جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

آغاز طرح تسهیلاتی "انتخاب" بانک ایران زمین

24 خرداد 1401
آغاز طرح تسهیلاتی "انتخاب" بانک ایران زمین

به گزارش بانک اول به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ هدف اصلی بانک از اجرای این طرح، انتخاب نوع و شکل دریافت تسهیلات توسط خود مشتریان، با توجه به نیازشان است.
در این طرح تسهیلاتی مشتریان می توانند تا سقف یک میلیارد ریال با امکان واریز و برداشت، دریافت و نرخ سود سالیانه را از 10 تا 18 درصد به دلخواه انتخاب کنند. ضمنا حداقل مبلغ افتتاح حساب 50 میلیون ریال است.

طرح تسهیلاتی انتخاب از ابتدای دی 1400 به مدت یک سال اجرا خواهد شد.

علاقه مندان می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت بانک ایران زمین به نشانی اینترنتی www.izbank.ir و یا یکی از شعب بانک در سراسر کشور مراجعه و همچنین در صورت نیاز به توضیحات بیشتر با شماره 02124809 مرکز ارتباط با مشتری بانک تماس حاصل کنند./بنکر

اخبار مرتبط
بانک مرکزی بندهای مرتبط با قانون بودجه سال ۱۴۰۳ در خصوص پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را به شبکه بانکی ابلاغ کرد. بر این اساس تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آن‌ها بعد از ۰۱‌/۰۱‌/۱۳۹۹ بوده است مبلغ سه میلیارد (۳،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ده ساله است؛ همچنین تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای زوج‌های زیر بیست و پنج سال و زوجه‌های زیر بیست و سه سال مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال خواهد بود.
ثبت نام برای وام اجاره خانه ۱۴۰۳، از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir​، صورت می گیرد. در صورتی که اشخاص، متقاضی دریافت وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳ می باشند، می بایست شرایط مذکور در آیین نامه قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن را دارا باشند.
بانوان متقاضی این وام، می توانند با مراجعه به هر یک از شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در سراسر کشور نسبت به افتتاح سپرده مربوطه اقدام و از ۴ مرحله وام قرض الحسنه این بانک(مجموعاً ۲۰۲ میلیون تومان) به صورت متوالی بهره مند شوند.
اگر خانواده‌ای صاحب فرزند سوم و بیشتر از سال ۱۳۹۹ به بعد شود نیز می‌تواند از تسهیلات قرض‌الحسنه خرید، ساخت یا وام ودیعه مسکن، بهره‌مند شود که میزان مبلغ این وام، ۳۰۰ میلیون تومان تعیین خواهد شد و زمان بازپرداخت آن نیز ۲۰ سال است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها