جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

پرداخت وام تا ۱۰۰ میلیون تومان بدون ضامن، دو روزه در بانک صادرات

24 خرداد 1401
پرداخت وام تا ۱۰۰ میلیون تومان بدون ضامن، دو روزه در بانک صادرات

به گزارش بانک اول مدیرعامل بانک صادرات ایران از آغاز ثبت نام و پرداخت تسهیلات تا ۱۰۰ میلیون تومان بدون ضامن ظرف دو روز و فقط با ارائه گواهی کسر از حقوق در این بانک خبر داد.

حجت الله صیدی گفت: به همه شعب بانک صادرات برای پرداخت این تسهیلات ابلاغ لازم صورت گرفته و تشکیل پرونده برای متقاضیان آغاز شده است که اگر پرونده بدون مشکل تشکیل شود روز بعد پرداخت صورت می‌گیرد.

او  افزود: پیرو تاکید رئیس جمهور در راستای تسهیل اعطای وام‌های خرد به اقشار مختلف مردم، دو جلسه در وزارت اقتصاد تشکیل و دستورالعمل‌های لازم صادر شد که بانک‌ها از جمله بانک صادرات با بررسی این دستورالعمل، بخشنامه‌ای را به همه شعب درباره پرداخت تسهیلات تا ۱۰۰ میلیون تومان به شاغلان، بازنشستگان و مستمری بگیران بدون ضامن و فقط با اخذ گواهی کسر از حقوق، صادر کردند.

صیدی گفت: در مورد کارکنان بخش خصوصی هم به همین طریق عمل خواهد شد یعنی براساس اعتبارسنجی که بانک‌ها انجام می‌دهند این تسهیلات پرداخت می‌شود.

وی با بیان این که برای پرداخت تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان، محدودیت در تعداد افراد متقاضی نداریم، افزود: هر تعداد مردم که حقوق خود را از بانک صادرات دریافت می‌کنند اگر به شعب این بانک مراجعه و برای تشکیل پرونده اقدام کنند فقط با ارائه گواهی کسر از حقوق از سازمان مربوط و یا ارائه مدارک حقوق بازنشستگی و یا مستمری بگیری به بانک می‌توانند از این تسهیلات برخوردار شوند و اگر گواهی کسر از حقوق نداشته باشند ارائه ضامن لازم است.

مدیر عامل بانک صادرات ایران گفت: به محض تشکیل و تکمیل پرونده، تسهیلات پرداخت می‌شود اگر در این بین نقصی گزارش شود بررسی می‌شود که تاکنون چنین گزارشی نشده است البته ممکن است نقصی در پرونده وجود داشته باشد به طور نمونه طرف چک برگشتی داشته باشد و یا خود یا ضامن بدهی معوق داشته باشد که ممکن است برای رفع این سوءاثر تا یک ماه زمان صرف شود.

صیدی ادامه داد: اقساط تسهیلات در این طرح ۲۴ ماهه یا ۳۶ ماهه و کارمزد آن نیز براساس کارت مرابحه، ۱۸ درصد خواهد بود.

او  گفت: میزان دریافت این وام متناسب با حقوق دریافتی فرد است تا بتواند به راحتی اقساط را پرداخت کند، براساس آنچه بانک مرکزی تعیین کرده فرد متقاضی باید بتواند با یک سوم حقوق، اقساط را پرداخت کند یعنی اگر حقوق متقاضی ۹ میلیون تومان باشد باید بتواند با ۳ میلیون تومان قسط را پرداخت کند که در این شرایط وامی حدود ۸۰ میلیون تومان به وی تعلق می‌گیرد.

اخبار مرتبط
بانک مرکزی بندهای مرتبط با قانون بودجه سال ۱۴۰۳ در خصوص پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را به شبکه بانکی ابلاغ کرد. بر این اساس تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آن‌ها بعد از ۰۱‌/۰۱‌/۱۳۹۹ بوده است مبلغ سه میلیارد (۳،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ده ساله است؛ همچنین تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای زوج‌های زیر بیست و پنج سال و زوجه‌های زیر بیست و سه سال مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال خواهد بود.
ثبت نام برای وام اجاره خانه ۱۴۰۳، از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir​، صورت می گیرد. در صورتی که اشخاص، متقاضی دریافت وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳ می باشند، می بایست شرایط مذکور در آیین نامه قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن را دارا باشند.
بانوان متقاضی این وام، می توانند با مراجعه به هر یک از شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در سراسر کشور نسبت به افتتاح سپرده مربوطه اقدام و از ۴ مرحله وام قرض الحسنه این بانک(مجموعاً ۲۰۲ میلیون تومان) به صورت متوالی بهره مند شوند.
اگر خانواده‌ای صاحب فرزند سوم و بیشتر از سال ۱۳۹۹ به بعد شود نیز می‌تواند از تسهیلات قرض‌الحسنه خرید، ساخت یا وام ودیعه مسکن، بهره‌مند شود که میزان مبلغ این وام، ۳۰۰ میلیون تومان تعیین خواهد شد و زمان بازپرداخت آن نیز ۲۰ سال است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
عذرا رهنمون
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

متاسفانه این وام به صورت کارت اعتباری داده میشه ، به چه درد میخوره ، ملت الان به وسایل نیاز نداره ، به درمان دردی از زنگیش نیاز داره ، بانکها جوری برخورد میکنند که عین اینکه وام بلاعوض میدن ، درحالیکه برای یه وام ۱۰۰ تومنی باید ۱۳۵ تومان برگردونیم

نادر ببرافکن
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام ، سه شتبه ۱۱ بهمن رفتم بانک صادرات چهارراه طالقانی کرج ، خانمی پاسخگو بود دراین خصوص گفت: اصلا بمه ماابلاغ نشده🙄 اگرهم بشه نمیدونیم به چه کسانی باید بپردازیم!! ازهمه مهمتر شماهاکه بازنشسته فرهنگی و دانشگاه هستید جزء مشتریان c ماهستید پس این مبلغ به شماتعلق نمیگیره😥 بهتره تشریف ببرید چون فک نمیکنم امسال بتوتید بگیرید🤣 خداییش سرکار نیستیم؟؟

علی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

خوبه اینو در نبلیغ قید کنید ویژه کارکنان دولت ، برای اعتبار سایت شما مفید هست. بعد اینکه لطفا بیاد با گسر حقوقم وام نده حخخ اخه عزیزم چه ضمانتی بهتر و مطمئن تر از کسر جقوق ، ک اابته شامل قشر کوچکی از ملت میشه ک باز خدا رو شکر. لطفا این اجبار ایمیل رو هم حذف کنید که تنها خاصیتش پایین اوردن مشارکت کاربران در نظر دهی هست -با تشکر

علی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

خوبه اینو قید کنید ویژه کارکنان دولت ، بعد اینکه لطفا بیاد با گسر حقوقم وام نده حخخ اخه عزیزم چه ضمانتی بهتر و مطمئن تر از کسر جقوق ، ک اابته شامل قشر کوچکی از ملت میشه ک باز خدا رو شکر. لطفا این اجبار ایمیل رو هم حذف کنید که تنها خاصیتش پایین اوردن مشارکت کاربران در نظر دهی هست -با تشکر

محمد خ
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

من مراجعه کردم حقوق هم را بانک صادرات میگیرم واسه وام هیجده درصد هم کارکرد حساب میخوان با این حقوق چطور کارکرد حساب داشته باشیم

محسن جلیل
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

جناب من الان ۳ماهه وام ازدواجم اومده رو صادرات تا ب امروزم دارن میگن سیستم پرداختی بستس.شما میگین تو ۲ روز

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها