پنجشنبه, 30 فروردین 1403 2024,April

تسهیلات یک میلیارد تومانی ارزان بانک آینده به مددجویان و کارفرمایان طرح های اشتغال زایی

24 خرداد 1401
تسهیلات یک میلیارد تومانی ارزان بانک آینده به مددجویان و کارفرمایان طرح های اشتغال زایی

به کزارش بانک اول بر این اساس بانک آینده، طبق ضوابط بانک مرکزی ج.ا.ایران، به معرفی شدگان مددجوی واجد شرایط، حداکثر تا مبلغ ۱۰۰۰ (یک‌هزار) میلیون ریال وام قرض‌الحسنه خوداشتغالی و به کارفرمایان طرح‌های اشتغال‌زایی واجد شرایط، به‌ازای جذب ۴۰ نفر نیروی کار فعال، حداکثر تا مبلغ ۲۰ (بیست) میلیارد ریال با مدت زمان بازپرداخت طولانی مدت و کارمزد مناسب، تسهیلات پرداخت می‌کند.

اخبار مرتبط
اگر خانواده‌ای صاحب فرزند سوم و بیشتر از سال ۱۳۹۹ به بعد شود نیز می‌تواند از تسهیلات قرض‌الحسنه خرید، ساخت یا وام ودیعه مسکن، بهره‌مند شود که میزان مبلغ این وام، ۳۰۰ میلیون تومان تعیین خواهد شد و زمان بازپرداخت آن نیز ۲۰ سال است.
چنانچه افراد به شعب مراجعه می‌کنند و شکایت و درخواستی دارند، می‌توانند با تماس با سامانه ارتباطات مردمی بانک مرکزی (شماره تلفن ۲۷۰۶) یا «سامانه رسیدگی به شکایات و ارتباط مردمی»، درخواست‌ها و شکایت‌های خود را ثبت کنند.
بانک پارسیان این طرح تسهیلاتی را برای تمامی کسب و کارها، شرکت‌ها، اصناف، مشاغل حرفه‌ای و واحدهای اقتصادی اعم از تولیدی، خدماتی و بازرگانی تدارک دیده است. همچنین بانک پارسیان این تسهیلات را به اشخاص حقیقی اعم از بانوان خانه‌دار سپرده گذار، موجران، کارمندان، حقوق بگیران، بازنشستگان و مستمری بگیران پرداخت می‌کنند.
دهقان‌کیا با اشاره به رایزنی و مکاتبات انجام شده با سازمان تامین اجتماعی جهت افزایش وام بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال رقم وام بازنشستگان به ۳۰ میلیون تومان افزایش پیدا بکند که البته این موضوع مستلزم اخذ مجوز از هیئت مدیره از سازمان تامین اجتماعی است، اما پیش‌بینی می‌شود که مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها