پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

تداوم عرضه خودرو در سایپا/ شرایط پیش فروش یکساله محصولات سایپا اعلام شد

24 خرداد 1401
تداوم عرضه خودرو در سایپا/ شرایط پیش فروش یکساله محصولات سایپا اعلام شد

به گزارش بانک اول به نقل از سایپانیوز، گروه خودروسازی سایپا بر اساس تعهدی که در مورد پیش فروش متناوب و هفتگی محصولات خود داده است، از روز پنج شنبه(30 دی ماه) ساعت 8 صبح و به مدت 2 روز پیش فروش یک ساله و پیش فروش مشارکت در تولید محصولات خود را آغاز می کند.

در طرح پیش فروش یک ساله گروه خودروسازی سایپا 6 محصول که شامل شاهین G، کوییک S، کوییک R با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی، ساینا S و سایپا SE151 موتور M13 است، عرضه خواهد شد. همچنین در طرح پیش فروش مشارکت در تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا، 6 محصول یاد شده عرضه می شود.

متقاضیان محصولات سایپا می توانند از طریق سایت https://saipa.iranecar.com/  در یکی از روش های پیش فروش یک ساله و پیش فروش مشارکت در تولید و یا هر دو روش ثبت نام کنند؛ بر این اساس ابتدا قرعه کشی روش پیش فروش یکساله انجام می شود و در صورت منتخب شدن در قرعه کشی مذکور، متقاضی در قرعه کشی مشارکت تولید، شرکت داده نخواهد شد.از این رو در صورت منتخب نشدن در روش پیش فروش یک ساله، متقاضیان در قرعه کشی مشارکت در تولید شرکت داده خواهند شد.

لازم به ذکر است در صورتی که متقاضیان در یکی از روش های فروش شرکت کرده باشند، صرفا در قرعه کشی همان روش شرکت داده خواهند شد.

فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا ظرف مدت یک روز پس از اتمام قرعه کشی اعلام خواهد شد. بدین جهت پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبین در هر دو روش پیش فروش یکساله و مشارکت در تولید بایستی ظرف مدت سه روزنسبت به واریز وجه علی الحساب قیمت خودرو اقدام کنند.

طرح های فروش سایپا که هر سه شنبه اعلام می شود، بر اساس «سه شنبه های سایپایی» است که گروه خودروسازی سایپا در راستای اصلاح قیمت خودرو به مردم وعده داده است؛ لذا این طرح ملی تا آرامش بازار و حذف دلالان خودرو ادامه خواهد داشت./خبرانلاین

اخبار مرتبط
ساینا خودرویی است که مراحل طراحی آن توسط سایپا صورت گرفته‌است و از موتور ام۱۵ و استاندارد یورو۴ و یورو۵ برخوردار است. شرکت سایپا تاکنون ۵ تیپ ساینا از جمله ساینا اتوماتیک، ساینا اس، ساینا ئی‌ایکس، ساینا اس‌ایکس و ساینا لوکس اتوماتیک تولید کرده‌است.
برخلاف شرکت فودای که از چهار موتور مختلف برای پیکاپ فودای F22 خودش استفاده کرده، اما شرکت دایون، پیکاپ V5 خود را فقط با دو موتور در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد که هردوی آنها از نوع توربوشارژ هستند و گیربکس 6 دنده دستی دارند اما یکی از آنها دیزلی است و دیگری بنزینی.
شادی مالکی در این باره گفت: نظر به سیاست‌های دولت و شهرداری تهران جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران با تاکسی برقی، کلیه مالکان ‌تاکسی‌های فرسوده فعال در ذیل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران می‌توانند، نسبت به ثبت نام تاکسی های فرسوده جهت جایگزینی با تاکسی‌های برقی اقدام کنند. وی افزود: در مرحله نخست ۱۰۰۰ دستگاه تاکسی برقی جک (مدل JAC E50A) به متقاضیان واگذار خواهد شد و پس از تکمیل ظرفیت، بلافاصله نام نویسی از متقاضیان برای ۱۰۰۰ دستگاه خودروی برقی دیگر آغاز می‌شود.
این مقام مسئول ادامه داد: واردات خودروهای جانبازان هم فقط مربوط به سازمان توسعه تجارت نیست و کار سازمان در این رابطه انجام شده و منتظر هستیم بانک مرکزی مدل تخصیص ارز و بنیاد شهید هم گروه‌هایی که قرار است ارز بگیرند را مشخص کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها