چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 2024,April

ماشین‌های بانکی بانک دی به سامانه صیاد متصل شدند

24 خرداد 1401
ماشین‌های بانکی بانک دی به سامانه صیاد متصل شدند

به گزارش بانک اول با اتصال ماشین‌های بانکی بانک دی به سامانه صیاد، دریافت خدمات ثبت، تأیید و انتقال چک‌های جدید بانک دی برای دارندگان کارت‌های این بانک بر روی تمامی ماشین‌های بانکی دی (خودپرداز، خودگردان، کیوسک و کش‌لس) فراهم شده است.درضمن تأیید و انتقال چک‌های جدید تمامی بانک‌ها برای دارندگان کارت بانک دی بر روی ماشین‌های بانکی این بانک امکان‌پذیر است.

قبل از این، دسترسی به سامانه صیاد و دریافت خدمات ثبت صدور، تأیید و انتقال چک از طریق دی‌نت (اینترنت بانک)، دی‌جت (موبایل بانک) و شعب بانک‌ دی امکان‌پذیر بود.

 یادآور می‌شود براساس «قانون اصلاح قانون صدور چک»، چک‌های جدید صیادی که ظاهر متفاوت از چک‌های قدیمی دارند و حاوی عبارت «کارسازی این چک منوط به ثبت صدور، دریافت و انتقال آن در سامانه صیاد است» هستند، در زمان صدور باید در سامانه صیاد نیز ثبت شوند. ذینفعان این چک‌ها نیز علاوه بر دریافت برگ چک باید تأیید دریافت چک را در سامانه صیاد ثبت کنند.

گفتنی است، در صورت عدم ثبت سیستمی چک در سامانه صیاد توسط صادرکننده و تأیید دریافت آن توسط ذی‌نفع، بانک امکان پرداخت وجه چک به ذی‌نفع را نخواهد داشت.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی در جریان اعطای وام، وثیقه نقدی از مشتریان دریافت نمی‌کند.
بانک اول - بانک دی در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و تسهیل ارتباط بین بازار کار و مراکز علمی و دانشگاهی، اولویت‌های پژوهشی سال ۱۴۰۱ را اعلام کرد.
بانک اول - بانک دی به منظور تکریم مشتریان و حمایت از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی، طرح ویژه بخشودگی مانده جرایم بدهی بدهکاران را اجرایی کرد.
بانک اول - با هدف تسهیل دسترسی مشتریان به خدمات بانکی در روزهای پایانی سال، ساعت کاری شعبه‌های بانک دی در سراسر کشور افزایش یافت.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها