جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

طرح وام 200 میلیون تومانی و 2 میلیارد تومانی بانک صادرات با سود 4 درصدی تا نیمه شعبان(27 اسفند) ویژه عموم

24 خرداد 1401
طرح وام 200 میلیون تومانی و 2 میلیارد تومانی بانک صادرات با سود 4 درصدی تا نیمه شعبان(27 اسفند) ویژه عموم

به گزارش بانک اول بانک صادرات با معرفی طرحی به نام مژده به کلیه افرادی که تا تاریخ 1400/12/27 (نیمه شعبان) نسبت به افتتاح حساب و تکمیل موجودی خود اقدام نمایند تا 2 برابر موجودی به شرط ماندگاری 3 ماه وام و تسهیلات ارزان قیمت اعطا می کند.

نرخ سود تسهیلات برای اشخاص حقیقی 4 درصد و سقف تسهیلات برای این افراد 200/000/000 تومان است و برای افراد دارای کسب و کار و نیز اشخاص حقوقی سقف وام 2/000/000/000 تومان و با سود 4 الی 12 درصدی پرداخت می شود.

مهلت استفاده از طرح تسهیلاتی «مژده»؛ تنها تا نیمه شعبان(27 اسفندماه)

فرصت افتتاح حساب و بهره‌مندی از وام جدید بانک صادرات ایران در طرح «مژده» تا نیمه شعبان (27 اسفندماه) فراهم است و اشخاص حقیقی، حقوقی و صاحبان مشاغل و کسب و کار می‌توانند با حداقل سه ماه سپرده‌گذاری در قالب این طرح، از فرصت دریافت تسهیلات جدید با نرخ ترجیحی 4 تا 12 درصد استفاده کنند.

 

مشتریان حقیقی؛ پرداخت 2 برابر موجودی 3 ماهه با نرخ 4 درصد

متقاضیان و اشخاص حقیقی می‌توانند با افتتاح حساب جدید در قالب طرح «مژده»  به صورت قرض‌الحسنه جاری بدون دسته‌چک/با دسته‌چک (مسدود در حساب) یا قرض‌الحسنه پس‌انداز تا 2 برابر میزان موجودی خود تسهیلات دریافت کنند.

حداقل مدت سپرده‌گذاری در این طرح 3 ماه است و مشتریان حقیقی می‌توانند در این طرح تا سقف 200 میلیون تومان با نرخ 4 درصد و اقساط مساوی 36 ماهه و با وثیقه‌گذاری 50 درصد مبلغ درخواستی، از بانک صادرات ایران تسهیلات دریافت کنند.

فرصت افتتاح حساب جدید در این طرح تا 27 اسفند ماه، نیمه شعبان و میلاد مبارک حضرت ولی عصر(عج) ادامه دارد و بهترین فرصت برای اشخاص حقیقی در استفاده از مزایای این طرح و نرخ 4 درصدی تسهیلات آن در قالب کارت مرابحه اعتباری است.

 

وام بانک صادرات

مشتریان حقوقی و صاحبان مشاغل و کسب و کار؛ بهره‌مندی از وام و  تسهیلات 2 میلیارد تومانی

ویژگی مهم این طرح برای اشخاص حقوقی و صاحبان مشاغل، سقف 2 میلیارد تومانی تسهیلات است و این مشتریان هم با سپرده‌گذاری در حساب‌های قرض‌الحسنه جاری بدون دسته چک و یا قرض‌الحسنه پس‌انداز ویژه این طرح می‌توانند از تسهیلات «مژده» تا سقف 2 میلیارد تومان و با اقساط صرفا ۱۲ ماهه بهره‌مند شوند.

بر اساس این طرح، به سپرده‌های سه‌ماهه تا یک برابر، سپرده‌های شش‌ماهه تا 1.5 برابر و سپرده‌های یک‌ساله تا دو برابر مبلغ سپرده، تسهیلات با نرخ‌ سود ۱۲، ۸ و ۴درصد پرداخت می‌شود.

وام و تسهیلات بانک صادرات

نکته 1: وام گیرنده باید مدارک لازم دال بر توانایی بازپرداخت اقساط را به بانک ارایه نماید (فیش حقوقی برای حقوق بگیران و مدرک شغلی برای سایرین)

نکته2: وام گیرنده و ضامنین باید فاقد هرگونه هرگونه چک برگشتی و تسهیلات یررسید گذشته , معوق یا مشکوک الوصول در شبکه بانکی کشور باشند.

 


 

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ سه میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله تعیین شده است.
این طرح از جمله طرح‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک رفاه کارگران است که مشتریان این بانک می‌توانند بر اساس میانگین ایجادی در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند. بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در مقاطع مختلف از تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه بهره‌مند و یا امتیاز حساب استفاده نشده را به کارکنان خود انتقال دهند.
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه متخصصان ایرانی دانش‌آموخته خارج از کشور نیز می‌توانند برای درخواست بهره‌مندی از این تسهیلات، از طریق ارتباط با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری اقدام کنند، گفت: هر متقاضی صرفاً مجاز به استفاده از یکی از تسهیلات ساخت/خرید و یا ودیعه اجاره مسکن است و در صورت استفاده از یکی از این دو، امکان معرفی برای تسهیلات مسکن دیگر وجود ندارد.
تسهیلات خرید لوازم خانگی بانک‌ها بر اساس درخواست مشتری از ۵ میلیون، ۱۰ میلیون، ۳۰ میلیون، ۵۰ میلیون، ۱۰۰، ۱۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
فرشید هروی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام ، خسته نباشید . از چی پشتیبانی میشه !!!؟ از وام با سود خوب و کمتر !!؟؟ آخه کسی نیست به آقای مدیر کل صادرات بگه که کسی که دستش خالیه !!! وام ۲۰۰میلیونی خوبه !!!!! ولی از کجا ۱۰۰ میلیون بیاره و ۳ ماه بخوابونه ،که وام رو بگیره !!!! باز هم به نفع سرمایه دار!!!! نه قشر متوسط و ضعیف جامعه!!!!؟؟؟?؟؟؟؟؟

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها