جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

خبری مهم برای سهامداران بانک سامان

24 خرداد 1401
خبری مهم برای سهامداران بانک سامان

به گزارش بانک اول بر اساس گزارش مندرج در سایت کدال از صورت‌های میان‌دوره‌ای منتشر شده بانک سامان با نماد سامان، این بانک در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ بیش از ۶۱۱ میلیارد تومان سود محقق کرده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۴۱ ذرصد رشد داشته است.

بانک سامان در خصوص علت تغییرات سودآوری و در راستای شفافیت اطلاعات صورت‌های مالی منتشر شده نیز در سایت کدال اطلاعیه منتشر کرده است.

در این اطلاعیه اعلام شده سود دوره شش ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ نسبت به دوره مشابه سال قبل ۴۱ درصد افزایش داشته است. عمده تغییرات سود و زیان مربوط به بخش خالص درآمد تسهیلات و سپرده گذاری است. دلیل اصلی آن افزایش صددرصدی حجم تسهیلات اعطایی است که منجر به بالا رفتن درآمد تسهیلاتی و در نتیجه افزایش سود منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه سال قبل شده است.

 

همچنین بانک سامان در اطلاعیه‌ای از برگزاری مزایده عمومی خبر داد. بر اساس این اطلاعیه شرکت توسعه و عمران بهناد بنا (سهامی خاص) به وکالت از بانک سامان ملکی به ارزش بیش از ۱۹۴ میلیارد تومان را به مزایده عمومی گذاشت. متقاضیان می‌توانند تا تاریخ ۶ آذرماه نسبت به دریافت اوراق مشارکت این مزایده اقدام کنند.

اخبار مرتبط
بانک اول - برخی از کارت های مشتریان بانک سامان به دلیل استفاده در درگاه‌ها و پایانه‌های ناامن و احتمال سوءاستفاده از کارت مشتریان و به دستور فتا مسدود شده است.
بانک اول - بانک سامان امکان تغییر شماره تلفن همراه مشتریان در اپلیکیشن موبایلت را فراهم کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها