جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

وام 200,000,000 تومانی بانک ملت 36 ماهه مخصوص تمام اقشارجامعه بدون نیاز به معدل

24 خرداد 1401
وام 200,000,000 تومانی بانک ملت 36 ماهه مخصوص تمام اقشارجامعه بدون نیاز به معدل

به گزارش بانک اول با افزایش نقدینگی و به تبع آن افزایش تورم و کاهش ارزش پول ملی ,سقف تسهیلات خرد پرداختی بانک ها نیز به سرعت در حال افزایش است , به طوریکه وام قرض الحسنه ازدواج در چند سال اخیر از مبلغ 3 میلیون تومان به مبلغ 70 میلیون تومان افزایش یافته و تسهیلات فردی بانک ها هم هر چند وقت یکبار افزایش پیدا می کند.

یکی از وام های خرد پرداختی بانک ها که اکثر اقشار جامعه می توانند از آن استفاده کنند و برای دریافت آن نیاز به مدرک خاص و یا شغل خاصی نیست, تسهیلات کارت اعتباری است.

حدود یک ماه پیش شورای پول و اعتبار در بخشنامه ابلاغی خود به بانک ها سقف کارت اعتباری را از مبلغ 500 میلیون ریال به 2 میلیارد ریال افزایش داد . و بانک ملت هم به تبعیت از دستورالعمل بانک مرکزی سقف وام کارت اعباری خود را به مبلغ 200 میلیون تومان افزایش داد و اطلاعیه آن را به کلیه شعب خود در سزاسر کشور ابلاغ کرد.

شرایط دریافت وام کارت اعتباری 200 میلیون تومانی:

سود این تسهیلات 18 درصد می باشد.

مدت بازپرداخت اقساط 60 ماهه و  36 ماهه است , البته در صورتی که مشتری دارای رتبه اعتباری Aباشد امکان بازپرداخت 60 ماهه هم فراهم است.

شرط اصلی دریافت وام کارت اعتباری ارایه مدرک و مستندات مبنی بر توانایی پرداخت اقساط این وام هست.

با نوجه به اینکه اقساط این تسهیلات در صورت بازپرداخت 60 ماهه حدود 5 میلیون و یکصد هزارتومان است , مشتری باید مدارک لازم دال بر توانایی پرداخت اقساط را به بانک ارایه دهد.

مثلا اگر شخصی حقوق بگیر است , با توجه به اینکه 40 درصد حقوق دریافتی از طرف بانک ملاک پرداخت اقساط در نظر گرفته می شود, باید خالص حقوق دریافتی وی حداقل 13 میلیون تومان باشد.

در نظر داشته باشید که سقف وام کارت های اعتباری 200 میلیون تومان شده است و چنانچه درآمد شخص کمتر میزان لازم جهت دریافت وام 200 میلیون تومانی باشد می تواند درخواست وام با مبلغ کمتر مثلا 100 میلیون و یا 50 میلیون تومان به بانک بدهد.

کل سود این وام در صورت بازپرداخت ۵ساله حدود ۱۰۵ میلیون تومان می شود.

وثایق لازم جهت دریافت وام 200 میلیون تومانی:

وثایق و ضامنین جهت دریافت این وام با توجه به رتبه اعتباری شخص متقاضی و بنا بر تصمیم کمیته اعتباری شعبه است و معمولا 3 ضامن با ترکیب کسر اقساط و حساب جاری اخذ می گردد.

سایر شرایط دریافت وام کارت اعتباری :

وام گیرنده و ضامنین باید فاقد هر گونه چک برگشتی و تسهیلات معوق و سررسید کذشته باشند.

متقاضی نباید وام کارت اعتباری پرداخت نشده داشته باشد.

 

 

اخبار مرتبط
بانک مرکزی بندهای مرتبط با قانون بودجه سال ۱۴۰۳ در خصوص پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را به شبکه بانکی ابلاغ کرد. بر این اساس تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آن‌ها بعد از ۰۱‌/۰۱‌/۱۳۹۹ بوده است مبلغ سه میلیارد (۳،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ده ساله است؛ همچنین تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای زوج‌های زیر بیست و پنج سال و زوجه‌های زیر بیست و سه سال مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال خواهد بود.
ثبت نام برای وام اجاره خانه ۱۴۰۳، از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir​، صورت می گیرد. در صورتی که اشخاص، متقاضی دریافت وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳ می باشند، می بایست شرایط مذکور در آیین نامه قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن را دارا باشند.
بانوان متقاضی این وام، می توانند با مراجعه به هر یک از شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در سراسر کشور نسبت به افتتاح سپرده مربوطه اقدام و از ۴ مرحله وام قرض الحسنه این بانک(مجموعاً ۲۰۲ میلیون تومان) به صورت متوالی بهره مند شوند.
اگر خانواده‌ای صاحب فرزند سوم و بیشتر از سال ۱۳۹۹ به بعد شود نیز می‌تواند از تسهیلات قرض‌الحسنه خرید، ساخت یا وام ودیعه مسکن، بهره‌مند شود که میزان مبلغ این وام، ۳۰۰ میلیون تومان تعیین خواهد شد و زمان بازپرداخت آن نیز ۲۰ سال است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
علی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با این شرایط چه کسی می تونه وام بگیره من و شما که فکر نکنم بتونیم پس نتیجه اینکه بازم دم پولدارها گرم که می تونن از این آشفته بازار وامی بگیرن

مائده هادی زاده
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

,دستشون دردنکنه ک بفکر همه بودن و وام ۲۰۰میلیونی با اقساط ۳۶ماهه درنظرگرفتن .خیلی خوبه اگ هیچی هم نخوریم ماهیی ۷ میلیون بیاریم قسط بدیم بابا خیالم راحت شد الا میتونم راحت دنبال خونه بگردم ی خونه بهتر اجاره کنم😐😐 ی دفعه بگین پول داری بیا وام بگیر نداری برو بمیر👍

عادل
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

.قشرکارگرماهی ۷ت ازکجابیاره قسط بده

احمد محمودی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

باسلام اولا هیچ کس نمیتواند دنبال 3ضامن بیاورد پس خوب نیست بهتراست بانک این پول ها راجهت تولید بکارببرد

ناصر بامری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام حقوق ۱۵میلیونی نمایندگان هستندکه وام میخواهندچکارکنندبایدفکری برای قشرفقیرجامعه کردتابااین وامهابتواندکسب درامدکندوچاره ای حال خانواده اش باشد. برداشتن سنگ سنگین نشانه نزدن است

Amin
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

کاش مسئولین محترم میفهمیدن که رسیدن 3 میلیون به 70 میلیون توی فقط چند سال چقدر دردناکه . یعنی مبلغ وام 23 برابر بیشتر شده و نصف وسایل خونه رو هم نمیشه باهاش خرید . مشکلات اقتصادی رو که حل نکردن ولی امیدوارن با اینترنت ملی ، مشت محکمی تو دهن این ملت بکوبن .

اشکان نجیبی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام خسته نباشید. خواستم بدونم میزان حقوق برای دریافت وام ۱۰۰ و ۵۰ میلیونی چقدره و همچنین میزان قسط ها چقدر است.

سید جواد موسویان
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

این قانون یعنی فقط به افراد خاص تصویب شده بنده با 32 سال خدمت و با حکم کارشناسی فقط 8 میلیون تومان حکم دارم پس امکان استفاده از چنین وامهایی برای افرادی مثل من غیر ممکن است ،،،یعنی لطفا"کارمندان بازنشسته رو بیش از این به تمسخر نگیرید،،،،لطفا"

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها