ﺳﻪشنبه, 28 فروردین 1403 2024,April

وام فوری 200 میلیون تومانی بانک صادرات با سود 6 درصد

24 خرداد 1401
وام فوری  200 میلیون تومانی بانک صادرات با سود 6 درصد

به گزارش بانک اول متقاضیان دریافت وام فوری با سپرده‌گذاری سه ساله در بانک صادرات می‌توانند معادل ۸۰ درصد مبلغ سپرده خود را با سود شش درصد وام بگیرند.

فرد متقاضی می‌تواند با افتتاح حساب کوتاه‌مدت در طرح ۶۷ در بازه زمانی سه سال هفت درصد سود سپرده دریافت کند. اگر چه بانک صادرات مدعی این است که این وام بدون ضامن پرداخت می‌کند اما در واقع سپرده متقاضی را به عنوان ضمانت در بانک نگهداری می‌کند.

اپراتور تلفنی بانک صادرات می‌گوید: تا پایان امسال بانک ما هیچ وامی پرداخت نمی‌کند. اما متقاضیان دریافت وام می‌توانند در طرح ۶۲ در بازه زمانی حداکثر ۷۲ ساعت وام با سود شش درصد دریافت کنند.

بانک پس از گذشت ۷۲ از افتتاح حساب نیز ۸۰ درصد مبلغ سپرده را با سود شش درصد به مشتری پرداخت می‌کند. سپرده متقاضی تا زمان تسویه کامل تسهیلات بلوکه می‌شود، فرد اجازه برداشت ازحساب را ندارد.

حداقل تسهیلات دریافتی در این طرح پنج میلیون و سقف تسهیلات طرح ۶۷ بانک صادرات ۲۰۰ میلیون تومان تعیین‌شده است که با توجه به میزان سرمایه‌گذاری متغیر است.

 

تعداد اقساط بازپرداخت وام این طرح ۳۶ ماه یا همان سه ساله است. مبلغ سپرده به عنوان وثیقه نزد بانک مسدود می‌شود، نیازی به معرفی ضامن و ارائه چک نیست.

برای مثال متقاضی می‌تواند با سپرده‌گذاری ۱۰۰ میلیون تومانی در طرح ۶۷ بانک صادرات، ماهانه ۵۷۵ هزار تومان و در پایان سال ۷ میلیون تومان سود دریافت می‌کند.

همچنین با دریافت ۸۰ درصد از سپرده برای وام یعنی ۸۰ میلیون تومانی دریافت کند. همچنین باید ماهانه سه میلیون و ۴۲ هزار تومان، در مجموع ۱۰۹ میلیون و ۵۱۸ هزارتومان برای بازپرداخت وام قسط بدهد.

به نظر می‌رسد که سپرده‌گذاری و دریافت وام در شرایطی که متقاضی به تمام پول خود نیاز نداشته می‌تواند سودآور باشد.

اخبار مرتبط
دهقان‌کیا با اشاره به رایزنی و مکاتبات انجام شده با سازمان تامین اجتماعی جهت افزایش وام بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال رقم وام بازنشستگان به ۳۰ میلیون تومان افزایش پیدا بکند که البته این موضوع مستلزم اخذ مجوز از هیئت مدیره از سازمان تامین اجتماعی است، اما پیش‌بینی می‌شود که مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.
در طرح نگین امید بانک سپه می‌توانید با افتتاح سپرده غیرحضوری نسبت به دریافت این تسهیلات که سقف ۳۰۰ میلیون تومان دارد،‌ اقدام کنید. وام نگین امید قرض‌الحسنه است و فقط ۲ درصد کارمزد دارد
مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی درباره برنامه این بانک برای پاسخ به برخی نارضایتی‌های مردم از شبکه بانکی بابت اخذ ضمانت‌ها گفت: شبکۀ بانکی با «کمترین سخت‌گیری» و «بیشترین تسهیل‌گری» نص صریح قانون را در مطالبه وثائق از متقاضیان تسهیلات اجرا کنند.
در این بخشنامه آمده است؛ صرفاً دانشجویانی که اطلاعات هویتی و تحصیلی نیمسال دوم ۱۴۰۳قرار گیرد، می‌توانند نسبت به تشکیل پرونده و ثبت تقاضای وام اقدام نمایند؛ لذا ضروری است دانشگاه‌ها ومراکز آموزش عالی نسبت به تبادل و بروزرسانی مستمر اطلاعات آموزشی دانشجویان در درگاه تبادل اطلاعات وزارت متبوع قبل از تاریخ شروع ثبت نام تا پایان فرآیند ثبت نام وام به صورت برخط اقدام نمایند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
بهداد
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

من خودم رفتم چند تا از شعبات صادرات سؤال کردم،اولا اعتبار سنجی میکنن وثانیا به حقوق بگیرها فقط پرداخت میشه و همونطور که فکرشو میکردم اینا جایی نمیخوابن آب از زیرشون ردشه و کاری رو به نفع مردم اصلا انجام نمیدن ،مثلا همین سودی که به سپرده میدنو ببینیم و سودی که از وام ازمون میگیرن واقعا اختلاف فاحش زیادی داره

علی رییسی نژاد
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

وام

عادل
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

مخ طراح این وام خیلی کار کرده ،۱۰۰ ملیون تومان میزاری بانک بابتش تو سه سال ۲۱ ملیون تومن سود میگیری ،بعدش بانک از پول خودت ۸۰ ملیون بهت وام میده توی سه سال بازپرداختش ازت ۲۹.۵ مليون سود میگیره یعنی تو سه سال تقریبا هشت ملیون پول ازت میگیرن که پولت رو نگه دارن ،خخخخخخخخ

جهان دیده الیاس
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

واقعا بانک صادرات با این کار که سپرده در اعضای وام مردم را چی فرض کردین

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها