چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 2024,April

طرح جدید وام فوری بانک ملی / وام تا سقف مبلغ 5 میلیارد تومان به همه افراد جامعه به صورت فوری

24 خرداد 1401
طرح جدید وام فوری بانک ملی / وام تا سقف مبلغ 5 میلیارد تومان به همه افراد جامعه به صورت فوری

به گزارش بانک اول بانک ملی با معرفی یک طرح تسهیلاتی جدید به نام «تام» برای افرادی که قصد دارند علاوه بر سپرده گذاری در بانک و دریافت سود آن از وام استفاده کنند ٬ نسبت به پرداخت تسهیلات تا سقف 5/000/000/000 تومان جهت اشخاص حقوقی و مبلغ 1/0000/0000/000 جهت اشخاص حقیقی اقدام می کند.

برای دریافت این وام نیازی به ضامن نیست زیرا سپرده اشخاص به عنوان وثیقه وام مسدود می گردد. نرخ سود پرداختی به سپرده 18 درصد و نرخ سود وام 17 درصد است.

مدت بازپرداخت این تسهیلات 60 ماهه است.

 طرح تسهیلات آنی ملی برای تامین نقدینگی مورد نیاز همه مشتریان حقیقی که تمایل دارند علاوه بر دریافت تسهیلات ارزان قیمت و آنی، منابع خود را نیز نزد بانک سپرده گذاری کرده و از سود آن بهره مند شوند، طراحی شده است.
 پرداخت تسهیلات موضوع طرح «تام» به تولیدکنندگان دارای پروانه بهره برداری و صاحبان جواز کسب، به منظور تامین سرمایه در گردش، سرمایه ثابت، مضاربه و... حداکثر تا سقف 50 میلیارد ریال خواهد بود.
پزشکان، مهندسان عضو نظام مهندسی، وکلا، قضات، اعضای هیات علمی دانشگاه و مدیران ارشد سازمان ها و نیز اعضای هیات مدیره شرکت های با بیش از 100 نفر نیروی کار، حداکثر تا سقف 20 میلیارد ریال می توانند از این وام فوری استفاده کنند، اما چنانچه پزشکان متقاضی تسهیلات مرتبط با شغل خود باشند، حداکثر سقف تسهیلات قابل پرداخت به آنها 50 میلیارد ریال خواهد بود.
 سایر مشاغل و افراد جامعه نیز می توانند حداکثر تا سقف 10 میلیارد ریال از تسهیلات موضوع طرح «تام» بهره مند شوند.
نرخ سود تسهیلات طرح از صفر تا 17 درصد و مدت بازپرداخت اقساط حداکثر 5 سال است.

وام گیرنده باید فاقد چک برگشتی و تسهیلات سررسید گذشته ٬ معوق یا مشکوک الوصول در کل شبکه بانکی کشور باشد.

پرداخت این وام به صورت فوری می باشد و در صورتی که افراد از قبل دارای حساب سپرده در بانک ملی هستند و یا افرادی که اکنون نسبت به افتتاح حساب سپرده بلند مدت در بانک ملی اقدام می نمایند در صورت ارایه درخواست تسهیلات حداکثر ظرف 48 ساعت می توانند وام خود را دریافت کنند.

در ضمن دریافت تسهیلات توسط اشخاص ثالث امکان پذیر است . یعنی افراد ثالث می توانند روی سپرده سایرین (وثیقه قرار دادن سپرده اشخاص دیگر) نسبت به دریافت تسهیلات اقدام نمایند.

 

اخبار مرتبط
با توجه به هماهنگی های انجام شده با بانک صادرات ایران به عنوان بانک عامل و تامین اعتبار لازم از سوی این بانک، واریز وام ۳۰ میلیون تومانی نوبت هفتم از عصر دیروز به حساب بیش از ۳۲ هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط آغاز شده است.
وام سیم کارت نوعی تسهیلات مالی است که به شما امکان می‌دهد تا به اندازه ارزش سیم کارت دائمی همراه اول خود وام دریافت کنید
علاوه براین براساس این اصلاحیه امکان انتقال به بازار سرمایه یا خرید دین اوراق گام (طبق ماده ۵ دستورالعمل) توسط دارنده اوراق گام به صورت ۲۵ درصد توسط متقاضی اول،‌۵۰ درصد توسط متقاضی دوم و ۷۵ درصد توسط متقاضی سوم و بعد از آن فراهم شد.
پیش از این هم محمدرضا جمشیدی دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی کشور گفته بود: بانک مرکزی به شکل رسمی و در دستورالعمل خود اعلام کرده که بانک‌ها موظف هستند برای اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج یک ضامن را قبول کنند، اما گاهی ممکن است متقاضیان فردی را به عنوان ضامن معرفی کنند که بر اساس ارزشیابی بانک، فرد صلاحیت کافی برای ضامن شدن را نداشته باشد بر این اساس بانک اعلام می‌کند که فرد ضامن دیگری را هم معرفی کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
رویا بیگدلی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

بانک که میری میگه باید پارتی داشته باشی یا حساب آنچنانی...رفتم پرسیدم حتی یجا گفت که دروغ خانم پیگیری نکن یچیزی گفتن دیگه...

جميل انگشتري
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

يعني سالي 1درصد سود ميدن بدون اينكه پولي بدن ماهانه اقساط رو ميگيرن بعد5 سال پول خودتون رو پس ميدن.

حسن عباسی فیروزجاه
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

بانک ملی واسه پنج میلیون تومان پدر منو درآورده کلی مدارک و ضامن از من خواست آبان میلیارد وام میده اونم فوری ؟؟

حسین امیری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

شما جیب ما رو نزن نمیخواد وام بدون ضامن بدی

مجید ش
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

زحمتشون میشه پول خودمون رو به عنوان وام به خودمون میدن 😂

قاسم قاسم آبادی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام و وقت بخیر دارم خدمت دوستان این وام و البته با مبلغ کمتر بانک مهر ایران داره درسته سود تمیده ولی سود ۱درصدی که داره ارزشمندش میکنه بعد ۱۸ ٪سود سالیانه کجا ۱۷٪ کل کجا شخصی اگر پولی داشته باشه میره زمین یا طلا میگیره نه بیاد خودشو مچل بانک کنه طرحی بدید که ۱٪ به نفع مردم باشه نه ۱۶٪ به ضرر

رویا یهری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

این طرح وام هم مال اقا و اقازاده مبشه مردم عادی که نمی تونن ماهی ۱۲۵میلیون ماهی قسط بدن

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها