ﺳﻪشنبه, 28 فروردین 1403 2024,April

بیت کوین نصف ارزش خود را از دست داد

24 خرداد 1401
بیت کوین نصف ارزش خود را از دست داد

به گزارش بانک اول روند کاهش ارزش بیت کوین در روز شنبه هم ادامه داشته و 50 درصد از ارزش این ارز مجازی از زمان اوج قیمت آن در ماه نوامبر کاسته شده‌ است. روند کاهش ارزش ارزهای مجازی شتاب بیشتری گرفته‌ است.

کاهش ارزش بیت کوین بیش‌از 600 میلیارد دلار از ارزش بازار آن کم کرده و بیش‌از یک تریلیون دلار از کل بازار ارزهای مجازی کاسته شده‌ است. این دومین کاهش قابل‌توجه ارزش بازار بیت کوین و کل ارزهای مجازی به دلار است

ارزش بیت کوین در روز شنبه با یک کاهش 7.2 درصدی به 34042.78 دلار رسید. سایر سرمایه‌های دیجیتال هم با کاهش ارزش مواجه بودند. اتریوم 12 درصد و سولانا و کاردانو هرکدام 17 درصد کاهش قیمت داشتند.

طرح‌های فدرال‌ رزرو آمریکا برای مهار تورم هم به ارزهای مجازی و هم به بازار سهام آسیب می‌رساند. ارزهای مجازی درست مانند بازار سهام و سایر سرمایه‌های مخاطره‌آمیز عمل می‌کنند.

به‌نظر می‌رسد دولت بایدن برای انتشار استراتژی جدید خود برای سرمایه‌های مجازی در ماه آینده آماده می‌شود و از آژانس‌های فدرال خواسته خطرات و فرصت‌های این طرح را بررسی کنند./ایبنا

اخبار مرتبط
قیمت هر دلار آمریکا که ظرف روزهای گذشته شیب صعودی به‌خود گرفته بود، پس از پاسخ نظامی ایران و نمایش قدرت منطقه‌ای ایران عقب‌نشینی کرد و با نزول مواجه شد.افرادی که شنبه شب تحت تاثیر جو روانی ایجاد شده تتر خریدند با نزول های سنگین مواجه شدند
پس از واکنش شب گذشته ایران به حمله موشکی چندی قبل رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و شهادت مستشاران ایرانی، ارزش بیت‌کوین و سایر رمزارزها امروز سقوط کرد. قیمت بیت‌کوین، به میزان هفت درصد در کمتر از یک ساعت، کاهش یافت و قیمت سایر ارزهای دیجیتال نیز با اقدام جمهوری اسلامی ایران در سرزمین‌های اشغالی در پاسخ به آنچه در دمشق رخ داد، به شدت سقوط کرد.
ارزهای رمزپایه بزرگ ضرر کردند و اتریوم تا ۱۰ درصد کاهش یافت.
اولین قدم را با ایمن‌سازی دارایی‌های باقیمانده خود بردارید. به سرعت تمام رمزهای عبور مرتبط با حساب‌های ارز دیجیتال خود را تغییر دهید. این به جلوگیری از دسترسی غیرمجاز بیشتر کمک را می‌کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها