جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

افزایش 900 درصدی ارزش ارز مجازی اومیکرون با کشف کرونای جدید

24 خرداد 1401
افزایش 900 درصدی ارزش ارز مجازی اومیکرون با کشف کرونای جدید

به گزارش بانک اول ارز مجازی نسبتاً جدید اومیکرون که همنام نوع جدید ویروس کروناست، اخیراً افزایش قیمت قابل‌توجهی داشته‌ و عملکرد آن از ارزهای مجازی بزرگ دنیا مانند بیت کوین و اتریوم بهتر بوده‌ است.
ارزش این ارز مجازی بیش‌از ۹۰۰ درصد از روز شنبه بالا رفته و به بالاترین رقم ۶۸۹ دلار رسیده‌است. سرمایه بازار اومیکرون تا بیش‌از ۴۰۰ میلیون دلار افزایش‌یافته است. این ارز مجازی در ساعت ۸:۴۰ به وقت گرینویچ در روز سه‌شنبه ۳۷۹٫۶۱ دلار معامله می‌شد.

کوین دیسک دلیل افزایش قیمت این ارز مجازی گمنام را غیرمنطقی و مربوط به نام آن می‌داند. سازمان بهداشت جهانی در روز جمعه نام نوع جدید ویروس کرونا را با توجه به پانزدهمین حرف الفبای یونانی «اومیکرون» گذاشت.
متخصصان عقیده دارند ارز مجازی اومیکرون (OMIC) سرمایه ایمنی نیست.
این ارز مجازی براساس فناوری اتریوم ساخته‌شده است. گفته می‌شود هر سکه از این ارز مجازی تحت پشتوانه مجموعه‌ای از سرمایه‌ها قرار دارد که به آن یک ارزش ذاتی می‌دهند.
کل عرضه این ارز مجازی به ۱ میلیون می‌رسد و این بدان معناست که بیشتر سکه‌های اومیکرون هنوز استخراج‌ و معامله نشده‌اند.

اخبار مرتبط
قیمت هر دلار آمریکا که ظرف روزهای گذشته شیب صعودی به‌خود گرفته بود، پس از پاسخ نظامی ایران و نمایش قدرت منطقه‌ای ایران عقب‌نشینی کرد و با نزول مواجه شد.افرادی که شنبه شب تحت تاثیر جو روانی ایجاد شده تتر خریدند با نزول های سنگین مواجه شدند
پس از واکنش شب گذشته ایران به حمله موشکی چندی قبل رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و شهادت مستشاران ایرانی، ارزش بیت‌کوین و سایر رمزارزها امروز سقوط کرد. قیمت بیت‌کوین، به میزان هفت درصد در کمتر از یک ساعت، کاهش یافت و قیمت سایر ارزهای دیجیتال نیز با اقدام جمهوری اسلامی ایران در سرزمین‌های اشغالی در پاسخ به آنچه در دمشق رخ داد، به شدت سقوط کرد.
ارزهای رمزپایه بزرگ ضرر کردند و اتریوم تا ۱۰ درصد کاهش یافت.
اولین قدم را با ایمن‌سازی دارایی‌های باقیمانده خود بردارید. به سرعت تمام رمزهای عبور مرتبط با حساب‌های ارز دیجیتال خود را تغییر دهید. این به جلوگیری از دسترسی غیرمجاز بیشتر کمک را می‌کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها