پنجشنبه, 30 فروردین 1403 2024,April

شرایط لازم برای دریافت وام 100 میلیون تومانی بانک گردشگری

24 خرداد 1401
شرایط لازم برای دریافت وام  100 میلیون تومانی بانک گردشگری

به گزارش بانک اول طبق آخرین بروزرسانی اطلاعات سایت بانک گردشگری، این مجموعه با فرض داشتن بودجه لازم، تسهیلات خرید کالای بادوام را، با شرایطی که در ادامه ذکر خواهد شد، به متقاضیان پرداخت می‌کند. مبلغ تسهیلات بانک گردشگری در قالب عقود مرابحه یا فروش اقساطی به افراد واجد شرایط پرداخت می‌شود.

متقاضیان به منظور دریافت این تسهیلات باید در این بانک سپرده قرض الحسنه داشته باشند. افراد به منظور دریافت این نوع تسهیلات لازم است پیش فاکتور کالای موردنظر خود را به یکی از شعب بانک گردشگری ارائه دهند.

سقف این تسهیلات 100 میلیون تومان اعلام شده و به ازای هر 15 میلیون تومان فرد باید یک ضامن کسر از حقوق داشته باشد. سود این وام 18 درصد اعلام شده است. این تسهیلات بانک گردشگری مسدودی سپرده ندارد و فرد هر وقت که لازم باشد می‌تواند از حساب خود استفاده کند. لازم به ذکر است که متقاضیان برای دریافت این تسهیلات باید هزینه تشکیل پرونده، آبونمان کارت اعتباری و اعتبارسنجی را هم بپردازند.

شرایط لازم برای دریافت تسهیلات خرید کالای بادوام بانک گردشگری

افراد متقاضی این وام نباید هیچ چک برگشتی یا بدهی جاری در سیستم بانکی داشته باشند. وام گیرنده می‌تواند با مبلغ تسهیلات دریافتی از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک گردشگری خرید کند. هر مشتری بانک گردشگری فقط یکبار امکان استفاده از وام خرید کالا را دارد.

در صورت پرداخت 50 میلیون تومان تسهیلات و تعیین مدت بازپرداخت 36 ماهه برای یک متقاضی، مبلغ اقساط یک میلیون و 807 هزار و 620 تومان خواهد بود.

اخبار مرتبط
بانوان متقاضی این وام، می توانند با مراجعه به هر یک از شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در سراسر کشور نسبت به افتتاح سپرده مربوطه اقدام و از ۴ مرحله وام قرض الحسنه این بانک(مجموعاً ۲۰۲ میلیون تومان) به صورت متوالی بهره مند شوند.
اگر خانواده‌ای صاحب فرزند سوم و بیشتر از سال ۱۳۹۹ به بعد شود نیز می‌تواند از تسهیلات قرض‌الحسنه خرید، ساخت یا وام ودیعه مسکن، بهره‌مند شود که میزان مبلغ این وام، ۳۰۰ میلیون تومان تعیین خواهد شد و زمان بازپرداخت آن نیز ۲۰ سال است.
چنانچه افراد به شعب مراجعه می‌کنند و شکایت و درخواستی دارند، می‌توانند با تماس با سامانه ارتباطات مردمی بانک مرکزی (شماره تلفن ۲۷۰۶) یا «سامانه رسیدگی به شکایات و ارتباط مردمی»، درخواست‌ها و شکایت‌های خود را ثبت کنند.
بانک پارسیان این طرح تسهیلاتی را برای تمامی کسب و کارها، شرکت‌ها، اصناف، مشاغل حرفه‌ای و واحدهای اقتصادی اعم از تولیدی، خدماتی و بازرگانی تدارک دیده است. همچنین بانک پارسیان این تسهیلات را به اشخاص حقیقی اعم از بانوان خانه‌دار سپرده گذار، موجران، کارمندان، حقوق بگیران، بازنشستگان و مستمری بگیران پرداخت می‌کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها