جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

وام 200/000/000 (دویست میلیون) تومانی بانک صادرات به همه افراد با اقساط 60 ماهه + شرایط

24 خرداد 1401
وام 200/000/000 (دویست میلیون) تومانی بانک صادرات به همه افراد با اقساط  60 ماهه  + شرایط

به گزارش بانک اول در پی بخشنامه بانک مرکزی مبنی بر افزایش سقف تسهیلات کارت اعتباری , برخی از بانک های بزرگ کشور نسبت به ابلاغ اطلاعیه افزایش مبلغ وام کارت اعتباری به شعب خود در سراسر کشور اقدام کردند. بر اساس این بخشنامه سقف وام کارت اعتباری از مبلغ 500 میلیون ریال به 2 میلیارد ریال افزایش پیدا کرده است.

بانک صادرات ایران که یکی از بزرگترین بانک های کشور با بیشترین تعداد شعب در سراسر کشور است , هم مبلغ تسهیلات کارت اعتباری خود را تا سقف 200/000/000 تومان افزایش داده است.

بزرگترین مزیت دریافت وام کارت اعتباری این است که برای دریافت آن نیازی به شرایط خاص مانند کاسب بودن , متخصص بودن , دستگاه پوز داشتن , جواز کسب داشتن و... ندارد و تقریبا تمام افراد بالای 18 سال جامعه که توان بازپرداخت اقساط را داشته باشند می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

کارت اعتباری کام بانک صادرات,  كارتي است كه بانک به وسيله آن تا سقف معيني به مشتري وام داده می شود و دارنده آن مي‌تواند از طريق پايانه‌هاي فروش (POS) يا درگاه‌هاي پرداخت اينترنتي (IPG) اقدام به سفارش يا خريد كالا و خدمات نمايد.

سقف وام کارت اعتباری در حال حاضر 200 میلیون تومان و مدت بازپرداخت اقساط آن حداکثر 60 ماه است.

  كارمزد صدور كارت و اعتبارسنجي جمعاً به ميزان يكصد هزار (100/000) ريال و آبونمان (حق اشتراك سالانه) معادل 1% اعتبار تخصيص يافته به متقاضي مي‌باشد.

نرخ سود این وام همانند اکثر وام های فعلی بانک ها 18 درصد است.

مبلغ اقساط تسهیلات 200 میلیونی با بازپرداخت 60 ماهه حدود 5 میلیون و یکصد هزار تومان است و افراد باید مدارک لازم دال بر توانایی بازپرداخت اقساط را به بانک ارایه نمایند . 

در صورتی که شخصی توانایی بازپرداخت اقساط تا سقف تعیین شده را ندارد و یا به مبلغ کمتری از وام نیاز دارد می تواند از کارت اعتباری 30 ,50 یا 100 میلیون تومانی استفاده کند.

شرایط عمومی دریافت وام بانکی:

۱- وام گیرنده و ضامنین باید فاقد تسهیلات معوق و همچنین چک برگشتی باشند.

۲- به گزارش بانک اول هر شخص فقط یک بار می تواند در کل شبکه بانکی تا سقف مقرر کارت اعتباری دریافت کند و چنانچه مجددا درخواست تسهیلات کارت اعتباری داشته باشد یا باید وام قبلی را تسویه کند و یا تفاوت مانده بدهی فعلی را با سقف مقرر شده دریافت کند.

۳- حداقل سن برای دریافت تسهیلات ۱۸ سال تمام است.

۴- مردان متقاضی وام بانکی تا سن ۵۰ سالگی باید وضعیت نظام وظیفه قابل قبول (کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت دائمی ) داشته باشند ٬ این مورد از طریق استعلام سیتمی در بانک ها انجام می شود./ بانک اول

 

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ سه میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله تعیین شده است.
این طرح از جمله طرح‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک رفاه کارگران است که مشتریان این بانک می‌توانند بر اساس میانگین ایجادی در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند. بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در مقاطع مختلف از تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه بهره‌مند و یا امتیاز حساب استفاده نشده را به کارکنان خود انتقال دهند.
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه متخصصان ایرانی دانش‌آموخته خارج از کشور نیز می‌توانند برای درخواست بهره‌مندی از این تسهیلات، از طریق ارتباط با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری اقدام کنند، گفت: هر متقاضی صرفاً مجاز به استفاده از یکی از تسهیلات ساخت/خرید و یا ودیعه اجاره مسکن است و در صورت استفاده از یکی از این دو، امکان معرفی برای تسهیلات مسکن دیگر وجود ندارد.
تسهیلات خرید لوازم خانگی بانک‌ها بر اساس درخواست مشتری از ۵ میلیون، ۱۰ میلیون، ۳۰ میلیون، ۵۰ میلیون، ۱۰۰، ۱۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
حمیدرضابهمنی
ارسال شده در : یکشنبه 08 بهمن 1402

سلام بنده حدودبیست سال هست که در بانک صادرات حساب دارم و یارانه خود را نیز از طریق بانک صادرات دریافت میکنم شغل بند کامیون دارم ودر حرفه حمل و نقل وجابجای اثاثیه منزل وغیره فعالیت دارم آیا میتونم ازوام شما استفاده بکنم یانه

احمد محمودی سنقرابادی
ارسال شده در : یکشنبه 24 دی 1402

سلام پول نقدبدین

چهرقانی
ارسال شده در : یکشنبه 17 دی 1402

کالا به درد نمیخوره، پول نقد بدن

احمد غلامیش
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 23 آبان 1402

باسلام من درکل انسان دست بازی هستم واول درزندگی دعاکردم میلیاردهاپول توحسابم بزنند تابتونم معامله کنم ودعاهم میکردم وپول میدادم درراه خیر تابه اون میلیاردی پول برسم ولی الان دعامیکنم همه داشته باشند تالقمه ای نان هم به من برسد

م.ج
ارسال شده در : شنبه 28 آبان 1401

یعنی ۱۰۶ میلیون سود تو ۶۰ ماه، اینست بانکداری اسلامی

م.ک
ارسال شده در : یکشنبه 22 آبان 1401

۵۸سال دارم.هرگزازصادرات وام نتوانستم بگیرم.الانم بازنشسته وازصادات حقوق بخورنمیرمیگیرم..فقط ب لشگرصادرات خوب می رسن..ملت کشگ

انصاری
ارسال شده در : جمعه 13 آبان 1401

فک نمیکنید اگه شخصی توان باز پرداخت ماهیانه پنج میلیون داشته باشه محاله که این وامو بگیره ؟ اگه شخص بنده در توانم بود نیاز مالی پیدا نمیکردم .! (((50/000/000😳😳😳😳😳)))

Mohammad gh
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

اخه مردم عادی مگه چقد درامد دارن ک ماهی پنج تومنشو بخان قسط وام بدن؟ اونیم ک پولداره و بتونه همچین قسطی بده دویس تومن براش پول خرده،

غلامرضا قره ویسکی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

بانک میگه " هر کی خبرش رو زده برو ازش وام بگیر" گفتم پس این کارت اعتباری چیه؟ گفت به برخی که حساب سپرده طولانی مدت دارند اگر سپرده را ضامن کنند بهشون کارت اعتباری می دیم . روابط عمومی بانک صادرات زنگ زدم گفت قراره که وام بدهند ولی کی مشخص نیست . علی الحساب اگر سپرده طولانی مدت دارید می تونید بگیرید .

جاوید د
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

من امروز رفتم بانک گفتن چنین چیزی نیومده فعلا

محسن
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

این وام ها فقط توی اخبار اینقدر شیک و راحت به نظر میرسن! وگرنه شما برو بپرس شرایطش رو! رستم اگه باشی گذر از هفت خان رو ترجیح میدی به افتادن دنبال گرفتن این وام ها!!!

قادر سودانی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

درصدش ۱۰۰میلون در میاد خو خدا رو خوش میاد اگه واقعا تسهیلاتی رو میخاین عرضه بدین یه سود عادلانه باشه نه ۱۰۰میلیون توما

بلوچ هوشیار
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

توبهترین حالتی که اقساط به موقعه پرداخت بشه و روش کارمزدی نیاد۱۸درصدش۳۶میلیون در میاد چطورشد۵۱۰۰تومن

سپیده
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

میشه کارت رو پول نقد کرد یا اینکه فقط میتونیم کالا بخریم من متوجه نشدم؟؟؟

مهدی ص
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با سلام و احترام من الان تماس گرفتم با تلفنبانک صادرات با کارشناسش صحبت کردم ... ه ... به محض اینکه گفتم کارت اعتباری کام ، کارشناس دستپاچه شد گفت ما اطلاع نداریم فقط سقفش شده دویست میلیون تومان ، همان مرابحه است که باید گردش حساب و میانگین سپرده داشته باشید، عملا فقط کسانی میتونن بگیرن که حسابشون پر و پیمون باشه نه قشر متوسط و ضعیف!!!

بی نام
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با این حساب برگشت پول ۶۰ ماهه ۳۰۶ میلیون میشه سودش رو حساب کنی ۵۰درصد میشه که!

مرتضی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

بانکداری اسلامی؟؟؟؟؟؟؟

محمدتقی قهرمانی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

به نظرم طرح خوبیست ولی شما در این اطلاعیه به تعداد ضامنین برای دریافت این تسهیلات اشاره‌ای نکرده اید اگر اعلام کنید که برای ۲۰۰ میلیون تومان چند نفر ضامن نیازاست،و شرایط ضامنین ازنظرکارمند ویاکاسب... را اعلام می کردید خیلی بهتر بود،بااینحال اگر امکان دارد بوسیله پیام کوتاه یاایمیل مرا خبر کنید. با سپاس فراوان و خسته نباشید به همه کارکنان عزیز بانک صادرات، توفیق روز افزون شما را از خداوند بزرگ متعال خواستارم

حاج داداش
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام... لطفا ضامن یا تضمین بانکی را برای افراد برای دویست میلیون تومان را ذکر میکردید... با سپاس

محمد
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

قبلاً باید با ارائه فیش حقوق یا جواز کسب و ... ثابت میکردی که درآمد داری الان تو این روش فقط باید ثابت کنی که درآمد داری مثل ارائه فیش حقوق یا جواز کسب و...

mamal mamali
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

عالی بود و کامل ممنون

منصور شهریاری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

والا بانک صادرات به من امسال وام خرید کالا پرداخت کرده به مبلغ ۵۰ میلیون با بازپرداخت ۲۴ ماهه با اقساط ماهیانه ۱۸۱۰۰۰۰ تومان . در صورتی که وام ۳۶ ماهه بوده . در ضمن حدودا مبلغ ۸۵۰ هزار تومان از بنده برای سود خرید دوران گرفتند در صورتی که وام یک روز در کارت من بود و باهاش خرید کردم این سود جدای از سود ۱۸ درصد و کارمزد و بیمه و ...... بوده

وحید داداشی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

این وام آدم روبدبخت میکنه نه کمک

مهدی رستمی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

آقا پیگیری کنید ببنیدچرا بانک صادرات وام ودیعه مسکن و نمیدن و همش بهونه هایه الکی میارن

سینا سرلک
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام سوال اینجاست اگر شما این دویست میلیون رو در بانک صادرات هجده درصد و یا حتی بیست درصد سپرده گذاری کنید ماهانه بیشتر از سه میلیون تومان به شما سود نخوهد داد.... در واقع با این وام دارند دوبرابر سود پرداختی رو از وام‌گیرنده دریافت میکنند.... علی برکت الله...

AMIN
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با این احتساب میشه 306 میلیون تومان بازپرداخت.

سعید جلالی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

بانک داری اسلامی!!!!

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها