جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

شرایط لازم برای دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک سینا

24 خرداد 1401
شرایط لازم برای دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک سینا

به گزارش بانک اول افرادی که مایل به دریافت این نوع تسهیلات هستند باید در یکی از شعب بانک سینا سپرده قرض الحسنه داشته باشند. در غیر این صورت فرد باید در یکی از شعب بانک سینا سپرده قرض الحسنه افتتاح کند. سود این وام 18 درصد اعلام شده، ضمنا کف مبلغ تسهیلات هم 5 میلیون تومان است. متقاضیان برای این نوع تسهیلات حتما باید ضامن رسمی معتبر یا سند ملکی را به بانک ارائه دهند. زمان بازپرداخت برای این وام هم با توجه به مبلغ تسهیلات و موارد این چینی تعیین می‌شود، اما حداکثر مدت آن 60 ماه است.

 

مبلغ هزینه‌های جانبی برای وام 200 میلیون تومانی طرح ارمغان چقدر است؟

 

هزینه‌های جانبی با توجه به نوع ضمانت متفاوت است و در صورتی که سند ملکی به عنوان ضمانت ارائه شود، وام گیرنده باید یک میلیون تومان به بانک پرداخت کند. اما اگر ضامن رسمی ارائه شود، مبلغ هزینه جانبی کاهش پیدا خواهد کرد و 100 هزار تومان خواهد بود. طبق معمول قوانین بانکی، نداشتن بدهی معوق به شبکه بانکی و چک برگشتی برای دریافت وام ضروری است.

در صورتی که فرد وام 200 میلیون تومانی را با نرخ سود 18 درصد و مدت بازپرداخت 60 ماهه دریافت کند، باید ماهیانه 5 میلیون و 78 هزار و 685 تومان قسط بپردازد. کل سود این مقدار وام، 104 میلیون و 721 هزار و 129 تومان و جمع مبلغ وام و سود آن 305 میلیون و 721 هزار و 129 تومان است.

اخبار مرتبط
بانک مرکزی بندهای مرتبط با قانون بودجه سال ۱۴۰۳ در خصوص پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را به شبکه بانکی ابلاغ کرد. بر این اساس تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آن‌ها بعد از ۰۱‌/۰۱‌/۱۳۹۹ بوده است مبلغ سه میلیارد (۳،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ده ساله است؛ همچنین تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای زوج‌های زیر بیست و پنج سال و زوجه‌های زیر بیست و سه سال مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال خواهد بود.
ثبت نام برای وام اجاره خانه ۱۴۰۳، از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir​، صورت می گیرد. در صورتی که اشخاص، متقاضی دریافت وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳ می باشند، می بایست شرایط مذکور در آیین نامه قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن را دارا باشند.
بانوان متقاضی این وام، می توانند با مراجعه به هر یک از شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در سراسر کشور نسبت به افتتاح سپرده مربوطه اقدام و از ۴ مرحله وام قرض الحسنه این بانک(مجموعاً ۲۰۲ میلیون تومان) به صورت متوالی بهره مند شوند.
اگر خانواده‌ای صاحب فرزند سوم و بیشتر از سال ۱۳۹۹ به بعد شود نیز می‌تواند از تسهیلات قرض‌الحسنه خرید، ساخت یا وام ودیعه مسکن، بهره‌مند شود که میزان مبلغ این وام، ۳۰۰ میلیون تومان تعیین خواهد شد و زمان بازپرداخت آن نیز ۲۰ سال است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها