پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

انواع وام های بانک اقتصاد نوین

24 خرداد 1401
 انواع وام های بانک اقتصاد نوین

به گزارش بانک اول بانک اقتصاد نوین از جمله بانک‌های خصوصی فعال کشور است که در سبد محصولات و خدمات خود انواع تسهیلات و وام‌ها را به مشتریان واجد شرایط اعطا می‌کند. این مجموعه در حال حاضر چندین طرح تسهیلاتی دارد و در قالب انواع قراردادها و عقود بانکی به مشتریان حائز شرایط وام می‌دهد.

طرح تسهیلاتی صبا

این طرح به چهار بخش مختلف تقسیم می‌شود. در طرح تسهیلاتی صبا 1 و 2 به ترتیب به دارندگان سپرده‌های‌ کوتاه مدت عادی و قرض الحسنه جاری، تا سقف 500 میلیون تومان وام پرداخت می‌‍شود. اما صبا 3 و 4 مختص پذیرندگان، یعنی دارندگان دستگاه پوز، است. این نوع تسهیلات هم براساس نوع سپرده به این افراد تعلق می‌گیرد و بین 20 میلیون تا 500 میلیون تومان به واجدین شرایط وام پرداخت می‌شود. لازم به ذکر است که به صورت کلی وام طرح تسهیلاتی صبا در قالب کارت اعتباری هم برای مشتریان وجود دارد.

طرح تسهیلاتی کوشان

افرادی که سپرده مورد نظر این طرح را داشته باشند، امکان درخواست تسهیلات کوشان را خواهند داشت. مشتریانی که خواهان دریافت این وام هستند باید به یکی از شعب بانک اقتصادنوین مراجعه کرده و با توجه به شرایط خود، مبلغ، نرخ سود و تعداد اقساط پیشنهادی را به بانک ارائه دهند. بانک هم بعد از بررسی شرایط متقاضی و در صورت قبول، وام را اعطا خواهد کرد.

طرح تسهیلاتی ارزینو

افرادی که ارز مازاد دارند، می‌توانند ضمن نگهداری آن در بانک، تحت شرایطی وام آسان دریافت کنند. به این منظور متقاضیان واجد شرایط باید 500 تا 750 یورو در یکی از شعب بانک اقتصاد نوین سپرده داشته باشند. این مبلغ به عنوان وثیقه بازپرداخت وام خواهد بود.

کارت اعتباری انتخاب نوین

افرادی که مایل به خرید لوازم خانگی هستند اما نقدینگی کافی ندارند، می‌توانند از کارت انتخاب نوین بهره ببرند. منتهی این افراد باید به نمایندگی‌های گروه انتخاب مراجعه کنند. سپس کالای مورد نظر خود را انتخاب کرده و پیش فاکتور آن را هم بگیرند. بعد از آن باید به یکی از شعب بانک اقتصاد نوین مراجعه کرده تا فرآیند اعتبارسنجی انجام شود. در صورتی که فرد توان بازپرداخت تسهیلات را داشته باشد، کارت اعتباری خرید کالا برای وی صادر خواهد شد.

تسهیلات در قالب انواع عقود بانکداری

این مجموعه در قالب انواع عقود بانکداری اسلامی هم به مشتریان واجد شرایط وام اعطا می‌کند. از جمله آن‌ها تسهیلات قرض الحسنه ازدواج است که آمار میزان اعطای آن هم برای متقاضیان در دسترس قرار دارد. دیگر تسهیلات این بانک در قالب عقود مشارکت مدنی، مضاربه، ضمانت نامه، اعتبار اسنادی داخلی – ریالی، خدمات ارزی و خدمات ریالی ویژه به مشتریان واجد شرایط ارائه می‌شود.

 

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ سه میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله تعیین شده است.
این طرح از جمله طرح‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک رفاه کارگران است که مشتریان این بانک می‌توانند بر اساس میانگین ایجادی در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند. بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در مقاطع مختلف از تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه بهره‌مند و یا امتیاز حساب استفاده نشده را به کارکنان خود انتقال دهند.
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه متخصصان ایرانی دانش‌آموخته خارج از کشور نیز می‌توانند برای درخواست بهره‌مندی از این تسهیلات، از طریق ارتباط با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری اقدام کنند، گفت: هر متقاضی صرفاً مجاز به استفاده از یکی از تسهیلات ساخت/خرید و یا ودیعه اجاره مسکن است و در صورت استفاده از یکی از این دو، امکان معرفی برای تسهیلات مسکن دیگر وجود ندارد.
تسهیلات خرید لوازم خانگی بانک‌ها بر اساس درخواست مشتری از ۵ میلیون، ۱۰ میلیون، ۳۰ میلیون، ۵۰ میلیون، ۱۰۰، ۱۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها