جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

استخدام جدید بانک رفاه کارگران/کارشناسی و کارشناسی ارشد

24 خرداد 1401
استخدام جدید بانک رفاه کارگران/کارشناسی و کارشناسی ارشد

به گزارش بانک اول طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی این بانک ثبت‌نام آزمون استخدامی بانک رفاه سال ۱۴۰۰ از امروز ۹ بهمن‌ماه آغاز شده و تا تاریخ ۲۰ بهمن‌ماه ادامه دارد.

داوطلبان علاقه‌مند به شرکت در ثبت‌نام آزمون استخدامی بانک رفاه باید پس از مطالعه شرایط مدون و با آگاهی از تمامی قوانین وضع‌شده برای این آزمون با مراجعه به سایت آزمون ، نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند .

 

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی بانک رفاه ۱۴۰۰

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی بانک رفاه ۱۴۰۰ به این صورت است که داوطلبان در گام اول باید به سایت بانک رفاه کارگران به آدرس refah-bank.ir مراجعه کرده و با مطالعه اطلاعیه مربوطه از شرایط و مدارک ثبت نام و عنوان های شغلی ارائه شده در آزمون سال جاری مطلع شوند .

داوطلبان در صورت دارا بودن شرایط ثبت نام ضروری است پس از ورود به سایت اطلاعات و مدارک خواسته شده را به دقت وارد نموده و پیش از تایید از صحت اطلاعات ثبت شده اطمینان حاصل کنید . در نهایت داوطلبانی که بتوانند کد رهگیری دریافت نمایند به منزله اتمام پروسه ثبت‌نام با موفقیت است.

شرایط ثبت‌نام آزمون استخدامی بانک رفاه ۱۴۰۰

هر ساله داوطلبان زیادی درصدد استخدام در بانک های مختلف کشور از جمله بانک رفاه هستند. با توجه به تعداد کثیر داوطبان شرایط ویژه‌ای برای استخدام در بانک رفاه وضع شده است که داوطلبان علاوه بر شرایط عمومی ملزم به دارای بودن شرایط اختصاصی نیز هستند، از جمله مهم‌ترین شرایط اختصاصی به موارد زیر می‌توان اشاره کرد :

داشتن تابعیت کشور ایران

تعهد و التزام عملی به نظام جمهوری اسلامی ایران

اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور ایران

دارا بودن کارت پایان خدمت و یا داشتن کارت معافیت دائم غیر پزشکی حداکثر تا پایان مهلت ثبت نام

متولدین ۷۰/۰۱/۰۱ به بعد

پذیرش فارغ التحصیلان دوره کارشناسی‌ و یا کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر با حداقل معدل ۱۴

برخورداری از سلامت جسمانی و روانی لازم برای انجام کار در بانک

عدم محرومیت از استخدام در ادارات و سازمان های دولتی

هم چنین داوطلبان آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران ۱۴۰۰ ، با ثبت نام در ازمون استخدامی مشاوران رسمی مالی و مالیاتی کشور در سال ۱۴۰۰ می توانند با طی مراحل استخدام این سازمان ، در رشته های شغلی ارائه شده این سازمان استخدام شده و فعالیت کنند.

اخبار مرتبط
چگونگی دعوت به مصاحبه بر اساس اولویتهای مورد نیاز از طریق تلفن، پیامک و یا پست الکترونیکی به اطلاع خواهد رسید.
شایان ذکر است، افراد متقاضی باید ساکن و بومی استان/شهرستان/شهر مورد تقاضای مربوطه (مطابق استان/شهرهای مندرج در جداول) باشند و همچنین آمادگی خدمت در هریک از واحدهای بانک رفاه کارگران (بنابه تشخیص و صلاحدید بانک) را داشته باشند.
بیست و ششمین و بیست و هفتمین آزمون سنجش صلاحیت حرفه‌ای داوطلبان تصدی سمت‌های مدیریتی در بانک‌ها و موسسات اعتباری در زمینه گواهینامه «مدیریت ریسک موسسات اعتباری» و «بانکداری اسلامی» برگزار می شود.
بانک اول - بانک اقتصاد نوین از تاریخ 26 مهر ماه تا 6 آبا ن ماه از دانش آموختگان رشته حقوق در سراسر کشور استخدام می کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها