پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

وام 120 میلیون تومانی قرض الحسنه بانک رسالت با سود 2 درصد و اقساط 60 ماهه

24 خرداد 1401
وام 120 میلیون تومانی قرض الحسنه بانک رسالت با سود 2 درصد و اقساط 60 ماهه

به گزارش بانک اول در شرایط تورمی شدید کشور و با توجه به آمارهای رسمی و غیر رسمی که حکایت از تورم بالای 40 درصدی در اقتصاد ایران می دهد ٬ دریافت وام با سود معمولی 18 درصدی بانک ها هم مقرون به صرفه هست ٬ حال اگر امکان دریافت وامی با سود کمتر میسر باشد که دیگه یک امتیاز محسوب می شود.

یکی از معدود بانک های کشور که اقدام به پرداخت وام و تسهیلات قرض الحسنه با سود بسیار پایین می کند ٬ بانک دولتی قرض الحسنه رسالت است . این بانک با توجه به اینکه سودی بابت سپرده کذاری مشتریان به آنها پرداخت نمی کند ٬ امکان پرداخت وام با کارمزد 2 الی 4 درصدی را دارد.

تمام افراد جامعه که بالای 18 سال سن دارند اعم از اینکه کارمند و یا دارای شغل آزاد باشند به شرط توانایی باز پرداخت اقساط می توانند از تسهیلات بانک رسالت استفاده کنند.

برای دریافت وام از بانک رسالت لازم است یک حساب قرض الحسنه در این بانک افتتاح کنید و بین 3 تا 6 ماه نسبت به سپرده گذاری در آن اقدام کنید.

وام بانک رسالت

در این سپرده گذاری بین 20 تا 100 درصد مبلغ سپزده گذاری می توانید تسهلات دریافت کنید

100% به ازای 6 ماه خواب سپرده در بازپرداخت 12 ماهه

هرماه اضافه‌تر خواب سپرده، 2 قسط به طول مدت بازپرداخت افزوده می‌شود.

مدت زمان بازپرداخت:

60 ماه برای وام به میزان 20% معدل حساب

48 ماه برای وام به میزان 40% معدل حساب

36 ماه برای وام به میزان 60% معدل حساب

24 ماه برای وام به میزان 80% معدل حساب

12 ماه برای وام به میزان 100% معدل حساب

هر ماه اضافه‌تر خواب سپرده 2ماه به میزان بازپرداخت اقساط افزوده می‌شود.

نحوه دریافت وام 2 درصدی بانک رسالت بدون سپرده گذاری:

یکی از ویژگی های این طرح وام امکان انتقال امتیاز به سایرین است . این موضوع باعث شده بازار خرید و فروش وام بانک رسالت حسابی داغ شود و افرادی که امتیاز وام خود را احتیاج ندارند می توانند آن را به سایرین واگذار کنند .

نحوه انتقال امتیاز وام بانک رسالت

روش انتقال امتیاز وام بانک قرض الحسنه رسالت چه زمانی که شما قصد فروش امتیاز وام بانک رسالت را دارید. و یا هنگامی که برای مساعدت و کمک به دوستان و نزدیکان و یا افراد نیازمند قصد انتقال امتیاز خود را دارید، به یک شکل می باشد. برای انتقال امتیاز ابتدا می بایستی وارد سایت بانک رسالت شوید.سپس بر روی گزینه پیشخوان بانک رسالت کلیک نمایید. برای ورود به پیشخوان مجازی بانک رسالت در محل های تعیین شده کد ملی و شماره موبایل خودتان را وارد نماید. عبارت امنیتی را نیز که نوشته شده در محل مربوطه درج نمایید.

پس از ورود به پیشخوان مجازی بانک رسالت بر روی گزینه تسهیلات که در منوی سمت راست است کلیک نمایید. با کلیک بر روی گزینه تسهیلات چند گزینه ظاهر می شود. شما بر روی گزینه معرفی وام کلیک نمایید. در صفحه باز شده در بالای صفحه ابتدا باید شماره حسابی که قصد دارد امتیاز را از آن حساب منتقل نمایید مشخص سازید. افرادی که از ده یا پانزده سال پیش در بانک رسالت حساب دارند دارای چند شماره حساب می باشند. حساب های قدیمی بانک رسالت با عدد ۳۰۱ و ۳۰۲ شروع می شوند.اما حساب های که دو سه سال اخیر افتتاح حساب شده اند همه با عدد ۱۰ شروع شده اند.

انتقال امتیاز در پیشخوان رسالت با ثبت کد ملی و شماره حساب متقاضی وام

در پایین صفحه مربوط به انتقال امتیاز وام بانک رسالت شما می بایستی کد ملی و شماره حساب انتقال گیرنده امتیاز وام بانک رسالت و میزان امتیازی که قصد انتقال آن را دارید همراه با مدت زمان آن تعیین نمایید. سپس با تیک قبولی مقررات بانک، تقاضای خود برای انتقال امتیاز وام رسالت را ثبت نمایید. با ثبت تقاضا در همان صفحه یک کد رهگیری ظاهر می شود .که شما بهتر است این کد رهگیری را برای خودتان یادداشت نمایید. البته این کد رهگیری از طریق سامانه اطلاع رسانی بانک رسالت نیز به شماره موبایل شما پیامک می گردد.

اگر شما در همان پیشخوان بانک رسالت در منوی سمت راست بر روی گزینه درخواست های من کلیک نمایید. مشاهده خواهید کرد که درخواست شما برای انتقال امتیاز وام بانک رسالت، در لیست درخواست های شما قرار گرفته و زمان دقیق ثبت درخواست شما هم ذکر شده است. اما در مقابل درخواست شما برای انتقال امتیاز وام بانک رسالت نوشته شده در حال بررسی. عموما بانک ظرف ۲۴ ساعت تقاضای شما را بررسی می نمایید اگر به اندازه کافی امتیاز در حساب بانک رسالت خودتان داشته باشید. بانک این انتقال امتیاز رسالت را تایید می نماید. با تایید بانک عبارت انجام شد، جایگزین عبارت درحال بررسی می گردد. مانند تصویر زیر که مربوط به حساب خود من می باشد.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام وام بانک قرض الحسنه رسالت 

در هنگام ثبت نام وام  بانک قرض الحسنه رسالت و افتتاح حساب در بانک رسالت مدارک هویتی نظیر شناسنامه و کارت ملی ضروری می باشند. اما از آنجا شرط لازم برای پرداخت وام بانک رسالت انجام اعتبارسنجی در سامانه مرآت می باشد. برای موفقیت در اعتبارسنجی مدارکی نظیر معدل حساب در بانک رسالت و یا سایر بانک ها، فیش حقوقی و مدارک شغلی لازم می باشند. علاوه براین بارگذاری سند مالکیت اموال و یا سهام ، سود سهام و سود بانکی مفید است. هر مدرک و سندی نظیر اجاره نامه که دال بر تمکن مالی و توان مالی وام گیرنده برای بازپرداخت اقساط خود می باشد، می تواند نتیجه بخش باشد. در این زمینه از شما دعوت می کنم مقاله اینجانب در رابطه با نحوه اعتبارسنجی وام بانک ر سالت را مطالعه نمایید.

برای دریافت وام در بانک قرض الحسنه رسالت چند ضامن لازم است؟

معمولا بانک قرض الحسنه رسالت برای پرداخت وام های خود یک ضامن (کارمند و یا دارای شغل آزاد ) می خواهد.

تمام مراحل افتتاح حساب و نیز درخواست تسهیلات در بانک رسالت به صورت غیر حضوری و از طریق پیشخوان مجازی این بانک انجام می شود.

وام گیرنده و ضامنین باید فاقد هر گونه چک برگشتی و تسهیلات سررسید گذشته ٬ مشکوک الوصول یا معوق در شبکه بانکی کشور باشند.

 

 

 

 

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ سه میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله تعیین شده است.
این طرح از جمله طرح‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک رفاه کارگران است که مشتریان این بانک می‌توانند بر اساس میانگین ایجادی در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند. بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در مقاطع مختلف از تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه بهره‌مند و یا امتیاز حساب استفاده نشده را به کارکنان خود انتقال دهند.
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه متخصصان ایرانی دانش‌آموخته خارج از کشور نیز می‌توانند برای درخواست بهره‌مندی از این تسهیلات، از طریق ارتباط با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری اقدام کنند، گفت: هر متقاضی صرفاً مجاز به استفاده از یکی از تسهیلات ساخت/خرید و یا ودیعه اجاره مسکن است و در صورت استفاده از یکی از این دو، امکان معرفی برای تسهیلات مسکن دیگر وجود ندارد.
تسهیلات خرید لوازم خانگی بانک‌ها بر اساس درخواست مشتری از ۵ میلیون، ۱۰ میلیون، ۳۰ میلیون، ۵۰ میلیون، ۱۰۰، ۱۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
رضا رضایی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با سلام. هیچکدام از خدمات بانک رسالت را نتوانستم از طریق پیشخوان مجازی یا سامانه مرات انجام دهم. در تمام موارد حضور در بانک را ضروری دانستند.

علی رضایی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام .اما به نظر میرسه میزان میانگین حساب جهت پرداخت تسهیلات مانند گذشته نیست.در واقع بانک رسالت در جهت اهدافی از برخی ارگانهای نیمه خصوصی حمایت میکند.ووامهای کم بهره به انان میدهد در واقع امتیاز ما مشتریان یک مقداری کاهش پیدا میکنه تا در جای دیگه به پرسنلی دیگر وام پرداخت بشه.من چندین ساله مشتری رسالت هستم .اوایل خوب بود.ولی الان دیگه .....

رضا کاظم زاده
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

بعد یکسال سپرده گذاری فهمیدم که دروغ میگن. درصدش حداقل ۲۵ درصد هستش

یاسین شهدادزهی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام آقا مادر من از طریق کمیته از بانک رسالت وام ۵۰ میلیونی بدون سود ثبت نام کرد اونا گفتن هیچ سودی نداره. اما الان که وام رو به حسابمون واریز کردگفتن غیر از اون ۵۰ میلیون ،۷ میلیون دیگه به خاطر خدمات ازتون میگیریم این درحالیه که به ما هیچ خدماتی هم ارائه نکردن. من حساب کردم تقریبا این پول اضافی که ازمون میگیرن میشه ۱۴ درصد سود. الانم هیچکی جوابگو نیست

رحیم پریدار
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

من انتقال امتیاز وام 100میلیونی رو خریدم ولی بانک سند زمین کشاورزی رو ازم قبول نمیکنه در سامانه مرات، ب تهران هم زنگ زدم گفت حسابت زیاد کار نکرده خب من وقتی سند 2هکتار زمین درجه 1کشاورزی ک قیمتش 4میلیارد هست میذارم برای اعتبار سنجی واسه 100میلیون وام ازم قبول نمکنین چطور میتونم این وام رو بگیرم

یونس بی آزار
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با سلام فقط اینو میتونم بگم در این تاریکی بانک های کشور که برای یک وام چندین ضامن میخوان و با درصد بالا و سختی فراوان بانک قرض الحسنه رسالت نور تابانی هست در عرصه بانکداری واقعی اسلامی و مدرن.رسالت عشقه👍

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها