جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

وام 50 میلیون تومانی بانک توسعه تعاون با سود 2 درصدی

24 خرداد 1401
وام 50 میلیون تومانی  بانک توسعه تعاون با سود 2 درصدی

به گزارش بانک اول  متقاضیان این وام باید در بانک توسعه تعاون سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند تا بتوانند برای طرح مفید اقدام کنند. حداکثر مبلغ این تسهیلات 50 میلیون تومان بوده و سود آن هم 2 درصد تعیین شده است. افرادی که متقاضی وام این طرح هستند باید دقت داشته باشند که میزان وام براساس مقدار سپرده و توان بازپرداخت آن‌ها مشخص می‌شود. همچنین ضامن اصلی در طرح مفید، سپرده افراد است. بنابراین سپرده آن‌ها تا زمان اتمام اقساط نزد بانک بلوکه می‌شود. هر چند در این مدت به همین سپرده بلوکه شده هم سود 3 درصدی تعلق می‌گیرد.

 

حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات، 36 ماه اعلام شده است. این زمان براساس ضریب برابری وام تفاوت دارد و وام گیرنده می‌تواند براساس انتخاب خود در مدت کوتا‌ه‌تری اقساط را بپردازد. این وام در قالب کارت اعتباری پرداخت می‌شود. بنابراین متقاضیان برای انجام مراحل اداری دریافت این وام باید هزینه‌های آبونمان کارت اعتباری و تشکیل پرونده را هم پرداخت کنند. براساس ضوابط و مقررات موجود بانکی، وام گیرنده نباید بدهی معوق با چک برگشتی در سیستم بانکی داشته باشد.

 

میزان اقساط تسهیلات طرح مفید چقدر است؟

با توجه به اطلاعات ذکر شده، وام گیرندگان برای 50 میلیون تومان وام با سود 2 درصد و مدت زمان پرداخت 36 ماهه، باید هر ماه یک میلیون و 432 هزار و 129 تومان قسط پرداخت کنند. در کل مجموع وام و سود آن 52 میلیون و 661 هزار و 666 تومان خواهد بود.

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ سه میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله تعیین شده است.
این طرح از جمله طرح‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک رفاه کارگران است که مشتریان این بانک می‌توانند بر اساس میانگین ایجادی در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند. بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در مقاطع مختلف از تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه بهره‌مند و یا امتیاز حساب استفاده نشده را به کارکنان خود انتقال دهند.
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه متخصصان ایرانی دانش‌آموخته خارج از کشور نیز می‌توانند برای درخواست بهره‌مندی از این تسهیلات، از طریق ارتباط با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری اقدام کنند، گفت: هر متقاضی صرفاً مجاز به استفاده از یکی از تسهیلات ساخت/خرید و یا ودیعه اجاره مسکن است و در صورت استفاده از یکی از این دو، امکان معرفی برای تسهیلات مسکن دیگر وجود ندارد.
تسهیلات خرید لوازم خانگی بانک‌ها بر اساس درخواست مشتری از ۵ میلیون، ۱۰ میلیون، ۳۰ میلیون، ۵۰ میلیون، ۱۰۰، ۱۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها