جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

به انتخاب خود از بانک ایران زمین وام بگیر

24 خرداد 1401
به انتخاب خود از بانک ایران زمین وام بگیر

به گزارش بانک اول بانک ایران زمین در مسیر مشتری‌مداری و اجرای طرح بانکداری باز اعلام کرده که تسهیلات انتخاب با گزینش خود مشتریان اجرایی می شود و طبق شرایطی که آنها اعلام می‌کنند بانک تسهیلات را اعطا خواهد کرد.

روابط عمومی ایران زمین هدف اصلی این بانک را از اجرای طرح مذکور، انتخاب نوع و شکل دریافت تسهیلات توسط خود مشتریان با توجه به نیازشان اعلام کرده است. این طرح تسهیلاتی به صورت آزمایشی از ابتدای دی ماه سال جاری به اجرا درآمد و تا دی ماه سال ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت. احتمالا در صورت استقبال مشتریان اجرای این طرح تمدید شود یا متناسب با شرایط، تغییر پیدا کند.

افرادی که خواهان استفاده از تسهیلات این طرح هستند باید در بانک ایران زمین سپرده قرض الحسنه داشته باشند. در صورتی که متقاضیان این سپرده را ندارند، باید آن را افتتاح کرده و حداقل مبلغ ۵ میلیون تومان هم در آن واریز کنند. ضمنا افرادی امکان درخواست این وام را دارند که حداقل 3 ماه از مدت زمان ایجاد میانگین حساب آن‌ها گذشته باشد. یعنی فرد باید سه ماه پس از افتتاح حساب سپرده مذکور، برای ارائه درخواست این وام به بانک ایران زمین مراجعه کند.

 

جزئیات دریافت وام جدید ۱۰۰ میلیون تومانی

سود این تسهیلات برحسب دوره بازپرداخت و مدت خواب سپرده بین ۱۰ تا ۱۸ درصد اعلام شده است. حداکثر مبلغ این وام هم ۱۰۰ میلیون تومان است که البته با توجه به مبلغ سپرده فرد تعیین می‌شود. طبق اعلام بانک ایران زمین، در این طرح سپرده فرد مسدود نخواهد شد و وی امکان استفاده از آن را طی مدت زمان پرداخت اقساط خواهد داشت.

اما ضمانت اصلی برای این وام بانک ایران زمین، ارائه ضامن معتبر است. تعداد این ضامن با توجه به مبلغ وام تعیین می‌شود. حداکثر مدت زمانی که افراد این امکان را دارند تا اقساط وام را بپردازند ۲۴ ماه اعلام شده است. متقاضیان دریافت این وام باید توجه داشته باشند که پرداخت هزینه‌های جانبی تشکیل پرونده و اعتبارسنجی بر عهده خود آن‌ها بوده و تقریبا میزان آن هم به ۱۰۰ هزار تومان می‌رسد.

فرد متقاضی دریافت این نوع تسهیلات نباید هیچ بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی داشته باشد.

در صورتی که فردی واجد شرایط شناخته شود و حداکثر مبلغ وام یعنی ۱۰۰ میلیون تومان را با سود ۱۸ درصد دریافت کند و مدت زمان بازپرداخت هم برای وی ۲۴ ماه تعیین شود، مبلغ اقساط برای وی تقریبا ۴ میلیون و ۹۹۳ هزار تومان خواهد بود. اما کل سود این مبلغ وام با شرایط ذکر شده ۱۹ میلیون و ۸۱۷ هزار و ۸۴۵ تومان است. برای سایر مبالغ تسهیلات هم افراد می‌توانند از محاسبه گر اقساط تسهیلات بانک ایران زمین استفاده کنند.

 

 قوانین و شرایط دریافت تسهیلات به شرح زیر است:

    - نرخ ترجیهی سود تسهیلات بر اساس میانگین سپرده گذاری : 10درصد الی 18درصد سالیانه است.
    - حداقل مبلغ افتتاح حساب پنجاه میلیون ریال است.
    - حداکثر مبلغ تسهیلات یک میلیارد ریال است.
    - حداقل مدت رسوب سپرده کوتاه مدت: 3 ماه (محاسبه میانگین سپرده از تاریخ شروع طرح)
    - امکان واریز و برداشت از سپرده وجود دارد.
    - حداکثر مدت زمان استفاده از میانگین ایجاد شده به منظور دریافت تسهیلات دو ماه است.
    - اخذ وثیقه طبق دستورالعمل، مقررات و سیاست‌‌های اعتباری بانک
    - سایر شرایط افتتاح سپرده و تسهیلات طبق قرارداد و در زمان پرداخت تسهیلات به مشتری اعلام خواهد شد.

، در بنر پایین (کلیک کنید)، محاسبه‌گر تسهیلات، درج شده و این محاسبه‌گر صرفا برای دسترسی مشتریان جهت مشاهده و برآورد میزان تسهیلات دریافتی در قبال میانگین ایجاد شده طی مدت زمان مشخص است. محاسبه‌گر بر اساس انتخاب مشتری بوده و در زمان پرداخت تسهیلات مجددا می‌باید میزان تسهیلات پرداختی توسط محاسبه‌گر نهائی که در اختیار شعب است، مشخص و به مشتری اعلام شود.

 

 

علاقه مندان می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت بانک ایران زمین به نشانی اینترنتی www.izbank.ir و یا یکی از شعب بانک در سراسر کشور مراجعه و همچنین در صورت نیاز به توضیحات بیشتر با شماره 02124809 مرکز ارتباط با مشتری بانک تماس حاصل کنند./بنکر

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ سه میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله تعیین شده است.
این طرح از جمله طرح‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک رفاه کارگران است که مشتریان این بانک می‌توانند بر اساس میانگین ایجادی در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند. بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در مقاطع مختلف از تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه بهره‌مند و یا امتیاز حساب استفاده نشده را به کارکنان خود انتقال دهند.
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه متخصصان ایرانی دانش‌آموخته خارج از کشور نیز می‌توانند برای درخواست بهره‌مندی از این تسهیلات، از طریق ارتباط با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری اقدام کنند، گفت: هر متقاضی صرفاً مجاز به استفاده از یکی از تسهیلات ساخت/خرید و یا ودیعه اجاره مسکن است و در صورت استفاده از یکی از این دو، امکان معرفی برای تسهیلات مسکن دیگر وجود ندارد.
تسهیلات خرید لوازم خانگی بانک‌ها بر اساس درخواست مشتری از ۵ میلیون، ۱۰ میلیون، ۳۰ میلیون، ۵۰ میلیون، ۱۰۰، ۱۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها