چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 2024,April

نحوه دریاف وام 50 میلیون تومانی بانک سپه + جزئیات

24 خرداد 1401
نحوه دریاف وام 50 میلیون تومانی بانک سپه + جزئیات

به گزارش بانک اول بانک سپه به منظور رونق فروش کالاهای باکیفیت داخلی، فرهنگ سازی مصرف آن‌ها و در نهایت افزایش اشتغال و رفاه عمومی جامعه، طرح بهین کارت سپه را ارائه کرد. هدف اصلی اجرای این طرح برقراری ارتباط مالی بین بانک و تولیدکنندگان و عرضه کنندگان داخلی و همچنین پاسخ دهی همزمان به نیازهای تسهیلاتی مشتریان است.

در این طرح بانک وجه کالاهای خریداری شده توسط دارندگان بهین کارت سپه را با کسر تخفیف مندرج در قرارداد بین تولیدکنندگان و عرضه کنندگان کالا و خدمات می‌پردازد. متقاضیان دریافت وام خرید کالا برای دریافت بهین کارت سپه باید در یکی از شعبه‌های این بانک حساب قرض الحسنه داشته باشند. شرح هر تراکنش با این کارت از طریق پیامک به شماره همراه مشتری، جهت اطلاع، ارسال می‌شود.

 

سقف وام ارائه شده از طریق این کارت، 50 میلیون تومان با سود 18 درصد است. استفاده از بهین کارت نیاز به معرفی یک ضامن رسمی دارد. افراد برای دریافت این کارت باید مبلغ 53 هزار تومان برای تشکیل پرونده و اعتبارسنجی به بانک سپه بپردازند. این کارت برخلاف سایر کارت‌های اعتباری فاقد آبونمان است و اعتبار یکساله دارد. افرادی امکان دریافت این کارت را دارند که سوابق بانکی خوب، بدون چک برگشتی یا قسط معوق، داشته باشند.

حداکثر زمان بازپرداخت اقساط این تسهیلات 36 ماهه بوده و اگر فرد از سقف این وام استفاده کند باید ماهیانه یک میلیون و 807 هزار و 620 تومان به بانک قسط بپردازد. کل سود بانک از این وام 15 میلیون و 74 هزار و 312 تومان و مجموع بازپرداختی تسهیلات گیرنده 63 میلیون و 981 هزار تومان است.

اخبار مرتبط
با توجه به هماهنگی های انجام شده با بانک صادرات ایران به عنوان بانک عامل و تامین اعتبار لازم از سوی این بانک، واریز وام ۳۰ میلیون تومانی نوبت هفتم از عصر دیروز به حساب بیش از ۳۲ هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط آغاز شده است.
وام سیم کارت نوعی تسهیلات مالی است که به شما امکان می‌دهد تا به اندازه ارزش سیم کارت دائمی همراه اول خود وام دریافت کنید
علاوه براین براساس این اصلاحیه امکان انتقال به بازار سرمایه یا خرید دین اوراق گام (طبق ماده ۵ دستورالعمل) توسط دارنده اوراق گام به صورت ۲۵ درصد توسط متقاضی اول،‌۵۰ درصد توسط متقاضی دوم و ۷۵ درصد توسط متقاضی سوم و بعد از آن فراهم شد.
پیش از این هم محمدرضا جمشیدی دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی کشور گفته بود: بانک مرکزی به شکل رسمی و در دستورالعمل خود اعلام کرده که بانک‌ها موظف هستند برای اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج یک ضامن را قبول کنند، اما گاهی ممکن است متقاضیان فردی را به عنوان ضامن معرفی کنند که بر اساس ارزشیابی بانک، فرد صلاحیت کافی برای ضامن شدن را نداشته باشد بر این اساس بانک اعلام می‌کند که فرد ضامن دیگری را هم معرفی کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها