اینترنتی

پرداخت قبوض

مشاهده و مدیریت حساب ها و کارت ها

برنامه ریزی پرداخت ها

جستجو و مشاهده شعب

مسدود کردن کارت

مدیریت قسط و وام

مدیریت چک

مشاهده تراکنش ها

امنیت بالای برنامه

رابط کاربری جذاب و ساده و سریع

قابل استفاده در اندروید و آیفون

از جمله امکانات جدید و کاربری همراه بانک مهر ایران افتتاح حساب غیر حضوری و نیز مدیریت چک های صیادی نظیر ثبت و دریافت چک ها در سامانه صیاد می باشد.

 

اخبار مرتبط
بر اساس این گزارش، تمامی خدمات فوق درصورت انتخاب روش تحویل در نشانی مشتری، از طریق سامانه پیشخوان الکترونیک به صورت غیرحضوری قابل دریافت است، اما در صورت انتخاب روش تحویل در شعبه در سامانه پیشخوان الکترونیک، مشتری باید به باجه صدور آنی کارت در شعبه انتخاب شده مراجعه کند.
سازمان امور مالیاتی اعلام کرد، با توجه به قوانین و مقررات موجود، کلیه وجوه واریزی به حساب‌های بانکی تجاری از کلیه طرق از جمله درگاه‌های الکترونیکی پرداخت، دستگاه‌های کارتخوان، کارت به کارت، ساتنا، پایا و … به عنوان فروش تلقی شده و مبنای محاسبات مالیات قرار می‌گیرد. حساب های شخصی (غیر تجاری )، حساب های معمولی هستند که افراد با مراجعه به بانک ها اقدام به افتتاح آن ها می کنند اما حساب های تجاری حساب هایی محسوب می شوند که در طول یک ماه بیش از صد مورد واریزی با مبلغ ۳۵ میلیون تومان داشته باشند. این
در روش انتقال وجه داخلی می‌توانید از حساب خود در یک بانک به حساب فردی دیگر در همان بانک انتقال وجه انجام دهید. در این روش با داشتن شماره حساب مقصد می‌توانید تا مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به صورت روزانه انتقال وجه انجام دهید. سقف خرید کارتی روزانه چقدر است؟ حداکثر مبلغ تراکنش خرید از هر کارت متعلق به مشتری حقیقی، مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان روزانه در کل شبکه بانکی است.
گاهی ممکن است با وارد کردن شماره حساب اشتباهی در گوشی موبایل خود یا در عابربانک یا همراه بانک و اینتربانک و ... پولی را اشتباها به حساب شخص دیگری واریز کنید که هیچ نام و نشانی از او ندارید؛ دراین شرایط چگونه باید پول خود را پس بگیرید؟

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها