پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

خرید ماشین صفر از کارخانه بدون قرعه‌کشی در 1401

24 خرداد 1401
خرید ماشین صفر از کارخانه بدون قرعه‌کشی در 1401

به گزارش بانک اول به نقل از خودرو ۴۵، اما چرا قرعه‌کشی باید برداشته شود و بازار خودرو دوباره مانند سابق به فعالیت بپردازد حرف و حدیث‌های زیادی را در پی داشته است. عده‌ای از متقاضیان تصور می‌کنند با وجود اینکه همچنان تحریم‌ها پابرجاست و اختلاف قیمت بین خودروهای فروشی کارخانه و بازار آزاد زیاد است، برداشتن قرعه‌کشی مسیر دلال‌بازی را برای افرادی که به دنبال سودآوری از این بازار ملتهب هستند باز می‌کند. در نقطه مقابل، عده‌ای معتقدند که وجود قرعه‌کشی باعث بالا رفتن ثبت نام خرید خودرو شده و با آزاد شدن این بازار، بار روانی کمبود ماشین هم از روی جامعه برداشته می‌شود.

باید صبر کنیم و ببینیم که نتیجه این تغییر چه خواهد شد. با خودرو 45 همراه باشید و از جدیدترین اخباری که پیرامون پیش فروش خودروهای سازنده‌های داخلی وجود دارد باخبر شوید.

شرایط پیش فروش خودروهای جدید چیست؟

سایپا و ایران خودرو به عنوان 2 سازنده به نام داخلی شرایط خاصی را برای پیش فروش خودروهایشان در نظر گرفته‌اند. افرادی که یکی از خودروهای ارائه شده طرح پیش فروش سایپا را برای خرید انتخاب می‌کنند و برنده قرعه‌کشی می‌شوند، تا یک سال به هیچ عنوان حق واگذاری ماشین خریداری شده را ندارند.

برای ثبت نام در قرعه‌کشی سایپا یکی از شرایط پیش فروش خودروها نداشتن پلاک انتظامی فعال است؛ بنابراین اگر ماشین داشته باشید واجد شرایط شرکت در این طرح نخواهید بود. تنها کسانی واجد شرایط ثبت نام سایپا و خرید یکی از ماشین‌های عرضه شده در طرح پیش فروش این برند هستند که، سن آن‌ها بالا 18 سال بوده و گواهینامه رانندگی داشته باشند. در نهایت هر فرد تنها یک‌بار مجاز به ثبت نام در طرح‌های پیش فروش سایپا است و کلیه مراحل آن به صورت اینترنتی انجام می‌شود.

شرایط پیش فروش خودروهای ایران خودرو هم تقریباً مشابه خودروسازی سایپا است. در این گروه هم خریداران مجاز به شرکت تنها در یک قرعه‌کشی هستند، نباید پلاک انتظامی فعال داشته باشند و شرط سن بالای 18 سال و دارا بودن گواهی‌نامه معتبر راهنمایی و رانندگی وجود دارد. کسانی که در قرعه‌کشی ایران خودرو شرکت می‌کنند باید شماره تلفنی که به نامشان است را در مرحله ثبت نام وارد کنند و اجازه فروش یا واگذاری ماشین تا یک سال را نخواهند داشت.

قیمت روز خودرو نو کمتر شده یا خیر؟

بازار ملتهب خودروهای داخلی باعث شده که خریداران همه روزه قیمت ماشین‌های صفر داخلی را بررسی کنند. چون قیمت روز خودرو صفر در بازار آزاد یک چیز است و سازنده‌ها یک عدد برای آن اعلام می‌کنند. حتی در یک وب سایت قیمتی که برای ماشین صفر در نظر گرفته می‌شود با سایت دیگر متفاوت است! پس خریدارانی که واقعاً نیازمند خرید یک ماشین صفر هستند چطور باید در این مسیر قدم بردارند؟ آیا چاره‌ای جز این دارند که دل را به دریا بزنند و از یکی از مراکز آزاد فروش خودرو، نمایندگی‌ها یا وب‌سایت‌های فعال در این زمینه ماشین دلخواهشان را تهیه کنند!

برای پیدا کردن قیمت ماشین‌های صفر بازار می‌توانید روی خودرو 45 حساب کنید. در این وب سایت قیمت روزانه ماشین‌های داخلی و خارجی با آخرین تغییرات آن‌ها ارائه می‌شود. با معیار قرار دادن این وب سایت معتبر می‌توانید به راحتی قیمت بازار خودروهای صفر را با عددی که توسط کارخانه اعلام می‌شود و ارزش واقعی آن‌ها که در خودرو 45 ارائه شده مقایسه کنید.

قیمت روز خودرو نو که در خودرو 45 اعلام می‌شود دقیقاً همان عددی است که توسط کارخانه برای طرح‌های پیش فروش یا فروش فوری ماشین در نظر گرفته شده؛ بنابراین اگر قصد شرکت در قرعه‌کشی‌های ایران خودرو و سایپا را دارید، با کمک این قیمت‌ها می‌توانید ماشین دلخواهتان را به راحتی انتخاب کنید.

به عنوان مثال در آخرین لیستی که برای ماشین‌های صفر داخلی اعلام شده قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ جدید حدود 268 میلیون تومان در نظر گرفته شده. در صورتی که این مبلغ برای پژو ۲۰۷ سال 337 میلیون تومان است. پژو ۲۰۷ پانوراما دنده هم حدود 378 میلیون تومان ارزش‌گذاری شده است و برای خرید پژو پارس ساده باید حدود 278 میلیون تومان بپردازید.

چرا خودرو 45 به عنوان بهترین سایت فروش خودرو شناخته می‌شود؟

ملاک برتری یک وب سایت یا اپلیکیشن اعتباری است که آن بستر نزد کاربرانش به دست می‌آورد. این اعتبار باعث می‌شود که کاربران بدون شک و چون و چرا اطلاعاتی که توسط آن مرجع ارائه می‌شود را قبول کنند و بتوانند معاملات خودرو را که از جمله معاملات حساس به حساب می‌آیند انجام دهند.

اما چطور می‌توان یک سایت مانند خودرو 45 را برای خرید ماشین به عنوان منبع انتخاب کرد؟ اغلب وب‌سایت‌هایی که در زمینه ماشین فروشی و خرید و فروش خودروهای نو و دست دوم فعال هستند، فقط به منفعت خودشان فکر می‌کنند. به همین خاطر اطلاعاتی که در این بسترها ارائه می‌شود اغلب ناقص یا با پنهان‌کاری و دست کاری‌های عمدی همراه است؛ولی در خودرو 45، اعتبار ما شفافیت ما در ارائه اطلاعات است. کلیه ماشین‌هایی که در این وب سایت عرضه می‌شوند کارشناسی شده بوده و خریداران به تمام جوانب خرید ماشین دست دوم یا نو آشنا هستند.

برای خرید و فروش ماشین‌های متنوع کارشناسان فنی خودرو 45 به طور کامل وضعیت ماشین را بررسی می‌کنند. به همین خاطر است که این وب سایت به عنوان بهترین سایت فروش خودرو شناخته می‌شود. چون هیچ خبری از قیمت‌گذاری دلال نیست و همه چیز روی اصول درستش انجام می‌شود.

در نهایت فروش آنلاین خودرو دست دوم یا کارکرده از طریق این وب سایت به صورت آنی و فوری ممکن است. البته این سرعت در معاملات ماشین باعث نشده که جوانب حقوقی ماجرا از دید خودرو 45 و کارشناسان این مرکز پنهان بماند! تمام معاملاتی که توسط این وب سایت انجام می‌شوند با رعایت نکات حقوقی و در امنیت کامل هستند.

اخبار مرتبط
تکمیل مراحل ثبت نام خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام سایپا یعنی یعنی https://saipa.iranecar.com/public/home انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت سایپا نخواهد بود.
جک J4 یکی از سدان‌های جمع و جوری است که هم‌زمان با هم‌وطنان چینی‌اش، بسترن B30 و بی وای دی F3 به بازار ایران رسید. پیش از ورود این خودرو در سال ۹۷، کرمان موتور جک J3 و جک J5 را روی خط مونتاژ داشت که به ترتیب در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۶ به پایان کار خود رسیدند.
لی جون، بنیانگذار چینی شیائومی اعلام کرد که تا ۲۴ آوریل ۷۵ هزار و ۷۲۳ سفارش برای سدان الکتریکی SU۷ اسپرت خود ثبت کرده است و قصد دارد بیش از ۱۰ هزار دستگاه را در ژوئن تحویل دهد.
ساینا خودرویی است که مراحل طراحی آن توسط سایپا صورت گرفته‌است و از موتور ام۱۵ و استاندارد یورو۴ و یورو۵ برخوردار است. شرکت سایپا تاکنون ۵ تیپ ساینا از جمله ساینا اتوماتیک، ساینا اس، ساینا ئی‌ایکس، ساینا اس‌ایکس و ساینا لوکس اتوماتیک تولید کرده‌است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها