پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

نحوه دریافت وام فوری یک میلیارد تومانی بانک توسعه تعاون + مبلغ اقساط

24 خرداد 1401
نحوه دریافت وام فوری یک میلیارد تومانی بانک توسعه تعاون + مبلغ اقساط

به گزارش بانک اول افرادی که مایل به دریافت وام فوری طرح همراه بانک توسعه تعاون هستند باید سپرده بلندمدت در این مجموعه داشته باشند. نرخ سود این تسهیلات 18 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام هم 48 ماهه است. مبلغ وام متناسب با سپرده گذاری افراد متغیر است، اما سقف این تسهیلات به 1 میلیارد تومان می‌رسد. افراد برای دریافت این وام نیازی به ارائه ضامن معتبر، سند، سفته و … ندارند. ضمانت اصلی برای پرداخت این نوع وام، سپرده است. یعنی سپرده فرد وام گیرنده تا زمان تسویه کامل اقساط مسدود خواهد شد و افراد امکان برداشت پول از حساب خود را نخواهند داشت.

 

لازم به ذکر است که در مدت مسدودی سپرده، به اصل مبلغ حساب 16 درصد سود تعلق می‌گیرد. افرادی امکان دریافت این تسهیلات را خواهند داشت که به نام ایشان هیچ بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی وجود نداشته باشد. متقاضیان تسهیلات طرح همراه بانک توسعه تعاون باید مبلغی را برای تشکیل پرونده و همچنین انجام فرآیند اعتبارسنجی بپردازند.

اگر بانک به فردی، با توجه به مبلغ سپرده وی، وام یک میلیارد تومانی را با سود مشخص شده بپردازد و زمان بازپرداخت این تسهیلات هم برای او همان 48 ماه تعیین شود، مبلغ اقساط وی 29 میلیون و 375 هزار تومان خواهد بود. کل سود این وام 409 میلیون و 999 هزار و 981 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 1 میلیارد و 410 میلیون و 60 هزار تومان است.

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ سه میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله تعیین شده است.
این طرح از جمله طرح‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک رفاه کارگران است که مشتریان این بانک می‌توانند بر اساس میانگین ایجادی در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند. بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در مقاطع مختلف از تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه بهره‌مند و یا امتیاز حساب استفاده نشده را به کارکنان خود انتقال دهند.
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه متخصصان ایرانی دانش‌آموخته خارج از کشور نیز می‌توانند برای درخواست بهره‌مندی از این تسهیلات، از طریق ارتباط با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری اقدام کنند، گفت: هر متقاضی صرفاً مجاز به استفاده از یکی از تسهیلات ساخت/خرید و یا ودیعه اجاره مسکن است و در صورت استفاده از یکی از این دو، امکان معرفی برای تسهیلات مسکن دیگر وجود ندارد.
تسهیلات خرید لوازم خانگی بانک‌ها بر اساس درخواست مشتری از ۵ میلیون، ۱۰ میلیون، ۳۰ میلیون، ۵۰ میلیون، ۱۰۰، ۱۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
من
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

ن خداییش یارو ۱ میلیارد پولشو بده به بانک 16% سالیانه بعد وام بگیره 18% سود بده یعنی باید طرف اسکیزوفرنی داره اینکارو بکنه

کرمانج
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

چه طرح مزخرفی ا خودت پول بزاری بانک همونو بهت بده 18 درصد هم سود بدی بانکداری اسلامی دیگه ازین بهتر نمیشه😏🙁☹

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها