جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

اعلام زمان واریز سود سهام از طریق سجام + جزئیات

24 خرداد 1401
اعلام زمان واریز سود سهام از طریق سجام + جزئیات

به گزارش بانک اول مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار با ارسال نامه‌ای به مدیران عامل شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار خبر از واریز سود 249 شرکت از طریق سامانه سجام به حساب سهامداران از ابتدای سال 1400 داد.

 

براساس این نامه، افزون بر 249 شرکت یادشده، 20 شرکت نیز در حال تکمیل فرایند پرداخت سود سهام از سامانه سجام هستند.

همچنین، مطابق با مکاتبه شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در تاریخ 30 دی ماه 1400، این شرکت در راستای تسهیل امور سهامداران و با توجه به زیرساخت‌های فراهم شده، اعلام آمادگی کرده است تا سود متعلق به سهامداران را از طریق حساب‌های بانکی معرفی شده توسط سهامداران، در سامانه پرداخت پرداخت کند.

بنابراین، ضروری است سایر ناشران برای سهولت در دسترسی سهامداران به سود سهام، اقدامات لازم به‌منظور پرداخت سود سهامداران از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه را انجام دهد./ تسنیم

اخبار مرتبط
شاخص فرابورس ایران نیز در معاملات امروز و در ادامه روند نزولی خود با ۵۱ واحد رشد، از مرز ۲۶ هزار واحد عبور کرد و به ۲۶ هزار و هفت واحد رسید.
یک کارشناس اقتصادی درباره موضوعات مختلف اعم از انس طلا، رمزارز، بورس ایران معتقد است سال آینده باید بهترین پرتفو را از میان این گزینه ها انتخاب کرد.
به این ترتیب به نظر می‌رسد اگرچه بازار سهام طی روزهای آینده ممکن است فراز و فرودهایی را تجربه کند اما دست کم تا پیش از آغاز فصل مجامع، عرصه چرخش سرمایه باشد.
سازمان خصوصی سازی در 2 اطلاعیه جداگانه قیمت پایه و شرایط عرضه سهام دو شرکت فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس را اعلام کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها