پنجشنبه, 30 فروردین 1403 2024,April

وام 200 میلیون تومانی بانک رفاه به چه کسانی تعلق می گیرد؟

24 خرداد 1401
وام 200 میلیون تومانی بانک رفاه به چه کسانی تعلق می گیرد؟

به گزارش بانک اول متقاضیان دریافت تسهیلات تعمیر مسکن که مشتری بانک رفاه هستند، می‌توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه تا سقف 200 میلیون تومان، تسهیلات با سود 18 درصد دریافت کنند. به منظور دریافت این تسهیلات، داشتن سپرده قرض الحسنه در یکی از شعب بانک رفاه ضروری است. افرادی امکان درخواست این وام را دارند که حداقل سه ماه از مدت زمان سپرده گذاری آن‌ها گذشته باشد. ضمنا متقاضیان این تسهیلات متناسب با مبلغ وام، باید ضامن یا ضامن‌های رسمی به بانک معرفی کنند. بنابراین لازم نیست وام گیرندگان سند ملک موضوع این تسهیلات را در رهن بانک بگذارند.

این وام مسدودی سپرده ندارد و افراد می‌توانند تا پایان مدت زمان بازپرداخت اقساط، واریزها و برداشت‌های لازم را داشته باشند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات هم 48 ماه اعلام شده است. متقاضیان این تسهیلات باید هزینه‌های مربوط به تشکیل پرونده و اعتبارسنجی را هم پرداخت کنند.

میزان اقساط وام 200 میلیون تومانی

طبق قوانین بانکی موجود، متقاضیان انواع تسهیلات نباید بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی داشته باشند. به علاوه داشتن حداقل میانگین حساب مورد نظر بانک رفاه، برای دریافت تسهیلات تعمیر مسکن این مجموعه ضروری است.

اگر بانک حداکثر مبلغ وام را با نرخ سود مشخص شده و زمان بازپرداخت 48 ماهه به یکی از متقاضیان بپردازد، میزان اقساط برای وی 5 میلیون و 875 هزار تومان خواهد بود. کل سود این مبلغ وام 81 میلیون و 999 هزار و 996 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 282 میلیون و 59 هزار و 996 تومان است.

اخبار مرتبط
بانوان متقاضی این وام، می توانند با مراجعه به هر یک از شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در سراسر کشور نسبت به افتتاح سپرده مربوطه اقدام و از ۴ مرحله وام قرض الحسنه این بانک(مجموعاً ۲۰۲ میلیون تومان) به صورت متوالی بهره مند شوند.
اگر خانواده‌ای صاحب فرزند سوم و بیشتر از سال ۱۳۹۹ به بعد شود نیز می‌تواند از تسهیلات قرض‌الحسنه خرید، ساخت یا وام ودیعه مسکن، بهره‌مند شود که میزان مبلغ این وام، ۳۰۰ میلیون تومان تعیین خواهد شد و زمان بازپرداخت آن نیز ۲۰ سال است.
چنانچه افراد به شعب مراجعه می‌کنند و شکایت و درخواستی دارند، می‌توانند با تماس با سامانه ارتباطات مردمی بانک مرکزی (شماره تلفن ۲۷۰۶) یا «سامانه رسیدگی به شکایات و ارتباط مردمی»، درخواست‌ها و شکایت‌های خود را ثبت کنند.
بانک پارسیان این طرح تسهیلاتی را برای تمامی کسب و کارها، شرکت‌ها، اصناف، مشاغل حرفه‌ای و واحدهای اقتصادی اعم از تولیدی، خدماتی و بازرگانی تدارک دیده است. همچنین بانک پارسیان این تسهیلات را به اشخاص حقیقی اعم از بانوان خانه‌دار سپرده گذار، موجران، کارمندان، حقوق بگیران، بازنشستگان و مستمری بگیران پرداخت می‌کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
بابک
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

این وام نیست خالی کردن جب ملت هست ، وامی که نزدیک به نصف مبلغ وام هم سود بیاد روش وام نیست که غارت جیب مردم هست ، مگه وام ۴۰ درصد هم داریم ، با سود سالانه مردم رو گول میزنند و آخر سر سودی که از جیب مردم درمیاد سرسام آوره ، یزا ۲۰۰ ملیون ۸۲ ملیون تومن پول اضافی از جیب مردم درمیاد یعنی ۲۸۳ ملیون بازپرداخت وام ۲۰۰ ملیونی هست

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها