جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

وام 1000000000تومانی بانک دی و جزئیات اقساط آن

24 خرداد 1401
وام 1000000000تومانی بانک دی و جزئیات اقساط آن

به گزارش بانک اول بانک دی در صورت داشتن منابع مالی کافی برای رفع نیازهای مالی مشتریان حقیقی و حقوقی خود، انواع تسهیلات را ارائه می‌دهد.

یکی از این تسهیلات سروش ارزش آفرین است که متقاضیان برای دریافت آن باید در بانک دی سپرده بلند مدت داشته باشند. این تسهیلات در قالب عقد مرابحه به متقاضیان پرداخت می‌شود. حداکثر نرخ این وام یک میلیارد تومان و سقف سود آن هم 15 درصد تعیین شده است.

 

حداکثر مدت زمان بازپرداخت تسهیلات طرح سروش 36 ماه است. طی مدت زمان بازپرداخت اقساط، سپرده فرد در بانک مسدود خواهد شد و او امکان استفاده از موجودی خود را ندارد. زیرا ضمانت اصلی این نوع تسهیلات همان سپرده افراد است. اما طی مدت مسدود شدن سپرده، 12 درصد سود به اصل پول وام گیرنده تعلق می‌گیرد.

 

متقاضیان این طرح تسهیلاتی باید توجه داشته باشند که هزینه جانبی برای تشکیل پرونده و اعتبارسنجی را هم باید بپردازند. طبق شرایط معمول، متقاضی وام نباید دارای بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی باشد. ضمنا امکان انتقال امتیاز سپرده سروش ارزش آفرین به اشخاص دیگر هم وجود دارد.

میزان سود و اقساط تسهیلات سروش ارزش آفرین

در صورتی که شخصی حداکثر میزان تسهیلات را با نرخ 15 درصد دریافت کند و مدت زمان بازپرداخت هم برای وی 36 ماه تعیین شود، میزان اقساط ماهیانه برای این شخص 34 میلیون و 665 هزار و 328 تومان خواهد بود. کل سود این مبلغ وام 247 میلیون و 951 هزار و 826 تومان و مجموع رقم وام و سود هم یک میلیارد و 231 میلیون و 370 هزار تومان است

اخبار مرتبط
بانک مرکزی بندهای مرتبط با قانون بودجه سال ۱۴۰۳ در خصوص پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را به شبکه بانکی ابلاغ کرد. بر این اساس تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آن‌ها بعد از ۰۱‌/۰۱‌/۱۳۹۹ بوده است مبلغ سه میلیارد (۳،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ده ساله است؛ همچنین تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای زوج‌های زیر بیست و پنج سال و زوجه‌های زیر بیست و سه سال مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال خواهد بود.
ثبت نام برای وام اجاره خانه ۱۴۰۳، از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir​، صورت می گیرد. در صورتی که اشخاص، متقاضی دریافت وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳ می باشند، می بایست شرایط مذکور در آیین نامه قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن را دارا باشند.
بانوان متقاضی این وام، می توانند با مراجعه به هر یک از شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در سراسر کشور نسبت به افتتاح سپرده مربوطه اقدام و از ۴ مرحله وام قرض الحسنه این بانک(مجموعاً ۲۰۲ میلیون تومان) به صورت متوالی بهره مند شوند.
اگر خانواده‌ای صاحب فرزند سوم و بیشتر از سال ۱۳۹۹ به بعد شود نیز می‌تواند از تسهیلات قرض‌الحسنه خرید، ساخت یا وام ودیعه مسکن، بهره‌مند شود که میزان مبلغ این وام، ۳۰۰ میلیون تومان تعیین خواهد شد و زمان بازپرداخت آن نیز ۲۰ سال است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
ایرانی اصل
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

بانک وام میده یا وام میگیره!!!!

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها