پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

شرایط دریافت وام 750 میلیون تومانی خرید مسکن بانک سامان

24 خرداد 1401
شرایط دریافت وام 750 میلیون تومانی  خرید مسکن بانک سامان

به گزارش بانک اول البته قابل توجه است بدانید که خانه خریداری‌شده باید توسط کارشناس مورد اعتماد بانک، ارزشگذاری شود. بانک سامان از بسته‌هایی اعتباری بهره‌مند شده است که به صورت سالانه تعیین می‌شوند؛ وام خرید مسکن هم با توجه به سقف اعلامی در بسته اعتباری بانک ارائه خواهد شد.

وام خرید مسکن در بانک سامان از چه مزایایی بهره‌مند است؟

تسهیلات خرید مسکن در بانک سامان از مزایایی بهره‌مند شده است که انگیزه متقاضیان را برای دریافت آن می‌برد. این ویژگی‌های منحصربه‌فرد را در موارد زیر ببینید:

شما می‌توانید تا سقف 750 میلیون تومان تسهیلات خرید خانه را بانک سامان دریافت کنید.

همزمان با دریافت این وام، امکان دریافت وام تعمیر خانه معادل با حداکثر 70 درصد ارزش ملک خریداری‌شده ممکن خواهد بود.

بازپرداخت وام خرید خانه در بانک سامان، به صورت اقساطی، ماهیانه و حداکثر تا 5 سال است.

چگونه وام خرید مسکن را در بانک سامان دریافت کنیم؟

امکان دریافت وام خرید مسکن در بانک سامان در 2 شکل متفاوت وجود خواهد داشت. شما به عنوان متقاضی دریافت این وام می‌توانید با مراجعه حضوری به یکی از شعب بانک سامان در سرتاسر ایران، اقدام به دریافت آن کنید. همچنین جالب است بدانید که بانک سامان با در نظر گرفتن یک سامانه الکترونیکی، امکان ثبت درخواست غیر حضوری را هم فراهم کرده است.

یکی از شروط مهم عقد قرارداد و دریافت وام خرید مسکن در بانک سامان، قرار دادن ملک خریداری‌شده در رهن بانک است. همچنین شما به عنوان متقاضی این وام برای خرید مسکن مورد نظرتان نباید در سیستم بانکی ایران، سوء سابقه مالی داشته باشید. پس از ترهین ملک خریداری‌شده در گرو بانک و رعایت شرایط مورد نظر، شما می‌توانید از این وام برای جبران نقدینگی خود اقدام کنید.

دریافت وام خرید مسکن در بانک سامان چه شرایطی دارد؟

شرایط دریافت تسهیلات خرید مسکن در بانک سامان، بدیهی‌ترین شرایط حقوقی است که شامل موارد زیر می‌شوند:

متقاضیان (افراد حقیقی) باید از شرایط سنی 18 سال تمام برخوردار باشند و طبق قانون، مالک ملک خریداری‌شده محسوب بشوند.

سابقه چک برگشتی یا بدهی‌های غیر جاری در سیستم بانکی کشور برای متقاضیان غیر قابل قبول است.

نتایج ارزیابی اعتبار و به طور کلی اعتبارسنجی شما باید توسط بانک سامان مورد تایید قرار بگیرد.

برای دریافت وام خرید مسکن در بانک سامان باید از چه چیزهایی مطلع باشیم؟

بهتر است بدانید که روند دریافت وام مسکن در بانک سامان دقیقاً چگونه شکل می‌گیرد. اطلاعات و جزئیات مهمی که بهتر است در مورد درخواست و دریافت این وام بدانید، شامل موارد زیر می‌شوند:

با پرداخت تسهیلات خرید مسکن، ملک خریداری‌شده توسط شما در رهن بانک سامان قرار خواهد گرفت.

پرداخت وام خرید مسکن در قبال هر وثیقه ملکی، فقط و فقط برای یک شخص حقیقی (مالک) امکان‌پذیر است.

ملک مسکونی خریداری‌شده توسط متقاضی باید شش‌دانگ، ارزشمند، قابل خریدوفروش بی‌دردسر (سهل البیع) و بلامعارض (مورد ادعای اداره اوقاف یا شخص ثالث نبودن) باشد. در ضمن، ملک خریداری‌شده باید در محدوده شهرداری‌ها قرار بگیرد و دارای یک پایان کار معتبر باشد.

مبلغ و اندازه وام خرید مسکن با توجه به توانایی متقاضی در بازپرداخت تعیین می‌شود.

نرخ سود تسهیلات خرید مسکن در بانک سامان با توجه به نرخ‌های اعلام‌شده توسط بانک مرکزی مشخص می‌شود.

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ سه میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله تعیین شده است.
این طرح از جمله طرح‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک رفاه کارگران است که مشتریان این بانک می‌توانند بر اساس میانگین ایجادی در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند. بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در مقاطع مختلف از تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه بهره‌مند و یا امتیاز حساب استفاده نشده را به کارکنان خود انتقال دهند.
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه متخصصان ایرانی دانش‌آموخته خارج از کشور نیز می‌توانند برای درخواست بهره‌مندی از این تسهیلات، از طریق ارتباط با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری اقدام کنند، گفت: هر متقاضی صرفاً مجاز به استفاده از یکی از تسهیلات ساخت/خرید و یا ودیعه اجاره مسکن است و در صورت استفاده از یکی از این دو، امکان معرفی برای تسهیلات مسکن دیگر وجود ندارد.
تسهیلات خرید لوازم خانگی بانک‌ها بر اساس درخواست مشتری از ۵ میلیون، ۱۰ میلیون، ۳۰ میلیون، ۵۰ میلیون، ۱۰۰، ۱۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها