چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 2024,April

امکان دریافت عدم سوء پیشینه از طریق نرم افزار فام موسسه اعتباری ملل

24 خرداد 1401
امکان دریافت عدم سوء پیشینه از طریق نرم افزار فام موسسه اعتباری ملل

به گزارش بانک اول مردم عزیز می توانند ضمن نصب نرم افزار فام نسبت به دریافت گواهی عدم سوء پیشینه و خدمات قضایی از جمله اطلاع رسانی برای افراد حقیقی و وکلا آگهی قضایی، جستجوی لیست دفاتر خدمات قضایی، سامانه نوبت دهی قضایی و موارد دیگر اقدام نمایند.

گفتنی است با استفاده از نرم افزار فام می توانید طیف وسیعی از خدمات بانکی و غیربانکی شامل انواع استعلام از ادارات و سازمان ها دریافت شماره شبا و امور بانکی را انجام دهید./اقتصادانلاین

اخبار مرتبط
ا یک «امتیاز شادی» از ۱۰ را برای مقایسه میزان شادی کشورها استخراج کردند. بیش از یک دهه است که گزارش شادی جهانی ۲۰۲۴ ماموریت اندازه گیری و مقایسه رفاه را ادامه می دهد. آخرین یافته‌های آن نشان می دهد که چگونه کشورها در سال‌های اخیر شادتر شده‌اند. این یافته‌ها در اینفوگرافیک زیر به تصویر کشیده شده است و ۲۰ کشوری را که از سال ۲۰۱۰ تاکنون بیشترین رشد را داشته‌اند را نشان می دهد.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس اظهار داشت: معاونان سازمان برنامه و بودجه که به عنوان نماینده دولت در کمیسیون حضور داشتند با این مصوبات مخالفتی نداشتند و همراه بودند لذا بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ نیز در کمیسیون تلفیق به پایان رسید.
اداره‌کل راه و شهرسازی استان تهران هشدار داد: متقاضیان باید از پاسخگویی به تلفن‌ها در این زمینه خودداری کرده و موارد هویتی یا سامانه ای و پروفایل خود را به شیادان اطلاع ندهند و در این زمینه مراقبت کنند.
اما صرفاً پایین‌تر بودن قیمت نمی‌تواند دلیلی برای خرید گوشی های کارکرده باشد. بسیاری از گوشی‌های دست دومی که در بازار عرضه شده‌اند، به‌دلایلی کارایی لازم را ندارند. درست مثل اتومبیل، لپ تاپ یا هر محصول دیگری، برخی از نسل‌های گوشی‌ها با مشکلات ذاتی عرضه می‌شوند که قابل تعمیر نیستند. این گوشی‌ها را باید به‌طور کامل از لیست خریدتان کنار بگذارید. همچنین هنگام خرید گوشی هوشمند دست دوم، نکات دیگری نیز وجود دارد که باید به آنها توجه کنید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها