پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

پیش بینی قیمت بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲

24 خرداد 1401
پیش بینی قیمت بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲

به گزارش بانک اول هجوم سرمایه گذاران به بازار رمز ارز و نگاه کردن به آن به عنوان یک راه سریع برای ثروتمند شدن منجر شده است که کارشناسان پیش بینی‌های خود را در خصوص قیمت بیت کوین بالا ببرند.

بیت کوین سال ۲۰۲۱ را در محدوده ۳۰ هزار دلاری آغاز کرد و در حالی که تا ۷۰ هزار دلاری بالا رفته بود سال را در محدوده ۴۰ هزار دلاری به پایان برد.

با این وجود کارشناسان بر این باورند که روند صعودی بیت کوین به زودی آغاز خواهد شد و این ارز دیجیتال در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ رکورد قیمت ۱۰۰ هزار دلاری را خواهد شکست.


رابرت بریدلاو، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت مشاوره و بازاریابی دارایی‌های دیجیتال Parallax Digital، پیش بینی کرده بود که بیت کوین تا اکتبر سال ۲۰۲۱ از ۳۰۰۰۰۰ دلار عبور خواهد کرد، که اینطور نشد و او انتظار دارد تا سال ۲۰۳۱ ارزش آن به بیش از ۱۲ میلیون دلار برسد.

متیو هایلند، تحلیلگر تکنیکال و تحلیلگر داده‌های بلاک چین، ارزشی معادل ۲۵۰۰۰۰ دلار را برای بیت کوین تا پایان ژانویه پیش بینی می‌کند که مستلزم افزایش قابل توجهی است.

تمرکز اصلی پیش بینی‌های صورت گرفته بر محدودیت تعداد بیت کوین‌های موجود است و روز به روز استخراج آن سخت‌تر خواهد شد و بر ارزندگی آن افزوده خواهد شد؛ گفتنی است که از ۲۱ میلیون بیت کوین بین ۱۸ تا ۱۹ میلیون از آن استخراج شده است

اخبار مرتبط
بازار ارزهای دیجیتال، مورد توجه بسیاری افراد و شرکت ها قرار رفته و امروزه بسیاری از معاملات جهانی با رمز ارز ها صورت می گیرد. برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse)، مدیرعامل ریپل، با اشاره به رونق اخیر بازار ارزهای دیجیتال، بر اهمیت کاربرد واقعی ارزهای دیجیتال برای موفقیت در این دوره تاکید کرد.
رمزارزهای دیجیتال همچنان در مسیر نزولی هستند و بیت‌کوین و اتریوم سقوط کردند.
بیت‌کوین در بهترین روز‌های خودش قرار دارد و با احتساب بازدهی ۵۰ درصدی در یک ماه به یک قدمی کانال ۷۰ هزار دلار رسیده است. افزایش قیمت بیت کوین از این جهت در روز‌های اخیر مورد توجه تریدر‌ها و افکار عمومی قرار گرفته که رهبر بازار ارز دیجیتال رسما پا به محدوده جدیدی گذاشته اما از یک ماه قبل به این طرف اتریوم به‌عنوان دومین رمزارز برتر بازار سود ۶۰ درصدی برای سرمایه‌گذارانش به ارمغان آورده و اوضاع دوج‌کوین، شیبااینو و بایننس نیز که جزو ۱۰ رمزارز برتر بازار قرار می‌گیرند، از خود بیت‌کوین توپ‌تر بود
قیمت بیت کوین از اوایل سال جاری بیش از ۵۵ درصد افزایش یافته که عمدتاً به دلیل تایید صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین بوده است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها