پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

استخدام بانک شهر

24 خرداد 1401
 استخدام بانک شهر

به گزارش بانک اول ثبت نام به صورت اینترنتی از طریق سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی و از روز یکشنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ آغاز و به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد یافت. متقاضیان باید در مدت زمان فوق، نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.

 

با استعانت از خداوند متعال، بانک شهر به منظور تامین و تکمیل بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز شعب خود در سمت بانکدار (متصدی دریافت و پرداخت – تحویلدار)، بر اساس ضوابط، مقررات و آیین نامه داخلی خود، از بین متقاضیان مرد و زن واجد شرایط، پس از کسب موفقیت در آزمون کتبی و اعلام پذیرفتگان چند برابر ظرفیت، با انجام مصاحبه های تخصصی، عمومی و طی مراحل اداری، درنهایت تعداد ۱۳۰ نفر با انعقاد قرارداد خرید خدمت با مدت معین و بیمه و بازنشستگی تامین اجتماعی به کارگیری نماید. افرادی که در آزمون کتبی موفقیت لازم را کسب نمایند، برای انجام مصاحبه های عمومی و تخصصی دعوت خواهند شد. بدیهی است صرفا موفقیت در آزمون کتبی حقی برای داوطلب جهت استخدام در بانک ایجاد نخواهند نمود و پس از تکمیل تمامی مراحل شامل مصاحبه های تخصصی، رفتاری، ارزیابی شایستگی ها و نتایج استعلامات، برابر ضوابط داخلی بانک نفرات حائز شرایط با لحاظ تعداد مورد نیاز شناسایی و دعوت خواهند شد.

بخش اول: مراحل به کارگیری

۱- ثبت نام در آزمون از طریق سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی
۲- شرکت و موفقیت در آزمون کتبی
۳- بررسی و تایید مدارک داوطلبان مطابق با الزامات قید شده در متن دفترچه راهنما
۴- ارزیابی شایستگی ها و توانمندی ها و مصاحبه فنی و تخصصی
۵- بررسی صلاحیت های عمومی (گزینش)
۶- ارزیابی سلامت جسمانی و روانی از طریق انجام معاینات پزشکی و روانشناسی

بخش دوم: شرایط عمومی داوطلبان

۱- داشتن تابعیت ایران و متعهد بودن به نظام جمهوری اسلامی ایران
۲- التزام به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۳- دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائمی قانونی برای آقایان (به تقاضای داوطلبانی که دارای کارت یا برگه معافیت موقت تحت هر عنوان هستند، به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد)
توجه: برای دارندگان کارت معافیت پزشکی درصورت قبولی در مراحل سنجش، تایید پزشک معتمد بانک درمورد توانایی انجام کار الزامی است. بدیهی است در صورت عدم تایید پذیرش ایشان کان لم یکن خواهد بود.
۴- عدم سابقه وابستگی یا عضویت در احزاب و گروه های سیاسی معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران
۵- دارا بودن مدرک تحصیلی مرتبط با عناوین شغلی (طبق جدول شماره یک – شرایط احراز مشاغل)
تبصره: افراد دارای مدرک تحصیلی بالاتر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در جدول شرایط احراز مشاغل، برای شرکت در آزمون میبایست صرفا مدرک مقطع تحصیلی اعلامی از سوی بانک در دفترچه راهنمای آزمون استخدامی را داشته باشند و صدور حکم کارگزینی یا تنظیم قرارداد پذیرفته شدگان بر اساس مقاطع تحصیلی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون استخدامی خواهد بود.
۶- عدم اشتغال به کار رسمی – نداشتن تعهد خدمت – نداشتن منع استخدامی به موجب آراء مراجع قضایی ذیصلاح
۷- عدم اعتیاد به مواد مخدر، عدم سوء پیشینه کیفری، عدم اشتهار به فساد اخلاقی
۸- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می‌شوند
۹- افراد دارای مدرک تحصیلی کارشناسی حداکثر سن «۲۸» سال تمام (متولدین ۰۱/۰۱/۱۳۷۳ و به بعد) و افراد دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد حداکثر سن «۳۰ «سال تمام (متولدین ۰۱/۰۱/۱۳۷۱ و به بعد)
توجه: شایان ذکر است مدت انجام خدمت وظیفه به حداکثر سن داوطلبان مرد اضافه خواهد شد. بدیهی است افراد دارای کارت معافیت مشمول این موضوع نمی باشند.

بخش سوم: شرایط اختصاصی داوطلبان

– داشتن مدرک دانشگاهی مورد تأیید وزرات علوم، تحقیقات و فناوری در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد در یکی از رشته‌های جدول شماره یک فقط از دانشگاه‌های سراسری روزانه ، شبانه، پیام نور ، غیرانتفاعی، دانشگاه آزاد اسلامی و مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران.

توضیح: مدارک دانشگاهی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشنامه پایان تحصیلی یا گواهی موقت پایان تحصیلات دانشگاهی میباشد که از لحاظ ارزش علمی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده و مقطع، رشته و گرایش تحصیلی، معدل و تاریخ فراغت از تحصیل در آن ذکرشده باشد. (هیچگونه گواهی تحصیلی یا گواهی لغو معافیت تحصیلی صادره برای حوزه نظام وظیفه موردپذیرش نخواهد بود.) و فقط مدارک فارغ التحصیلی مورد پذیرش می باشد.

– مدرک معادل و همچنین مدارک تحصیلی با عناوین دوره‌های فراگیر، آموزش باز و مکاتبهای با توجه به نحوه پذیرش دانشجو خارج از آزمون‌های سراسری دانشگاه‌ها ، موردپذیرش نخواهد بود.

– مدارک داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل یا تاریخ پایان خدمت نظام وظیفه و یا کارت معافیت دائم آنان بعد از تاریخ برگزاری آزمون کتبی باشد، مورد پذیرش نخواهد بود.

– در هر یک از رشته‌های امتحانی صرفًا دانش‌آموختگان همان رشته، گرایش و مقطع تحصیلی مندرج در جدول شماره یک (رشته و گرایش تحصیلی مورد نیاز) میتوانند ثبت‌نام کنند و پذیرش دیگر رشته‌ها یا گرایش‌ها امکانپذیر نمیباشد.

– اصالت مدارک تحصیلی پذیرفته‌شدگان نهایی از مراجع ذیصلاح استعلام خواهد شد و در صورت عدم صحت مدارک در هر مرحله (حتی در صورت پذیرش در آزمون و اشتغال به کار ) به‌کارگیری داوطلب ،منتفی خواهد بود.

– حداقل معدل کل در مقاطع تحصیلی در کلیه رشته ها و گرایش ها«۱۵« تمام می باشد.

تذکر: ملاک عمل در محاسبه تاریخ فراغت از تحصیل، تاریخ مندرج در گواهینامه موقت پایان تحصیلات یا دانشنامه پایان تحصیلی می‌باشد.

 

رشته‌های تحصیلی مورد نیاز:

جدول مشاغل

 

 

 

اخبار مرتبط
چگونگی دعوت به مصاحبه بر اساس اولویتهای مورد نیاز از طریق تلفن، پیامک و یا پست الکترونیکی به اطلاع خواهد رسید.
شایان ذکر است، افراد متقاضی باید ساکن و بومی استان/شهرستان/شهر مورد تقاضای مربوطه (مطابق استان/شهرهای مندرج در جداول) باشند و همچنین آمادگی خدمت در هریک از واحدهای بانک رفاه کارگران (بنابه تشخیص و صلاحدید بانک) را داشته باشند.
بیست و ششمین و بیست و هفتمین آزمون سنجش صلاحیت حرفه‌ای داوطلبان تصدی سمت‌های مدیریتی در بانک‌ها و موسسات اعتباری در زمینه گواهینامه «مدیریت ریسک موسسات اعتباری» و «بانکداری اسلامی» برگزار می شود.
بانک اول - بانک اقتصاد نوین از تاریخ 26 مهر ماه تا 6 آبا ن ماه از دانش آموختگان رشته حقوق در سراسر کشور استخدام می کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها