جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

وام 100 میلیون تومانی بانک کشاورزی + شرایط پرداخت

24 خرداد 1401
وام 100 میلیون تومانی بانک کشاورزی + شرایط پرداخت

به گزارش بانک اول تسهیلات طرح باران 1 به افرادی که دارای حساب جاری بدون دسته چک یا کوتاه مدت یک درصدی باران هستند، تعلق می‌گیرد. کف مبلغ سپرده گذاری برای دریافت این نوع تسهیلات 5 میلیون تومان است. حداقل مدت سپرده گذاری هم بر اساس ضریب پرداخت تسهیلات دو ماهه یا سه ماهه یا چهار ماهه تعیین می‌شود. مدت بازپرداخت نیز به مبلغ تسهیلات پرداخت شده به وام گیرندگان بستگی دارد. نرخ سود تسهیلات 12 درصد بوده و ضمانت‌های آن به صورت ترکیبی از مسدودی سپرده و ارائه ضامن است.

اگر فردی سقف این تسهیلات که مبلغ 100 میلیون تومان را با دوره بازپرداخت 24 ماهه دریافت کند باید ماهیانه 4 میلیون و 992 هزار و 410 تومان سود بپردازد. کل مبلغ سود هم 19 میلیون و 817 هزار و 844 تومان است.

شیوه بازپرداخت اقساط وام های بانک کشاورزی

متقاضیان برای بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی از بانک کشاورزی می‌توانند به شیوه‌های مختلف اقدام کنند. روش‌های بازپرداخت حضوری اقساط این بانک از طریق خودپرداز یا کیوسک بانک است. اما افراد به صورت غیرحضوری هم امکان بازپرداخت اقساط وام را دارند. این روش به منظور جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه وام گیرندگان تدارک دیده شده است.

دریافت کنندگان وام به منظور بازپرداخت اقساط وام دریافتی از بانک کشاورزی می‌توانند از اینترنت بانک یا همراه بانک کشاورزی استفاده کنند. روش دیگری به نام پرداخت اقساط مستمر هم تدارک دیده شده که وام گیرندگان با دریافت و تکمیل فرم «قرارداد برقراری خدمت دستور پرداخت»، دیگر نیازی به مراجعه حضوری نداشته و اقساط به صورت منظم از آن‌ها دریافت می‌شود. افراد به منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شعب بانک کشاورزی مراجعه کرده یا با روابط عمومی این مجموعه تماس بگیرند.

اخبار مرتبط
بانک مرکزی بندهای مرتبط با قانون بودجه سال ۱۴۰۳ در خصوص پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را به شبکه بانکی ابلاغ کرد. بر این اساس تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آن‌ها بعد از ۰۱‌/۰۱‌/۱۳۹۹ بوده است مبلغ سه میلیارد (۳،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ده ساله است؛ همچنین تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای زوج‌های زیر بیست و پنج سال و زوجه‌های زیر بیست و سه سال مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال خواهد بود.
ثبت نام برای وام اجاره خانه ۱۴۰۳، از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir​، صورت می گیرد. در صورتی که اشخاص، متقاضی دریافت وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳ می باشند، می بایست شرایط مذکور در آیین نامه قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن را دارا باشند.
بانوان متقاضی این وام، می توانند با مراجعه به هر یک از شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در سراسر کشور نسبت به افتتاح سپرده مربوطه اقدام و از ۴ مرحله وام قرض الحسنه این بانک(مجموعاً ۲۰۲ میلیون تومان) به صورت متوالی بهره مند شوند.
اگر خانواده‌ای صاحب فرزند سوم و بیشتر از سال ۱۳۹۹ به بعد شود نیز می‌تواند از تسهیلات قرض‌الحسنه خرید، ساخت یا وام ودیعه مسکن، بهره‌مند شود که میزان مبلغ این وام، ۳۰۰ میلیون تومان تعیین خواهد شد و زمان بازپرداخت آن نیز ۲۰ سال است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها