جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

شرایط پرداخت وام 2 میلیارد تومانی بانک شهر

24 خرداد 1401
شرایط پرداخت وام 2 میلیارد تومانی بانک شهر

به گزارش بانک اول حداکثر مبلغ این طرح تسهیلاتی برای پزشکان 2 میلیارد تومان است. اصناف غیرپزشکی حداکثر تا 1 میلیارد تومان امکان استفاده از این وام را دارند. افرادی امکان تقاضای این وام را دارند که در یکی از شعب بانک شهر سپرده قرض الحسنه داشته باشند یا آن را افتتاح کنند. ضمنا هنگام تقاضای این وام باید حداکثر سه ماه از خواب سپرده این افراد در بانک شهر گذشته باشد.

 

ضمانت اصلی این نوع وام، ضامن رسمی یا سند ملک خواهد بود. براساس اطلاعات موجود، تا سقف 50 میلیون تومان ارائه ضامن معتبر و بیشتر از این مبلغ، داشتن سند ملکی ضروری است.

 

حداکثر مدت زمان بازپرداخت 48 ماه است که به انتخاب خود وام گیرنده تعیین می‌شود. سود این تسهیلات هم 18 درصد اعلام شده است.

سود وام نقدی 2 میلیارد تومانی

در صورتی که تسهیلات با مدت زمان بازپرداخت 48 ماهه به وام گیرنده اعطا شود، 16.8 درصد مبلغ وام بلوکه خواهد شد. در صورتی که مدت زمان پرداخت اقساط کوتاه‌تر شود، مسدودی مبلغ وام کمتر خواهد بود.

در صورتی که فردی از گروه پزشکی باشد و بانک به وی حداکثر مبلغ تسهیلات را اعطا کند، با توجه به نرخ سود مشخص شده و زمان بازپرداخت مذکور، مبلغ هر قسط برای وی 58 میلیون و 749 هزار و 999 تومان خواهد بود. کل سود این مبلغ وام 819 میلیون و 999 هزار و 962 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن هم 2 میلیارد و 745 میلیون و 916 هزار تومان است.

اخبار مرتبط
بانک مرکزی بندهای مرتبط با قانون بودجه سال ۱۴۰۳ در خصوص پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را به شبکه بانکی ابلاغ کرد. بر این اساس تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آن‌ها بعد از ۰۱‌/۰۱‌/۱۳۹۹ بوده است مبلغ سه میلیارد (۳،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ده ساله است؛ همچنین تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای زوج‌های زیر بیست و پنج سال و زوجه‌های زیر بیست و سه سال مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال خواهد بود.
ثبت نام برای وام اجاره خانه ۱۴۰۳، از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir​، صورت می گیرد. در صورتی که اشخاص، متقاضی دریافت وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳ می باشند، می بایست شرایط مذکور در آیین نامه قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن را دارا باشند.
بانوان متقاضی این وام، می توانند با مراجعه به هر یک از شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در سراسر کشور نسبت به افتتاح سپرده مربوطه اقدام و از ۴ مرحله وام قرض الحسنه این بانک(مجموعاً ۲۰۲ میلیون تومان) به صورت متوالی بهره مند شوند.
اگر خانواده‌ای صاحب فرزند سوم و بیشتر از سال ۱۳۹۹ به بعد شود نیز می‌تواند از تسهیلات قرض‌الحسنه خرید، ساخت یا وام ودیعه مسکن، بهره‌مند شود که میزان مبلغ این وام، ۳۰۰ میلیون تومان تعیین خواهد شد و زمان بازپرداخت آن نیز ۲۰ سال است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها