پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

طرح جدید وام 1٬000٬000٬000 ریالی(صد میلیون تومانی) بانک ملت با سود 5 درصد به همه مشتریان

24 خرداد 1401
طرح جدید وام 1٬000٬000٬000 ریالی(صد میلیون تومانی) بانک ملت با سود 5 درصد به همه مشتریان

طرح شایان بانک ملت

به گزارش بانک اول ٬ بانک ملت با معرفی طرح جدید خود تحت عنوان طرح شایان در قبال معدل حساب مشتریان وام از مبلغ 100 میلیون ریال تا 1٬000٬000٬000 ریال و با سود 5 الی 18 درصدی پرداخت می کند.

طرح تسهیلاتی شایان (وام اعطایی در مقابل سپرده گذاری) ٬ به تمامی مشتریان حقیقی و نیز معرفی شدگان از سوی مشتریان حقوقی و شرکت ها پرداخت می شود.

متقاضیان باید با مراجعه به شعب بانک ملت نسبت به افتتاح حساب مخصوص طرح شایان (جاری بدون دسته چک و یا سپرده کوتاه مدت عادی با سود 8 درصد ) اقدام کنند.البته افرادی که در حال حاضر هم یکی از دو حساب جاری و یا کوتاه مدت عادی دارند می توانند از امتیازات این طرح بهره مند گردند.

فرصت شرکت در این طرح جهت افتتاح حساب تا پایان سال 1400 است.

حد اکثر و حد اقل مدت سپرده گذاری :

حد اقل 1 ماه و حد اکثر 12 ماه به شرط رعایت حد اقل مبلغ سپرده گذاری

حد اقل مبلغ سپرده گذاری 50 میلیون ریال (5 میلیون تومان) است ٬ توجه داشته باشید اگر مبلغ موجودی حساب زیر 5 میلیون تومان بیاید هیچ امتیازی به شما تعلق نمی گیرد.

حد اکثر مبلغ سپرده گذاری برای مشتریان حقیقی 1 میلیارد ریال (100 میلیون تومان ) است. برای مشتریان حقوقی و شرکت ها سقفی وجود ندارد.

امکان سپرده گذاری تدریجی در حساب وجود دارد و نیاز نیست تمام مبلغ سپرده یکجا به حساب واریز گردد.

نوع وام به صورت مرابحه می باشد و به دو صورت واریز به حساب (تا سقف 100 میلیون تومان ) و صدور کارت اعتباری ( تا سقف 50 میلیون تومان) است.

مبلغ وام ( بر اساس معدل حساب مشتری ):

حداقل 100 میلیون ریال و حد اکثر یک میلیارد ریال (به صورت واریز به حساب مشتری) 

حداقل 100 میلیون ریال و حد اکثر پانصد میلیون ریال ( در حالت صدور کارت اعتباری)

وثايق مورد نیاز :

بنا بر صلاحدید  شعبه و معمولا دو ضامن کارمند دارای کسر اقساط و یا ضامن حسلب جاری دارای معدل و یا ترکیبی از این دو است.

مدت باز پرداخت تسهیلات:

از 12 ماه تا حداکثر 48 ماه 

نرخ سود تسهیلات :

از 5 ٪ الی 18 ٪

آبونمان صدور کارت : یک درصد

این نوع وام نیازی به مبلغ مسدودی ندارد.

وام گیرنده و ضامنین باید فاقد هر گونه چک برگشتی و تسهیلات معوق در سیستم بانکی کشور باشند.

جدول تسهیلات طرح شایان بانک ملت:

وام و تسهیلات بانک ملت طرح شایان

 

 

 

 

 

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ سه میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله تعیین شده است.
این طرح از جمله طرح‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک رفاه کارگران است که مشتریان این بانک می‌توانند بر اساس میانگین ایجادی در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند. بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در مقاطع مختلف از تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه بهره‌مند و یا امتیاز حساب استفاده نشده را به کارکنان خود انتقال دهند.
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه متخصصان ایرانی دانش‌آموخته خارج از کشور نیز می‌توانند برای درخواست بهره‌مندی از این تسهیلات، از طریق ارتباط با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری اقدام کنند، گفت: هر متقاضی صرفاً مجاز به استفاده از یکی از تسهیلات ساخت/خرید و یا ودیعه اجاره مسکن است و در صورت استفاده از یکی از این دو، امکان معرفی برای تسهیلات مسکن دیگر وجود ندارد.
تسهیلات خرید لوازم خانگی بانک‌ها بر اساس درخواست مشتری از ۵ میلیون، ۱۰ میلیون، ۳۰ میلیون، ۵۰ میلیون، ۱۰۰، ۱۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
قادسی قادسی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

بله ارقام اینجوری ضامن میخوادولی مبالغ هزاران میلیارد با سفته حل میشه یا یه نامه، باز بانک ملت یه کاری میکنه شما یکنفر پیدا کن از بانک آینده یه وام درست حسابی برای تولید گرفته باشه ، ِ تمامی منابع بانک صرف شرکتهای خاص میشه ، که هیچ کس نمیشناسه و حتی وثیقه نمیزارن یعنی به راحتی از تسهیلات با سود خیلی پایین استفاده میکنند

شهروند
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

اگر دولتی توانست با کارشناسانش حذف ضمانت کارمند و کسر اقساط و جواز کسب در بانک ها را رقم بزند این دولت حتما دولت کارآمد خواهد وبود و این کارشناسان اقتصادی دولت توان لازم را دارند ....

احمد محمودی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

ضامن ضامن ضامن......... یک ظربالمثل هست که میگه سنگ بزرگ نشانه نزدن است بانک ملت عزیز خودت میدانی امروز پدر ضامن فرزند زن ضامن شوهر و......نمیشود دوتا ضامن راباید رفت وازرئیس جمهورآمریکا درخواست کرد آقای بایدن وآقای ترامپ بیایید ضامن من شوید

اکبر فرخ
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام خوب بگید نمی خوام بدم چرا شرایط می گذارید آخه. کجای دنیا از بین بیش از دو بست کشور تو این.کره خاکی اینطوری وام میدن ؟ یک شون نام ببرید من 20برابر این مبلغ به بانک میدم

منصور محمودی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام بانک ملت ساعت ۸ صبح چک برگه نکنه. وام دادن پیشکش

ح دهقانی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

باسلام. طرح تسهیلاتی ریحانه و ناجیان موسسه نور که خیلی بهتره و صرفه اقتصادی هم داره . بعد از ۳ ماه برابر میانگین ۳۶ ماهه تسهیلات می گیرید

یونس اریا
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

بدترین و سخت ترین بانک در بین بانک هایی که میخوان تسهیلات وام بدن

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها