جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

خبر مهم برای سهامداران بانک ملت

24 خرداد 1401
خبر مهم برای سهامداران بانک ملت

به گزارش بانک اول مهم‌ترین موارد ذکر شده در این شفاف‌سازی، تعهدات ۲۷ هزار میلیارد تومانی بانک تا پایان سال ۱۳۹۹، برآورد کسری سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان و پیگیری برای تعیین دقیق کسری اکچوئری سهم بانک است.

پیش از این بانک ملت طی عملکرد یک ماهه منتهی به مهر امسال از محل سود تسهیلات خود بیش از چهار هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان درآمد داشته و بیش از دو هزار ۸۰۰ میلیارد تومان سود سپرده پرداخت کرده بود. این بانک در این ماه تراز مثبت ۷۱ درصد و طی عملکرد تجمیعی تراز مثبت ۷۵ درصد را ثبت کرده بود.

نماد وبملت از اول آبان امسال به دلیل بررسی صورت‌های مالی به حالت تعلیق درآمده بود. حالا با انتشار این شفاف‌سازی سهامداران بانک ملت می‌توانند آماده بازگشایی نماد وبملت باشند.

اخبار مرتبط
پس از مدت‌ها باز هم شاهد این موضوع هستیم که گروه سیمانی جز ۷ گروه برتر بازار سرمایه از منظر ارزش معاملاتی قرار گرفته است. ارزش معاملات این گروه در روز جاری بیش از ۱۳۱ میلیارد تومان است که البته با توجه به ارزش کم معاملات در کل بازار این رقم قابل قبول است. گروه خودرویی همچنان در صدر این جدول قرار دارد و بیش از ۲۷۱ میلیارد تومان ارزش معاملاتی را به خود گرفته است.
در بازدهی‌های ثبت شده از صندوق‌های سرمایه گذاری، صندوق‌های سهامی و مختلط تقریبا روز منفی‌ای را پشت سر گذاشتند.
شاخص کل هم وزن نیز با رشد بیش از ۴۶۱۱ واحدی روی ۷۰۵ هزار و ۶۳۱ واحد ایستاد. در این بازار بیش از ۳۲۰ هزار معامله به ارزشی بالغ بر ۴۹ هزار و ۷۰۷ میلیارد ریال انجام شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها