جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

وام قرض الحسنه 100 میلیون تومانی بانک سپه با کارمزد 4 درصد و اقساط 84 ماهه

24 خرداد 1401
وام قرض الحسنه 100 میلیون  تومانی بانک سپه  با کارمزد 4 درصد و اقساط 84 ماهه

به گزارش بانک اول این وام خوداشتغالی نیازمند داشتن حساب قرض الحسنه است. یعنی متقاضی یا باید در یکی از شعب بانک سپه، سپرده قرض الحسنه داشته باشد یا آن را افتتاح کند. اما متقاضیان این وام باید ضامن رسمی و سند ملکی هم داشته باشند. اگر متقاضیان خواهان ۲۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه خود اشتغالی باشند، داشتن ضامن کافی است.

برای وام ۵۰ میلیون تومانی خوداشتغالی هم باید دو ضامن معتبر به بانک ارائه شود. اما افرادی که خواهان ۱۰۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه خوداشتغالی هستند، باید علاوه بر ارائه ضامن‌های معتبر، سند ملکی هم داشته باشند.

این وام قرض الحسنه است و سودی به آن تعلق نمی‌گیرد. تنها این تسهیلات کارمزد ۴ درصدی دارد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام ۸۴ ماه اعلام شده است.

شرایط ۱۰۰ میلیون تومان وام خوداشتغالی
طبق قوانین بانکی، متقاضیان نباید دارای بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی باشند. در صورتی که بازپرداخت تسهیلات به تعویق بیفتاد، نرخ وجه التزام ۱۲ درصد است. براساس اعلام بانک سپه، افراد خواهان این تسهیلات باید حداقل یک میلیون تومان موجودی در حساب سپرده خود داشته باشند. ضمنا این وام مسدودی سپرده ندارد و وام گیرندگان می‌توانند در طول بازپرداخت اقساط، از حساب خود استفاده کنند.

در صورتی که فردی معرفی نامه یکی از نهادهای مذکور را داشته باشد و بانک هم حداکثر مبلغ وام خود اشتغالی را با نرخ کارمزد مشخص شده و تعیین مدت زمان بازپرداخت ۸۴ ماهه به ایشان بپردازد، میزان اقساط این تسهیلات برای وی به صورت ماهیانه، یک میلیون و ۱۹۰ هزار و ۴۷۶ تومان خواهد بود.

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ سه میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله تعیین شده است.
این طرح از جمله طرح‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک رفاه کارگران است که مشتریان این بانک می‌توانند بر اساس میانگین ایجادی در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند. بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در مقاطع مختلف از تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه بهره‌مند و یا امتیاز حساب استفاده نشده را به کارکنان خود انتقال دهند.
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه متخصصان ایرانی دانش‌آموخته خارج از کشور نیز می‌توانند برای درخواست بهره‌مندی از این تسهیلات، از طریق ارتباط با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری اقدام کنند، گفت: هر متقاضی صرفاً مجاز به استفاده از یکی از تسهیلات ساخت/خرید و یا ودیعه اجاره مسکن است و در صورت استفاده از یکی از این دو، امکان معرفی برای تسهیلات مسکن دیگر وجود ندارد.
تسهیلات خرید لوازم خانگی بانک‌ها بر اساس درخواست مشتری از ۵ میلیون، ۱۰ میلیون، ۳۰ میلیون، ۵۰ میلیون، ۱۰۰، ۱۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها