پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

جزئیات دریافت وام قرض الحسنه 50 میلیون تومانی بانک مهر ایران

24 خرداد 1401
جزئیات دریافت وام قرض الحسنه 50 میلیون تومانی بانک مهر ایران

به گزارش بانک اول مخاطبان اصلی این طرح افرادی هستند که از تسهیلات دیگر بانک استفاده کرده و حداقل 2سال از اقساط آن‌ها باقی مانده است. همچنین دانشجویانی که دست کم دو سال از مدت زمان تحصیلی آن‌ها باقی مانده هم امکان استفاده از این طرح را دارند.

طبق اعلام بانک مهر ایران، سقف این نوع تسهیلات 50 میلیون تومان بوده و داشتن ضامن رسمی برای دریافت آن اجباری است. افراد برای استفاده از این نوع وام نیازی به ایجاد میانگین حساب نداشته و کافی است طی مدت 24 ماه مبلغی را یه صورت مستمر واریز کنند تا امکان دریافت آن را داشته باشند.

میزان اقساط تسهیلات تداوم مهر چقدر است؟

همانطور که گفته شد، برای دریافت این وام افراد باید سپرده قرض الحسنه در بانک مهر داشته باشند تا مبالغ را به آن واریز کنند. حداکثر زمان بازپرداخت تسهیلات 60 ماهه است و با توجه به مبلغ وام و نرخ سود آن مشخص ‌می‌شود. افراد به منظور دریافت این نوع تسهیلات باید هزینه‌های جانبی مثل تشکیل پرونده، اعتبارسنجی و… را هم به بانک بپردازند.

به طور مثال اگر فردی 20 میلیون تومان تسهیلات با استفاده از این طرح دریافت کند و قرار باشد اقساط آن را در مدت 60 ماه بپردازد، باید ماهیانه 368 هزار و 330 تومان قسط پرداخت کند. کل سود این مبلغ وام، دومیلیون و 99 هزار و 826 تومان خواهد بود. با این حساب مجموع رقم وام و سود 22 میلیون و 153 هزار و 333 تومان است./بانک قرض الحسنه مهرایران

اخبار مرتبط
درحال‌حاضر بانک‌های ملی، صادرات، سپه، ملت، مسکن، کشاورزی، پست بانک و رفاه کارگران به عنوان بانک‌های عامل پرداخت وام خود اشتغالی به متقاضیان معرفی شده است.
کسانی‌که برای وام خود اشتغالی اقدام می‌کنند، کسانی هستند که می‌خواهند برای خودشان کسب و کاری راه بیندازند. کارمزد این وام مثل بقیه وام‌های قرض‌الحسنه دیگر چهاردرصد است و طبقه ابلاغیه بانک مرکزی، فقط به مشاغلی پرداخت می‌شود که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آنها را تایید کرده باشد.
اگر دستگاه کارت‌خوان بانک ملی دارید، این طرح برای شما مناسب است؛ جزئیات برخی از شرایط مورد نیاز برای گرفتن وام با دستگاه کارت‌خوان بانک ملی را در پایین ببینید: افتتاح حساب قرض‌الحسنه در بانک ملی با حداقل سپرده‌ی ۵۰میلیون تومانی گذشت حداقل ۶ماه از افتتاح حساب داشتن ۳ماه گردش حساب بانکی بعد از افتتاح حساب (راهنمای دریافت آنلاین گردش حساب بانک ملی)
وام ازدواج از جمله تسهیلاتی است که دولت برای آغاز زندگی مشترک جوانان درنظر گرفته است و هرساله تعداد زیادی از زوجین، این وام را دریافت می‌کنند. اما چگونه وام ازدواج را زودتر بگیریم؟ کدام بانک برای دریافت وام ازدواج بهتر است؟

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
علی رزمی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 24 آبان 1401

با عرض سلام و دعای خیر ضمن آرزوی موفقیت بنده بازنشسته با حقوق دریافتی ماهیانه ۲۷ ملیون آیا میتوانم ۱۰۰ ملیون سپرده بزارم ۲۰۰ ملیون وام فوری بگیرم با تشکر

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها