پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

نحوه دریافت وام فوری یک میلیارد تومانی بانک اقتصاد نوین

24 خرداد 1401
 نحوه دریافت وام فوری یک میلیارد تومانی بانک اقتصاد نوین

به گزارش بانک اول  بانک اقتصاد نوین این نوع تسهیلات را به پشتوانه سپرده مشتریان پرداخت می‌کند. پس لازم است متقاضیان حتما در این بانک سپرده بلندمدت داشته باشند.

هدف بانک اقتصاد نوین از ارائه این طرح، کاهش زمان مورد نیاز برای دریافت تسهیلات ارزان قیمت عنوان شده است. نرخ سود تسهیلات این طرح با توجه به میزان سود سپرده دریافتی و دوره زمانی بازپرداخت وام بین 4 تا 18 درصد متغیر خواهد بود.

حداکثر مبلغ وام یک میلیارد تومان و سقف مدت بازپرداخت 36 ماه است. مبلغ تسهیلات با توجه به میزان سپرده فرد تعیین می‌شود. ضمانت اصلی در این نوع وام مسدودی سپرده متقاضی است و بنابراین امکان استفاده از مبلغ آن تا تسویه اقساط  وجود ندارد.

البته طی مدت بازپرداخت اقساط، به اصل سپرده وام گیرنده سود تعلق می‌گیرد. میزان این سود 7 یا 10 یا 15 درصد تعیین شده است.

جزئیات بیشتر درباره تسهیلات طرح کوشان

اگر یکی از متقاضیان با توجه به میزان سپرده، حداکثر مبلغ وام را با سود 4 درصد دریافت کند و مدت زمان بازپرداخت برای آن شخص 36 ماه تعیین شود، وی باید ماهیانه 29 میلیون و 523 هزار و 985 تومان قسط بپردازد.

کل مبلغ وام و سود آن یک میلیارد و 61 میلیون و 786 هزار و 667 تومان اعلام شده است. افراد به منظور دریافت این تسهیلات باید مدارک شناسایی خود را به نزدیک‌ترین شعبه بانک اقتصاد نوین برده و در صورت امکان برای این تسهیلات درخواست دهند.

ضمنا امکان انتقال امتیاز این تسهیلات به افراد معرفی شده از سوی متقاضی واجد شرایط وجود دارد.

اخبار مرتبط
درحال‌حاضر بانک‌های ملی، صادرات، سپه، ملت، مسکن، کشاورزی، پست بانک و رفاه کارگران به عنوان بانک‌های عامل پرداخت وام خود اشتغالی به متقاضیان معرفی شده است.
کسانی‌که برای وام خود اشتغالی اقدام می‌کنند، کسانی هستند که می‌خواهند برای خودشان کسب و کاری راه بیندازند. کارمزد این وام مثل بقیه وام‌های قرض‌الحسنه دیگر چهاردرصد است و طبقه ابلاغیه بانک مرکزی، فقط به مشاغلی پرداخت می‌شود که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آنها را تایید کرده باشد.
اگر دستگاه کارت‌خوان بانک ملی دارید، این طرح برای شما مناسب است؛ جزئیات برخی از شرایط مورد نیاز برای گرفتن وام با دستگاه کارت‌خوان بانک ملی را در پایین ببینید: افتتاح حساب قرض‌الحسنه در بانک ملی با حداقل سپرده‌ی ۵۰میلیون تومانی گذشت حداقل ۶ماه از افتتاح حساب داشتن ۳ماه گردش حساب بانکی بعد از افتتاح حساب (راهنمای دریافت آنلاین گردش حساب بانک ملی)
وام ازدواج از جمله تسهیلاتی است که دولت برای آغاز زندگی مشترک جوانان درنظر گرفته است و هرساله تعداد زیادی از زوجین، این وام را دریافت می‌کنند. اما چگونه وام ازدواج را زودتر بگیریم؟ کدام بانک برای دریافت وام ازدواج بهتر است؟

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها