جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت در سال 2022

24 خرداد 1401
بهترین  ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت در سال 2022

به گزارش بانک اول سرمایه گذاران تازه کار عموماً به دنبال سرمایه گذاری کوتاه مدت هستند و از این رو به دنبال ارزهای دیجیتال مناسب برای سرمایه گذاری کوتاه مدت می‌گردند. برای انتخاب چنین ارزهای دیجیتالی باید موارد مختلفی را از ثبات تا دیدگاه سرمایه گذاران در مورد آن‌ها و وضعیت این رمز ارزها رو مورد بررسی قرار دهیم. ما در اینجا قصد داریم تا با معرفی چند ارز دیجیتال مناسب برای سرمایه گذاری کوتاه مدت به شما کمک کنیم تا انتخاب‌های بهتری داشته باشید.

Chainlink؛ ارز دیجیتال در حال رشد و کاربردی

چین لینک یکی از ارزهای دیجیتال در حال رشد است که امکان ورود و خروج اطلاعات غیر قابل دستکاری و قابل اعتماد را برای قراردادهای هوشمند پیچیده در بلاک چین‌های مختلف را فراهم می‌کند. برنامه نویسان و توسعه دهندگان می‌توانند با کمک Chainlink به هر API خارجی متصل شوند و پرداخت‌ها را به هرکجا که می‌خواهند در بستری امن ارسال کنند. این ویژگی‌های منحصر به فرد باعث شده تا این پروژه به شدت مورد توجه سرمایه گذاران قرار داشته باشد. چین لینک که در حال حاضر در رده 20 ام ارزهای دیجیتال قرار دارد در سال گذشته رشد 94 درصدی را تجربه کرده است. اگر نگاهی به قیمت ارزهای دیجیتال داشته باشید و نمودار قیمت چین لینک را بررسی کنید متوجه می‌شوید که این ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت گزینه بسیار خوبی است.

کاردانو؛ ارز دیجیتال مناسب برای سرمایه گذاری کوتاه مدت

یکی از بزرگترین جنبه‌های مثبت کاردانو نحوه ساخت آن است. کاردانو نقشه راه پنج مرحله‌ای را ارائه کرده است که به هدف نهایی یعنی تبدیل شدن به یک سیستم غیرمتمرکز خودپایدار منتهی می‌شود. ADA همچنین قراردادهای هوشمند را در سال جاری راه اندازی کرد. همچنین یکی از تمرکزهای اصلی این طرح، تکیه بر بررسی همتایان قبل از راه اندازی هر گونه به روز رسانی است. ADA که ارز دیجیتال محلی کاردانو است در سال گذشته رشد 734 درصدی را تجربه کرده است و حالا به عنوان یکی از ارزهای دیجیتال مناسب برای سرمایه گذاری در سال 2022 شناخته

 

ریپل؛ ارزی که باید در سبد سرمایه گذاری خود داشته باشید

ریپل و ارز اختصاصی شبکه آن یعنی XRP یکی از پروژه‌های قدیمی ارزهای دیجیتال هستند که از سال 2012 تا به حال سود زیادی را نصیب سرمایه گذاران خود کرده‌اند. ریپل نت که پلتفرم پرداخت دیجیتالی است که امکان انجام تراکنش‌های بین المللی سریع و کم هزینه را فراهم می‌کند. در یکی دوسال گذشته شرکت ریپل توسط نهادهای نظارتی مورد بررسی قرار گرفت و همین موضوع باعث شده تا ریپل به اندازه سایر ارزهای دیجیتال در سال‌های اخیر رشد نکند. پتانسیل بالا برای رشد باعث می‌شود تا ریپل در سال 2022 یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه گذاری کوتاه مدت ارزهای دیجیتال باشد. شما می‌توانید همین حالا قیمت ریپل را در صرافی نوبیتکس مشاهده کنید و وضعیت این ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری را بررسی کنید.

پولکادات، پروژه جذاب برای سرمایه گذاری کوتاه مدت و رشد سریع

ارزهای دیجیتال از تعداد زیادی بلاک چین استفاده می‌کنند و پولکادات قصد دارد با ایجاد یک شبکه ارز دیجیتال که بلاک چین‌های مختلف را به هم متصل می‌کند، آن‌ها را یکپارچه کند. این ادغام ممکن است نحوه مدیریت ارزهای دیجیتال را تغییر دهد. همین موضوع باعث شده از زمان راه اندازی DOT در سال 2020 شاهد رشد چشمگیر آن باشیم. پولکادات با رشد 273 درصدی در سال 2021 به رده 10 بزرگ‌ترین ارزهای دیجیتال بازار رسید. پتانسیل بالا برای رشد در کوتاه مدت باعث شده تا ما این ارز دیجیتال کاربردی را در لیست بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت قرار دهیم.

دوج کوین، سوددهی بالا با نوسانات زیاد

به لطف حمایت افراد مشهور و رهبران کمپانی‌های بزرگ همچون ایلان ماسک، DOGE به عنوان یکی از مهم‌ترین میم‌کوین‌ها، همواره موضوعی داغ در صنعت کریپتو بوده است. از سال 2013، Dogecoin یک پایگاه طرفداران وفادار جمع آوری کرد و به یک گزینه برجسته ارز دیجیتال تبدیل شد. برخلاف بسیاری از رمزارزهای دیگر مانند بیت کوین، هیچ محدودیتی برای تعداد Dogecoin هایی که می‌توان ایجاد کرد وجود ندارد، که باعث می‌شود با افزایش عرضه، ارز در معرض کاهش ارزش قرار گیرد. همین موضوع سبب می‌شود دوج کوین نوسانات زیادی داشته باشد و فرصت زیادی برای کسب سود به سرمایه گذاران کوتاه مدت بدهد. خرید دوج کوین به دلیل قیمت پایین هر سکه آن، هدف جذابی برای سرمایه گذاران و تریدرهای تازه وارد به دنیای ارزهای دیجیتال است. این ارز دیجیتال با رشد 3243 درصدی در سال گذشته توانست به رده 12 بزرگ‌ترین ارزهای دیجیتال نیز برسد. اگر به دنبال یک ارزدیجیتال مناسب برای سرمایه گذاری کوتاه مدت هستید، دوج کوین را فراموش نکنید!

اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار

اتریوم یک بازیگر شناخته شده در بازار ارزهای دیجیتال است. اتریوم دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است و از سال 2015 وارد بازار شده است. این رمزارز در حال راه اندازی اتریوم 2.0 است که بزرگترین مشکل آن یعنی سرعت تراکنش‌ها و هزینه بالای تراکنش‌ها را حل خواهد کرد. بسیاری از کارشناسان پیش بینی می‌کنند در آینده اتریوم می‌تواند حتی تخت پادشاهی را از بیت کوین برباید. با توجه به تغییرات جدید در شبکه اتریوم و علاقه سرمایه گذاران بزرگ به آن، پیش بینی می‌شود بتوانید از سرمایه گذاری کوتاه مدت خود در اتریوم، سود خوبی کسب کنید.

شیبا اینو، جایگزین دوج کوین برای سرمایه گذاری کوتاه مدت

کارشناسان ارزهای دیجیتال قبلاً اعلام کرده‌اند که سرمایه گذاری در Shiba Inu، یک سرمایه گذاری کوتاه مدت مناسب در این بازار پرخطر است. البته نباید این نکته را فراموش کرد که سرمایه‌گذاری‌های کوتاه‌مدت مانند SHIB این پتانسیل را دارند که در طول چند هفته یا چند ماه‌ سود زیادی را نصیب شما کنند، اما به محض اینکه سقوط کنند، معمولاً افت شدیدی دارند! شیبا اینو مانند دوج کوین یک میم کوین محبوب با جامعه طرفداری گسترده است که سلبریتی ها نیز از آن حمایت می‌کنند.

اخبار مرتبط
بازار ارزهای دیجیتال، مورد توجه بسیاری افراد و شرکت ها قرار رفته و امروزه بسیاری از معاملات جهانی با رمز ارز ها صورت می گیرد. برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse)، مدیرعامل ریپل، با اشاره به رونق اخیر بازار ارزهای دیجیتال، بر اهمیت کاربرد واقعی ارزهای دیجیتال برای موفقیت در این دوره تاکید کرد.
رمزارزهای دیجیتال همچنان در مسیر نزولی هستند و بیت‌کوین و اتریوم سقوط کردند.
بیت‌کوین در بهترین روز‌های خودش قرار دارد و با احتساب بازدهی ۵۰ درصدی در یک ماه به یک قدمی کانال ۷۰ هزار دلار رسیده است. افزایش قیمت بیت کوین از این جهت در روز‌های اخیر مورد توجه تریدر‌ها و افکار عمومی قرار گرفته که رهبر بازار ارز دیجیتال رسما پا به محدوده جدیدی گذاشته اما از یک ماه قبل به این طرف اتریوم به‌عنوان دومین رمزارز برتر بازار سود ۶۰ درصدی برای سرمایه‌گذارانش به ارمغان آورده و اوضاع دوج‌کوین، شیبااینو و بایننس نیز که جزو ۱۰ رمزارز برتر بازار قرار می‌گیرند، از خود بیت‌کوین توپ‌تر بود
قیمت بیت کوین از اوایل سال جاری بیش از ۵۵ درصد افزایش یافته که عمدتاً به دلیل تایید صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین بوده است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها