جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

آغاز فعالیت باجه های عصر بانک ایران زمین +ساعات کاری

24 خرداد 1401
آغاز فعالیت باجه های عصر بانک ایران زمین +ساعات کاری

به گزارش بانک اول باجه های عصر شعب بازار (مدیریت منطقه استان یزد) و زاهدان (مدیریت منطقه استان های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان) فعالیت خود را از تاریخ ۱۷ آبان ماه آغاز کردند. همچنین باجه های عصر شعب نیشابور، مفتح، بلوار سجاد، مرکزی مشهد، بجنورد، کاشمر (مدیریت منطقه استان های خراسان رضوی و شمالی) از روز شنبه ۲۲ آبان و شعبه ویلاژتوریست از تاریخ ۲۴ آبان ماه فعالیت خود را شروع خواهند کرد.

 

براساس این گزارش باجه های عصر مدیریت شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال بختیاری شامل: عبدالرزاق، هشت بهشت غربی، خوراسگان، شهید بهشتی قم، شهرکرد، مطهری کاشان، میدان ولیعصر اراک و شاهین شهر از ساعت ۱۶ الی ۱۸ از تاریخ ۱ آذرماه آماده خدمات رسانی به مشتریان گرامی هستند.

مشتریان گرامی می توانند جهت اطلاع از لیست کامل باجه های عصر و ساعت کاری این باجه ها با مرکز تماس با مشتریان بانک به شماره ۲۴۸۰۹- ۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک‌ها به منظور ارائه انواع خدمات بانکی باید هزینه‌ای را از مشتریان دریافت کنند تا بتوانند حداکثر امنیت را برای دارایی‌های افراد به وجود بیاورند. این هزینه‌ها یا به صورت مستقیم یا در قالب کارمزد و موارد دیگر از دارایی صاحب سپرده کسر می‌شود.
بانک اول - بانک ایران‌ زمین در نظر دارد املاک مازاد بر نیاز خود را به شرح ذیل با وضع موجود و با شرایط نقد از طریق مزایده عمومی به فروش برساند.
بانک اول - بانک ایران زمین در راستای مشتری مداری و رفاه حال مشتریان، اهدای تسهیلات به مشتریان خود با نام "انتخاب" را آغاز کرد.
بانک اول - همه ما برای انجام هر کاری نیاز به یک سند یا ضمانت نامه معتبر داریم. قاعدتا وقتی مجموعه‌هایی مثل بانک ضامن یک قرارداد می‌شوند، امضای قرارداد یا شروع یک فعالیت مشخص با آسودگی خاطر طرفین همراه خواهند بانک ایران زمین نیز یکی از مجموعه‌هایی است که انواع ضمانت‌ نامه‌ها را به مشتریان واجد شرایط خود اعطا می‌کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها