پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

شرایط دریافت وام 30 میلیون تومانی بانک مهر ایران+ مبلغ اقساط

24 خرداد 1401
شرایط دریافت وام 30 میلیون تومانی بانک مهر ایران+ مبلغ اقساط

به گزارش بانک اول در طرح اعتبار در حساب جاری بانک قرض الحسنه مهر ایران همانند اکثر طرح‌های تسهیلاتی این بانک، با ایجاد میانگین حساب و واریز مبلغی ماهیانه به حساب قرض‌الحسنه خود، برحسب میانگین حساب ایجاد شده می‌توانید وام دریافت کنید.

سقف این تسهیلات حداکثر ۳۰ میلیون تومان و حداقل ۲ میلیون تومان است. برای دریافت این تسهیلات بین  ۳ تا ۱۲ ماه میانگین حساب نیاز است.

بازپرداخت در این طرح برحسب مدت زمان انتظار یا همان زمان ایجاد میانگین حساب، ۲۴ تا ۴۸ ماه است. همچنین برای دریافت این تسهیلات نیاز به ضامن رسمی برای ارائه به بانک دارید.

شرکت
نام وام
اعتبار در حساب جاری
سود
4 %

این وام قرض‌الحسنه است و ۴ درصد کارمزد دارد

سقف وام
30 میلیون تومان
کف مبلغ وام
2,000,000 میلیون تومان
نوع ضمانت
ضامن رسمی
نیاز به سپرده  
حساب سپرده لازم
قرض الحسنه
مدت زمان خواب سپرده
3 ماه

برای دریافت این تسهیلات بین ۳ تا ۱۲ ماه میانگین حساب نیاز است

مسدودی سپرده  
حداکثر زمان بازپرداخت
48 ماه

بازپرداخت این تسهیلات برحسب مدت زمان خواب سپرده بین ۲۴ تا ۴۸ ماه است.

قسط وام
677,372 تومان
کل سود وام
2,513,839 تومان
مجموع رقم وام و سود
32,573,839 تومان
سپرده جداگانه
-
هزینه‌های جانبی

۱۰۰ هزار تومان شامل: تشکیل پرونده و اعتبار سنجی

شرایط و مقررات

وام‌گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد

 

 
اخبار مرتبط
این طرح از جمله طرح‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک رفاه کارگران است که مشتریان این بانک می‌توانند بر اساس میانگین ایجادی در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند. بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در مقاطع مختلف از تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه بهره‌مند و یا امتیاز حساب استفاده نشده را به کارکنان خود انتقال دهند.
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه متخصصان ایرانی دانش‌آموخته خارج از کشور نیز می‌توانند برای درخواست بهره‌مندی از این تسهیلات، از طریق ارتباط با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری اقدام کنند، گفت: هر متقاضی صرفاً مجاز به استفاده از یکی از تسهیلات ساخت/خرید و یا ودیعه اجاره مسکن است و در صورت استفاده از یکی از این دو، امکان معرفی برای تسهیلات مسکن دیگر وجود ندارد.
تسهیلات خرید لوازم خانگی بانک‌ها بر اساس درخواست مشتری از ۵ میلیون، ۱۰ میلیون، ۳۰ میلیون، ۵۰ میلیون، ۱۰۰، ۱۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان است
گفتنی است، مسئولیت حسن اجرای این بند بر عهده بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مؤسسات اعتباری و تمامی مدیران و کارکنان ذی‌ربط است. عدم اجرای هریک از بندهای این تبصره (مشتمل بر تأخیر در پرداخت این تسهیلات یا دریافت ضمانت فراتر از حدود این قانون) تخلف محسوب شده و در مراجع ذی‌صلاح قابل پیگیری است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها