چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 2024,April

معافیت مالیاتی کسب و کارهای کوچک در بودجه 1401

24 خرداد 1401
معافیت مالیاتی کسب و کارهای کوچک در بودجه 1401

به گزارش بانک اول بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: از جمله احکام مهمی که در سند بودجه پیشنهادی دولت تصویب شده است، معافیت مالیاتی برای حمایت از کسب و کارهای کوچک در نظر گرفته شده است.

همچنین یک پالایشگاه بزرگ با ظرفیت تولید سیصد هزار بشکه در روز با مشارکت بخش خصوصی در سال آینده ساخت آن آغاز می‌شود.

توسعه حمل و نقل شهری و به ویژه تکمیل ناوگان آتش‌نشانی و تجهیز ماشین‌ها و نردبان‌های آتش‌نشانی از طریق منابع مالیاتی تامین می‌شود./تحریریه

اخبار مرتبط
یکی از موضوعات دیگر در آموزش و پرورش کمبود معلم است که بنابر اعلام سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با افزایش میزان حقوق احتمال ضریب به اشتغال معلمان برای اضافه تدریس بیشتر می شود که می تواند نیازهای آموزش و پرورش برای تدریس را تامین کند.
در این رابطه نقطه‌نظرات متعددی وجود دارد و با اینکه اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس که مسئولیت بررسی موضوع را به عهده داشتند، روی پنجشنبه و جمعه به جمع‌بندی رسیدند؛ فعالان و کارشناسان اقتصادی با تکیه بر لزوم ساماندهی تعطیلات هفته و هماهنگی بیشتر با بازارهای بین‌المللی تأکید دارند که روزهای جمعه و شنبه به عنوان روزهای تعطیل هفته، تعیین شوند.
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن هشدار از مردم خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار در این حوزه توجهی نداشته باشند.
ر دولت‌ها در ايران سياست پرداخت درستي ندارند و با پيش‌بيني هزينه‌هاي غيرضروري در بودجه، موجب بروز ناترازي و ايجاد كسري در بودجه مي‌شوند. اين اتفاقات نيز دست به دست هم مي‌دهد و چنين شرايط نامساعدي را ايجاد مي‎كند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها