جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

سکه امامی ۷۰ هزار تومان گران شد

24 خرداد 1401
سکه امامی ۷۰ هزار تومان گران شد

به گزارش بانک اول در شرایطی که بازار جهانی تعطیل است و آخرین قیمت اونس جهانی با کاهش معادل ١٨٩٧ دلار و ٢٨ سنت ثبت شده، از طرفی قیمت دلار نیز به دلیل تعطیلی بازار آزاد با نرخ ۲۸ هزار و ۱۰۰ تومان ثابت مانده است. این در حالی است که بازار طلا و سکه شاهد افزایش قیمت در انواع سکه بوده، به‌طوریکه سکه امامی ۷۰ هزار تومان افزایش و ربع سکه در دو روز اخیر ۱۱۰ هزار تومان افزایش قیمت داشته‌اند.  

به این ترتیب سکه امامی در این ساعت از معاملات، ۱۳میلیون و ۱۳۴این سکه روز گذشته با قیمت ۱۳میلیون و ۶۳ هزارتومان معامله می‌شد که افزایش قیمتی در حدود ۷۰ هزار تومان را نشان می‌دهد. 

نیم سکه نیز با قیمت ۷ میلیون و ۳۰۵ هزارتومان معامله می‌شود. آخرین قیمت معاملاتی نیم سکه در روز گذشته، ۷میلیون و ۲۹۵ هزارتومان بود که با اندکی افزایش قیمت روبرو بوده است. 

همچنین ربع سکه ۴میلیون و ۳۰۸ هزارتومان قیمت خورده است که نسبت به قیمت روز معاملاتی گذشته معادل ۴ میلیون و ۲۸۲ هزار تومان، افزایش قیمت ۳۰ هزار تومانی داشته است.

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت ۲میلیون و ۶۵۵ هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به قیمت آن در روز گذشته معادل ۲ میلیون و ۶۰۲ هزار تومان افرایش قیمتی در حدود ۵۰ هزار تومان داشته است. 

حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی ۵۳۴ هزارتومان، نیم سکه، یک میلیون و ۱۳ هزارتومان، ربع سکه، یک میلیون ۱۶۰ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک. میلیون و ۱۰۴ هزار تومان حباب دارد.

اخبار مرتبط
قیمت سکه پارسیان، امروز ۳۰ فر‌وردین ۱۴۰۳، در مقادیر ۵۰ صوت تا ۱گرم، به ثبت رسید.
قیمت سکه پارسیان امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ در انواع سوت با عیار ۷۵۰ را در جدول زیر مشاهده کنید. سوت واحد اندازه گیری جرم طلا بوده و یک گرم =۱۰۰۰ میلی‌گرم = ۱۰۰۰ سوت است، لذا هر سوت برابر است با یک هزارم گرم.
روز گذشته روند حرکتی طلا و سکه ناهماهنگ بود؛ در حالی که بازار اونس طلا آرایش صعودی به خود گرفته بود قیمت ها در بازار داخلی ایران بر مدار ثبات بودند. بر این اساس طلای جهانی دیروز با رشد تقریبا ۱۲ دلاری به ۲۱۷۶ دلار رسید.البته در بازار امروز سه شنبه ۷ فروردین ماه اونس طلا در حدود ۲۱۷۱ معامله می شود. نکته ی جالب معاملات دیروز ثبات سکه امامی بود. سکه بازان روز گذشته نظاره گر بازار بودند و کمتر کسی تمایل به خرید داشت.بنابراین فلز گران بهای داخلی در حدود ۳۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بسته شد که در مقای
نرخ دلار در بازار آزاد به ۵۹ هزار و ۹۷۰ تومان و نرخ اونس جهانی، در مقایسه با روز گذشته، با افزایش ۳ دلاری به ۲ هزار و ۱۵۶ دلار رسیده است. میزان حباب سکه گرمی و ربع سکه درمقایسه با روز گذشته ۲ درصد کاهش داشته است. حباب سکه امامی و سکه تمام بهار آزادی یک درصد و حباب نیم سکه ۲ درصد بیشتر شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها