پنجشنبه, 30 فروردین 1403 2024,April

افزایش ساعت کاری شعبه های بانک دی در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰

24 خرداد 1401
افزایش ساعت کاری شعبه های بانک دی در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰

به گزارش بانک اول به نقل ازروابط‌عمومی بانک دی؛ با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال  و در راستای تکریم و تسهیل دسترسی مشتریان به خدمات بانکی، تمامی شعبه‌های بانک دی در تهران و سایر استان‌ها از روز شنبه 14اسفند ماه لغایت روز شنبه بیست و هشتم اسفند ماه تا ساعت ۱۶ آماده خدمت‌رسانی به مشتریان هستند.

بر اساس این گزارش، شعبه ها بانک دی در بازه زمانی تعیین شده در روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۰۷:۳۰ الی ۱۶ و در روزهای پنجشنبه از ساعت ۰۷:۳۰ الی ۱۵ آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به مشتریان هستند.

مشتریان بانک دی در تمامی ساعات می‌توانند خدمات بانکی مورد نیاز خود را از طریق سرویس‌های آنلاین بانک نظیر اینترنت بانک و همراه بانک(دی جت) دریافت کنند.

همچنین مرکز ارتباط با دی با شماره تلفن ۲۸۹۳۰ به صورت شبانه‌روز آماده راهنمایی و پاسخگویی به پرسش‌های مشتریان است.

افزایش ساعت کاری شعبه های بانک دی در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰

 

 

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی در جریان اعطای وام، وثیقه نقدی از مشتریان دریافت نمی‌کند.
بانک اول - بانک دی در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و تسهیل ارتباط بین بازار کار و مراکز علمی و دانشگاهی، اولویت‌های پژوهشی سال ۱۴۰۱ را اعلام کرد.
بانک اول - بانک دی در راستای گسترش و سهولت دسترسی مشتریان به خدمات سامانه صیاد (پیچک) به جمع بانک‌های ارائه‌دهنده خدمات سامانه صیاد بر روی ماشین‌های بانکی خود پیوست.
بانک اول - بانک دی به منظور تکریم مشتریان و حمایت از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی، طرح ویژه بخشودگی مانده جرایم بدهی بدهکاران را اجرایی کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها