جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

بهترین بازار برای سرمایه گذاری تا آخر سال

24 خرداد 1401
بهترین بازار برای سرمایه گذاری تا آخر سال

در تمام دنیا یکی از راه های افزایش سرمایه، سرمایه گذاری است. روش های بسیار زیادی هم برای سرمایه گذاری وجود دارد. برخی از این روش ها، سنتی است و برخی دیگر به تازگی ایجاد شده اند که میتوانند فرصتی برای افزایش سرمایه باشند. در ایران، آن هم در شرایط اقتصادی فعلی که ارزش پول مدام دارد کاهش پیدا میکند، یکی از روش ها برای از بین نرفتن پول و سرمایه مان، سرمایه گذاری است. از این راه میتوانیم به سادگی پولمان را چند برابر کنیم. مسئله ای که وجود دارد این است که برخی از روش های سرمایه گذاری نیاز به ریسک بسیار زیادی دارد. اگر به درستی قدم هایتان را برندارید این امکان نیز برایتان وجود دارد که حسابی ضرر کنید. از انواع روش های سرمایه گذاری سنتی میتوان به سرمایه گذاری بر روی طلا و مسکن اشاره کرد و برخی دیگر از روش های سرمایه گذاری در حوزه بورس، دلار و ارز دیجیتال است. پیش از این که راهکاری برای سرمایه گذاری کم ریسک به شما معرفی کنیم، بیایید با آینده بازارهای سرمایه گذاری تا انتهای سال 1400 آشنا شویم.

پیشبینی بازار بورس تا پایان سال 1400

در شرایط فعلی، قیمت دلار در بازار آزاد دارد اطراف 27 هزار تومان میچرخد. دلار نیمایی نیز چیزی حدود 22 هزار تومان است. این اتفاق بیشترین اختلاف قیمتی است که تاکنون بین بازار آزاد و نیمایی وجود داشته است و از مهمترین دلایل آن میتوان به تنش های سیاسی اشاره کرد. شرایط سیاسی در ایران اوضاع خوبی ندارد. درنتیجه این موضوع میتواند بر اقتصاد نیز تاثیر زیادی داشته باشد. همچنین نکته مهمتر، ماجرای برجام است. اگر برجام محقق نشود، باید انتظار افزایش 25 درصدی تورم را برای سال آینده داشته باشیم. بازار بورس همانطور که میدانید بازاری است تورم دوست! اگر تورم 30 درصد باشد، بازار بیش از این رقم سود خواهد کرد. با شرایط فعلی و عدم تمایل دولت جدید در تحقق برجام میتوان گفت احتمال رشد بازار بیشتر خواهد شد.

پیشبینی بازار دلار تا پایان سال 1400

بازار ارز چه برجام محقق شود چه نشود صعودی خواهد بود. نتیجه برجام تنها تعیین کننده این است که این رشد چه شدتی داشته باشد. گفته میشود اگر برجام به نتیجه برسد و محقق شود میتوان این انتظار را داشت که سال با دلاری به قیمت 25 هزار تومان به پایان برسد. اما اگر این چنین نشود میشود انتظارش را داشت که دلار به 30 هزار تومان نیز برسد. درنتیجه میتوان گفت هر اتفاقی برای برجام بیفتد باید انتظار افزایش قیمت دلار را داشته باشیم. البته این نکته هم وجود دارد که بازار خودش را اصلاح کند و قیمت به شکل کاملا موقتی به 23 هزار تومان برسد اما دوباره افزایش پیدا میکند. اما آیا این به این معناست که الان همه بروند دلار بخرند؟ خیر! این صرفا تحلیلی است که با توجه به اوضاع ارائه میشود. ممکن است شرایط تغییر کند. پس شما همچنین نیاز به تکیه گاهی امن برای سرمایه گذاری تان خواهید داشت. این تکیه گاه کجاست؟

پیشبینی بازار بیت کوین و ارز دیجیتال تا پایان سال 1400

این روزها بازار ارز دیجیتال شاهد افت و خیزهای بسیار زیادی است و در بیشتر روزها کاهش را دارد تجربه میکند. دلیل آن را میتوان به اظهار نظر افراد سرشناس، خروج نقدینگی از بازار و همچنین الگوی موقت فنی در نظر گرفت. پیشبینی ها به این شکل است که در سال های آینده میتوان بیت کوین را 6 رقمی در نظر گرفت. وقتی بانک های بین المللی ارزهای دیجیتال را به رسمیت بشناسند، قیمت ها افزایش پیدا خواهند کرد.

پیشبینی بازار طلا تا پایان سال 1400

رفتار بازار طلا را میتوان تا حد زیادی مشابه رفتار بازار ارز در نظر گرفت. گفته میشود طبق پیشبینی ها ارزش یک گرم طلا تا پایان سال 1400 به 1 میلیون و 400 هزار تومان خواهد رسید. اما این موضوع قطعی نیست و تورم میتواند تا حد زیادی روی آن تاثیر بگذارد. این رقم، ارزش واقعی طلا خواهد بود و به این معنا نیست که همین قیمت باشد و قطعا با در نظر گرفتن تورم میتوان انتظار رقم بیشتری داشت.

حالا چطور سرمایه گذاری امنی داشته باشیم؟

درست مثل انجام هر عمل دیگری در حوزه مالی، سرمایه گذاری نیز تا حد زیادی نیاز به تخصص و دانش دارد. حضور یک مشاوره مالی و سرمایه گذاری میتواند تا حد زیادی در افزایش سرمایه تان نقش داشته باشد و اینطوری میتوانید به سادگی جلوی ضرر و زیان را بگیرید و نیازی به ریسک شدیدی هم نیست. دکتر تکس با ارائه مشاور سرمایه گذاری این امکان را در اختیار افراد قرار میدهد تا با خیال راحت تجربه سرمایه گذاری امن را داشته باشند. فاصله شما با افزایش سرمایه تان، چند کلیک برای مراجعه به وبسایت دکتر تکس است.

اخبار مرتبط
بهترین روش‌های مهاجرت به کانادا دولت کانادا با ارائه قوانین حمایتی، سعی در جذب نیروی کار و دانشجویان دارد . به این ترتیب و برای استفاده از این فرصت استثنایی شما باید بهترین راه برای مهاجرت به کانادا را برگزینید. در ادامه به معرفی این روش‌ها خواهیم‌پرداخت: مهاجرت تحصیلی به کانادا مهاجرت تحصیلی برای چه کسانی مناسب است؟ ● اگر دانشجو هستید یا به هر دلیلی قصد ادامه تحصیل دارید ● اگر امکان دریافت ورک‌پرمیت(اجازه کار) یا استارتاپ ویزای کانادا را ندارید
عوامل موثر بر هزینه رزرو هتل دوحه انتخاب هتل مناسب با توجه به بودجه و سلیقه‌تان، از مهم‌ترین بخش‌های برنامه‌ریزی سفرتان است. تنوع هتل‌ها در دوحه بسیار زیاد است و از هتل‌های ۵ ستاره لوکس تا هتل‌های ارزان‌قیمت و هاستل‌ها را می‌توانید در این شهر پیدا کنید. هر چه مدیریت بودجه برای شما اهمیت بیشتری داشته باشد طبیعتا باید اقامتگاه‌های ارزانتر را بررسی و در نهایت بهترین گزینه را انتخاب کنید.
پوکت در دریای آندامان و در جنوب غربی تایلند واقع شده است. این جزیره به واسطه زیبایی‌های طبیعی، جاذبه‌های گردشگری متنوع، تفریحات هیجان‌انگیز و فرهنگ غنی، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در جهان تبدیل است.
صرافی CoinCatch، پلتفرم پیشرفته معامله گری خود را به صورت رسمی در ماه مارس 2023، راه اندازی کرد که شامل دو بخش اسپات و بازار های مشتقه مانند فیوچرز است و از بیشتر رمزارز ها پشتیبانی می کند. علاوه بر این قابلیت های معامله گری، صرافی CoinCatch برنامه دارد تا قابلیت Social trading(معامله گری جمعی) را به پلتفرم خود اضافه کند که این قابلیت به KOL ها اجازه می دهد تا استراتژی های معامله گری خود را با دنبال کنندگان خود، به اشتراک بگذارند

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها