پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

سهامداران بانک‌ها بخوانند/ کدام بانک ها بیشتر سود کردند؟

24 خرداد 1401
سهامداران  بانک‌ها بخوانند/ کدام بانک ها بیشتر سود کردند؟

به گزارش بانک اول بر اساس این گزارش بانک ملت با نماد وبملت طی عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۰ از محل سود تسهیلات خود ۳۸۱ میلیارد و ۷۱۵ میلیون تومان درآمد داشته و مبلغ ۱۷۰ میلیارد تومان سود سپرده پرداخت کرده است. بانک ملت در این ماه تراز مثبت ۱۲۴ درصد را ثبت کرده است.

وبملت با سرمایه ثبت شده ۲۰هزار میلیارد تومان طی عملکرد ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ از محل سود تسهیلات مبلغ ۳۸۰۴ میلیارد تومان درآمد داشته و مبلغ ۱۴۹۱ میلیارد تومان سود سپرده پرداخت کرده است. بانک طی عملکرد تجمیعی تراز مثبت ۱۵۵ درصد را ثبت کرده است.

 

مثبت‌ترین تراز برای بانک تجارت

بانک صادرات ایران نیز با نماد وبصادر طی عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۰ از محل سود تسهیلات خود ۲۸۴ میلیارد تومان درآمد داشته و مبلغ ۷۱ میلیارد تومان سود سپرده پرداخت کرده است. بانک در این ماه تراز مثبت ۳۰۱ درصد را ثبت کرده است.

وبصادر با سرمایه ثبت شده ۱۷ هزار و ۵۳۵ میلیارد تومان طی عملکرد ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ از محل سود تسهیلات مبلغ ۲۴۹۵ میلیارد تومان درآمد داشته و مبلغ ۶۳۰ میلیارد تومان سود سپرده پرداخت کرده است. بانک طی عملکرد تجمیعی تراز مثبت ۲۹۶ درصد را ثبت کرده است.

بانک تجارت با نماد وتجارت طی عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۰ از محل سود تسهیلات خود ۳۶۰ میلیارد تومان درآمد داشته و مبلغ ۴۸ میلیارد تومان سود سپرده پرداخت کرده است. بانک در این ماه تراز مثبت ۶۴۱ درصد را ثبت کرده است.

وتجارت با سرمایه ثبت شده ۲۲ هزار میلیارد تومان طی عملکرد ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ از محل سود تسهیلات مبلغ ۳۲۰۰ میلیارد تومان درآمد داشته و مبلغ ۴۱۶ میلیارد تومان سود سپرده پرداخت کرده است. بانک طی عملکرد تجمیعی تراز مثبت ۶۸۳ درصد را ثبت کرده است.

بانک دی با نماد دی طی عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۰ از محل سود تسهیلات خود ۲۳ میلیارد تومان درآمد داشته و مبلغ ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان سود سپرده پرداخت کرده است. بانک در این ماه تراز مثبت ۱۴۳ درصد را ثبت کرده است.

تراز کدام بانک‌ منفی شد؟

موسسه اعتباری ملل با نماد وملل طی عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۰ از محل سود تسهیلات خود ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان درآمد داشته و مبلغ ۲۰ میلیارد تومان سود سپرده پرداخت کرده است. بانک در این ماه تراز منفی ۶۸ درصد را ثبت کرده است.

بانک پاسارگاد با نماد وپاسار طی عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۰ از محل سود تسهیلات خود ۱۸۹ میلیارد تومان درآمد داشته و مبلغ ۳۴ میلیارد تومان سود سپرده پرداخت کرده است. بانک در این ماه تراز مثبت ۴۵۵ درصد را ثبت کرده است.

پست بانک ایران با نماد وپست طی عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۰ مبلغ ۱۶۵ میلیارد تومان درآمد داشته است. وپست با سرمایه ثبت شده ۳۲۳ میلیارد تومان طی عملکرد ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ از مبلغ ۶۷۸ میلیارد تومان درآمد داشته است.

اخبار مرتبط
ماد‌های فملی، شبندر، فایرا، جم، سدشت، کویر و خزامیا از نماد‌های تاثیر گذار مثبت بر شاخص کل بورس بودند. اما نماد‌های پارسان، فولاد، کگل، شپدیس و بوعلی با تاثیر منفی از افزایش بیشتر شاخص کل ممانعت کرد.
خبر جالب امروز را مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن مطرح کرد که قرار است بخش املاک پلتفرم‌های دیوار و شیپور مسدود شوند. گفته می‌شود با توجه به مصوبه شورای عالی مسکن برای انتشار آگهی در سکوهای اینترنتی باید احراز هویت مالک و کد پستی انجام شود و اگر این سکوها تا هفته آینده این بخش وب‌سرویس را انجام ندهند، بخش املاک آنها با مجوز شورای امنیت و دستگاه‌های امنیتی مسدود خواهد شد.
گفتنی است سه نماد «فولاد»، «فملی» و «شپنا» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «خاور»، «ارفع» و «هرمز» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «ذوب»، «کاما» و «فولاد» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «خاور»، «فزر» و «کرمان» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.
تا اسفند سال ۱۴۰۰، ۴۰۰ هزار نفر از مردم و طرفداران اقدام برای افزایش سرمایه کردند و از محل افزایش سرمایه و با بورسی شدن سلب حق تقدم انجام شد و در سال ۱۴۰۱ سه مرتبه تلاش شد از طریق عرضه به بخش‌های خصوصی و تعاونی فرآیند مالکیت انجام شود که مشکلی برای مراجع آسیایی صورت نگیرد و مالکیت باشگاه‌ها برای این مراجع مشخص شود، اما با توجه به پابان مهلت‌ای افی سی در انتهای سال گذشته از طریق مشارکت کنسرسیومی از بانک‌های غیر دولتی و کنسرسیومی از ذیل پتروشیمی امروز صبح در فرابورس محقق شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها