پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

8 ویژگی منحصر به‌فرد و کاربردی در جدیدترین نسخه تاپ

24 خرداد 1401
8 ویژگی منحصر به‌فرد و کاربردی در جدیدترین نسخه تاپ

تاپ، انتخابی کاربردی و مطمئن

تابان آتی پرداز (تاپ) به‌واسطه بهره‌مندی از حمایت بانک پارسیان و در کنار نظارت بانک مرکزی و پلیس فتا بستری کاملا امن را برای کاربران ایجاد کرده است. بیش از 2 میلیون کاربر فعال روزانه هزاران مرتبه از خدمات تاپ استفاده می‌کنند تا علاوه‌بر انجام طیف وسیعی از امور پرداختی روزمره خود، صرفه جویی در زمان و هزینه را نیز تجربه کنند.

2318 پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته تاپ همیشه همراه شماست تا در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوالی در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگو باشد. رفاه کاربران همیشه برای تیم توسعه محصول تاپ یک چالش بزرگ بوده است؛ به همین دلیل در هر نسخه سعی می‌شود تا با بررسی نیاز مخاطبین فرایند استفاده آسان‌تر شده و خدماتی ارائه شود که به طیف وسیع‌تری از نیاز مخاطبین پاسخ دهد.

جدیدترین نسخه تاپ چه ویژگی‌هایی دارد؟

اصلی‌ترین هدف مجموعه در ارائه نسخه 4.8.0 بهبود فرایند خدمات فعلی و افزودن سرویس‌هایی کاربردی بود که در این نسخه تغییرات زیر اعمال شده است:

خدمات پیشخوان پلیس

یکی از شلوغ‌ترین مراکز اداری بدون شک دفاتر پلیس + 10 است. روزانه تعدادی کثیری از مراجعین برای امور خودرویی به این مراکز اشاره می‌کنند که در جدیدترین نسخه تاپ خدمات لاین خودرویی زیر نیز در اپلیکیشن افزوده شده است:

جریمه و خلافی خودرو: در جدیدترین سرویس پرداخت خلافی شما قابلیت مشاهده تصویر، زیر جزئیات و پرداخت موردی را خواهید داشت. علاوه‌بر آن امکان تسویه حساب درلحظه از مهم‌ترین ویژگی‌های جدیدترین نسخه منتشر شده است.

استعلام پلاک‌های فعال: این سرویس بدون شک در زمان تعویض پلاک یکی از اطلاعات مورد نیاز است. شما می‌توانید در این بخش پلاک‌های فعال کد ملی خود را مشاهده کنید.

استعلام نمره منفی گواهینامه خودرو: این سرویس بر مبنای کد ملی نمره منفی درج شده در گواهی نامه شما را نمایش می‌دهد.

استعلام وضعیت گواهینامه: این سرویس نمایانگر ریز فرایند صدور گواهینامه است و می‌توانید وضعیت صدور گواهی نامه خود را بررسی کنید.

استعلام ممنوع الخروجی: چک کردن ممنوع الخروجی یکی از مهم‌ترین اقدامات برای رفتن به سفر خارجی است که در این سرویس وضعیت مجاز یا ممنوع الخروج بودن شما نیز نمایش داده می‌شود.

بخش پیشخوان پلیس روز به روز در حال کامل شدن است تا به طیف وسیع‌تری از نیازهای شما به‌صورت آنلاین پاسخ داده شود. در آینده‌ای نزدیک استعلام وضعیت گذرنامه، پرداخت عوارض خروج از کشور و استعلام کارت و سند خودرو به این لیست از خدمات افزوده خواهد شد.

فروش آنلاین انواع بیمه

یکی دیگر از سرویس‌هایی که در نسخه جدید تاپ افزوده شده سرویس بیمه است که در آن شما می‌توانید انواع پارسیان را به شرح زیر خریداری کنید:

  • بیمه شخص ثالث
  • بیمه بدنه خودرو
  • بیمه ثالث موتور سیکلت
  • بیمه‌های مسئولیت
  • بیمه‌های آتش سوزی
  • بیمه درمان مسافرتی
  • بیمه جامعه پزشکی
  • بیمه ساختمانی

رزرو آنلاین تور و هتل

وقتی از تاپ با عنوان سوپر اپلیکیشن یاد می‌کنیم منظور خدمات کاملی است که در این اپلیکیشن وجود دارد. لاین گردشگری تاپ از آن دست خدماتی است که با دو معیار قیمت ایده‌آل و خدمات کاربردی در نسخه جدید کامل‌تر شده است و شما می‌توانید علاوه‌بر خرید بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس رزرو هتل را نیز به تاپ بسپارید یا به‌طور کل از خدمات تور در اپلیکیشن تاپ استفاده کنید.

خرید شارژ شگفت انگیز

کاربران اپراتور ایرانسل معمولا شارژ خود را به‌صورت شگفت انگیز وارد می‌کنند تا به‌واسطه مبلغ مازاد هزینه آن‌ها کاسته شود؛ پیش از این خدمات شارژ ایرانسل صرفا در وب سایت تاپ دردسترس مخاطبین بود که در نسخه منتشر شده قابلیت خرید شارژ ایرانسل به‌صورت شگفت انگیز برای کاربران فراهم شده.

بهبود خدمات موبایل بانک پارسیان

در نسخه منتشر شده امکانات ویژه‌ای به موبایل بانک پارسیان افزوده شده که به شرح زیر هستند:

  • انتقال وجه با شناسه پرداخت؛
  • افتتاح سپرده ریالی؛
  • نوبت دهی بانک.

جایگذاری خودکار رمز در زمان پرداخت

یکی دیگر از تغییرات بسیار کاربردی در سوپر اپلیکیشن تاپ جایگذاری خودکار رمز دوم پیامک شده است تا دیگر نیازی به حفظ کردن و وارد کردن رمز ارسالی نداشته باشید. این ویژگی صرفا در استفاده از تمامی خدمات سوپر اپلیکیشن تاپ در دسترس کاربران با هر بانکی است.

امکان تنظیم رمز ورود

یکی دیگر از امکانات سوپر اپلیکیشن تاپ در نسخه جدید امکان تعیین رمز ورود در جهت افزایش امنیت است. برای ایجاد رمز ورود کافیست از منوی همبرگری سمت راست گزینه تنظیم رمز ورود را انتخاب کنید.

راهنمای دانلود و نصب اپلیکیشن تاپ

برای دسترسی به اپلیکیشن تاپ و استفاده از تمام خدمات آن، فقط و فقط به یک گوشی تلفن همراه هوشمند و اینترنت (اینترنت همراه یا خطوط اینترنت ADSL) احتیاج دارید. شما به راحتی از طریق وبسایت تاپ، کافه بازار و مایکت می‌توانید در کمتر از یک دقیقه اپلیکیشن تاپ را دانلود و بر روی گوشی خود نصب کنید.

اپلیکیشن تاپ

برای دانلود و نصب اپلیکیشن تاپ از یکی از منابع زیر اقدام کنید:

کاربران Android و ios می‌توانند برای دانلود این اپلیکیشن کاربردی از وب سایت تاپ www.top.ir استفاده کنند. اگر کاربر اندروید هستید علاوه‌بر وب سایت تاپ می‌توانید از گوگل پلی برای دانلود تاپ نیز استفاده کنید.

پس از نصب اپلیکیشن تاپ، منوی خدمات مختلف را مشاهده می‌کنید. منوی تاپ بسیار ساده و کاربردی است؛ کافیست بر روی هر یک از خدمات مورد نظر خود کلیک کنید و به‌ راحتی از آن استفاده کنید.

 

 

 

اخبار مرتبط
پوکت در دریای آندامان و در جنوب غربی تایلند واقع شده است. این جزیره به واسطه زیبایی‌های طبیعی، جاذبه‌های گردشگری متنوع، تفریحات هیجان‌انگیز و فرهنگ غنی، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در جهان تبدیل است.
صرافی CoinCatch، پلتفرم پیشرفته معامله گری خود را به صورت رسمی در ماه مارس 2023، راه اندازی کرد که شامل دو بخش اسپات و بازار های مشتقه مانند فیوچرز است و از بیشتر رمزارز ها پشتیبانی می کند. علاوه بر این قابلیت های معامله گری، صرافی CoinCatch برنامه دارد تا قابلیت Social trading(معامله گری جمعی) را به پلتفرم خود اضافه کند که این قابلیت به KOL ها اجازه می دهد تا استراتژی های معامله گری خود را با دنبال کنندگان خود، به اشتراک بگذارند
بخش صنعت و معدن کاشان یکی از مهم‌ترین بخش‌های این منطقه به شمار می‌آید و سهم بزرگی از سرمایه‌گذاری اقتصادی را نیز به خود اختصاص داده است. به‌گونه‌ای که در حال حاضر بیش از 1000 واحد صنعتی فعال در این شهرستان به چشم می‌خورد. این واحدهای صنعتی و تولیدی کوچک و بزرگ بستر مناسبی را برای اشتغال جوانان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی فراهم آورده است.
اتصالات جوشی مانیسمان را به دو صورت می توان دسته بندی کرد. o بر اساس رده o بر اساس نوع اتصال اتصالات مانیسمان بر اساس رده : • اتصالات مانیسمان رده ۲۰ • اتصالات مانیسمان رده ۴۰ • اتصالات مانیسمان رده ۸۰ • اتصالات مانیسمان رده ۱۶۰ • اتصالات رده SGP • اتصالات رده STD اتصالات جوشی مانیسمان بر اساس نوع اتصال: • زانو مانیسمان • سه راهی مانیسمان

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها